Marko Šimenc Mac, Breezer Radar
Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Unior DH Cup SloEnduro
22. novembra 2020

Recimo mu mutant, ker tale Breezer Radar sprejme MTB plašče in ker največ kilometrov naredi z ravnim (no, ne čisto ravnim) krmilom.

Mirno lahko rečemo, da je Marko Šimenc, ki ga vsi kličemo Mac, eden od “ta starih” v našem športu, pionirjev, čeprav je bil v začetku devetdesetih, v prvih sezonah MTB dirk pri nas, še sila mlad. Po dirkanju je počel “vse živo”, med drugim vrtel jezik v športnih oddajah na televiziji, organiziral dogodke na kolesih, deskah in smučeh, tržil različne znamke, najbolj pa se je zapisal turizmu in vodenju. Od vsega začetka je tudi med tistimi, ki podajajo znanje novim učiteljem/vodnikom v usposabljanju Kolesarske zveze Slovenije.

In kot marsikateri od “ta starih” mu je na vseh najbolj bleščečih in najbolj vzmetenih kolesih včasih dolgčas, zato … Breezer Radar!

Na mtb.si se je v zgodovino zapisal kot prvi gost intervjuja #mtbsilive: V živo: Z Macom predvsem o smučanju

Breezer Radar
Breezer Radar Expert

Kolo: Breezer Radar Expert (2019)

Mac: “Moj prvi mamadamkar je bil Fuji Jari 1.5 in ker me je motilo, da ne morem v okvir “stlačiti” širših pnevmatik, sem se odločil za zamenjavo. Poleg tega pa sem še malce nostalgičen in ko se je ponudila priložnost za zamenjavo za kolo izpod švas aparata legende Joe Breezea, sem jo zagrabil – aja – pa še železen je, pa še malce bolj udoben (beri: bolj pokončna geometrija).”

Komponente, ki bi jih izpostavil

Mac: “Breezerjev Radar je preprosto kolo. Nobenih svetlečih in precenjenih komponent ni na njem. Všeč so mi TRP-jeve hidravlične mehanske zavore, ker lahko v 30 min zamenjam z dropbar krmila na moje komfortno krmilo Ritchey Kyote. Pri preprostem 9-rednem pogonskem sklopu sem zamenjal kaseto na 11-40, da v strmih klancih stegna manj pečejo ;-).”

Specifikacija

  • Okvir: Breezer butted 4130 chromoly, velikost small
  • Vilice: CrMo z pritrditvenimi luknjami za robo, bidone … Aja pa več kot meter “human suspension” hoda imajo
  • Blažilec: Balkan suspension, model Titov pionir, letnik: 1972, servisni interval na tri leta oz. ko kaj škripne 😉
  • Krmilna opora: Easton 50 mm
  • Krmilo: Ritchey Kyote ali Ritchey Comp Venturemax Dropbar
  • Ročaji: Nekaj penasto udobnega od Srama, na dropbaru pa seksi Tempo Microtex od Fizika
  • Zavore: TRP HY/RD hidravlično mehanske (top zadeva)
  • Rotorji: 160 mm
  • Menjalnik in ročica: Shimano Deore M592 (dolga kletka) in Shimano Acera T3000 sprednji, ročice Shimano Sora 2×9
  • Kaseta: Sunrace 11-40, 9 redna
  • Veriga: KMC X9
  • Gonilka: Hišna – Breezer 2-pc w/hollow axle,
  • Verižnik: 46/30T
  • Gonilni ležaj: Sealed-bearing 24 mm/73 mm BSA
  • Krmilni ležaj: FSA 1 1/8
  • Pedali: Shimano SPD
  • Obroči: WTB STP i23 TCS disc, 32 špic
  • Pesta: Formula
  • Napere: Nimam pojma
  • Pnevmatike: Kenda Flintridge Pro 700 x 40C in Kenda Booster Pro 29 x 2.2
  • Sedež: WTB Volt
  • Sedežna opora: Hišna – Breezer setback, 6061 alu, 27,2 mm
  • Objemka sedežne opore: Na šrauf
  • Nosilec bidona: Uporabljam samo nosilce bidona Blackburn Outpost cargo cage za prenašanje večjih zadev. Za prenašanje hidracije pa kar meh za vodo, ki je ponavadi v frame bagu.
  • Teža: Jebemtiš – ni ravno konkurenčen za na TDF, je pa s svojimi cca. 13 kg kar konkurenčen pri gravitacijskih disciplinah ali pa na EWS ;-).

Dodatno: Torbe Acepac

Več o kolesu Breezer Radar na breezerbikes.com.

Preberi še

Garaža: Anjina Merida
Garaža: Borov Steamroller

Freestyle dostava
Freestyle Giant SloEnduro Wheelbase Renthal Oblikovalski studio Ideator
Sledite nam