Popotnica Anja Antolič, polovica popotniškega dvojca The Bike Wanderers, si je sestavila jekleno potepuško kolo po svojih željah.
Anjo in Barbaro smo spoznali (in jo predstavili tudi vam), ko sta se lotili dolgega potovanja po Južni Ameriki. Kar leto in pol sta pridno pisali reportaže, vse najdete tukaj, dokler se žal nista dokončno zataknili v epidemiji in prekinili avanturo.
Kolo: Nordest Sardinha 2 (letnik 2020, velikost M)
Anja je zelo tehnično načitana – ne le teoretično, brez dvoma tudi praktično – glede materialov in komponent. Tudi z delom v kolesarski trgovini ima izkušnje, tako da niti malo ne dvomimo, da si ni sestavila kolesa, kakršno ji bo najbolje služilo nekje bogu za hrbtom.
Anja:
“Že odkar pomnim, so bile moje sanje imeti v lasti potovalno kolo. Tako sem se po slabih dveh letih potovanja s kolesom po Južni Ameriki odločila, da si nabavim okvir in potem štartam z nule.
Čar vsega tega je, da si lahko vsako komponento izbereš po svoji želji in jo prej tudi malo preštudiraš in prediskutiraš z ostalimi kolesarji, ki potujejo.
Moj končni cilj je bil sestaviti potovalno kolo, ki mi bo na naslednjem daljšem potovanju nudilo udobje in čim manj vzdrževanja in to seveda za neko dokaj normalno ceno. Tako da sta Rohloff in Pinion ravno zaradi tega razloga odpadla.”
In še o znamki:
“Ker malo ljudi pozna to špansko znamko, sem vesela, da sem na tak način tudi uspela podpreti majhno lokalno podjetje.”
Po naključju smo o španski znamki Nordest pisali nedavno: Nordest Bardino 3: Nekaj za ljubitelje titana
Komponente, ki bi jih izpostavila
“Všeč mi je, da sta okvir in vilica iz CrMo, tako da če se slučajno v kakem zakotnem kraju kaj zgodi se lahko zadevo hitro zvari in popravi.
Izpostavila bi tudi zavore. Kolo ima mehanske disk zavore TRP Spyke, ki so enostavnejše za servisirat in vzdrževanje. Prej sem sicer vozila hidravilčne zavore Shimano XT, ki so mi povzročale preglavice po Južni Ameriki in kljub temu, da je občutek hidravlike prijetnejši, moram priznati, da sem zelo pozitivno presenečena nad občutkom in močjo trenutnih zavor.”
“Na kolesu imam 12 prestav, razmerje mi zelo ustreza in za potovanje ne potrebujem več. Hitro se navadiš, da ni potrebno več gledati poravnane verige, kot pri prejšnjem kolesu, ki je imel 3×10 prestav.
Mogoče še kot zadnji stvari izpostavim velikost gum (27,5×2.8), top velikost sem izbrala zaradi udobja in so z razlogom popularna izbira bikepackerjev. In pa seveda Hope pesta, ki so sicer dražja, a srčno upam, da tako vzdržljiva, kot pravijo. Čas bo pokazal več.”
Specifikacija
- Okvir: CrMo 4130 Nordest Sardinha 2
- Opora krmila: Ritchey trail
- Krmilo: SQ lab 311 High
- Ročaji: Specialized BG
- Zavore: TRP Spyke
- Zavorne ročice: Avid Speed dial 7
- Rotorja: Galfer Wave 180 x 2,0 mm
- Menjalnik: Shimano XT
- Kaseta: Shimano XT 12-redni
- Veriga: Shimano XT
- Gonilka: Shimano XT
- Verižnik: One Up 30t round Switch
- Bovdni: Jagwire Pro
- Krmilni ležaj: Cane Creek 40
- Gonilni ležaj: Shimano XT
- Pedala: Race Face Aeffect
- Obroči: DT Swiss EX 511
- Pesta: Hope pro 4
- Napere: Sapim Force
- Tuljavke: Sapim brass double square
- Plašči: Schwalbe G-One Allround 27,5×2.8
- Sedež: Specialized Milano (iz 2013)
- Sedežna opora: Thomson Elite
- Notranji rogovi: Spirgrips +
- Zunanji rogovi: BBB