Pošiljke iz spletne trgovine mtb.si dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi, najkasneje pa v roku treh delovnih dni. Artikli, naročeni na mtb.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi v skladišču, jih pošljemo naslednji delovni dan.
V primeru, da artikla ni na zalogi, vas o dobavnem roku obvestimo.
Strošek dostave
Stroški pakiranja in dostave znotraj Republike Slovenije so vključeni v ceno izdelkov.
Dostava kamorkoli
Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, npr. v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.
Dobavni roki in zaloga
Če imamo artikel na zalogi, bomo le tega odpremili naslednji delovni dan, sicer pa vas o dobavnem roku obvestimo. Status artikla označuje nalepka na artiklu, ki označuje če je artikel na zalogi.
Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.
Pri želeni delni dobavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo.
Za vse dodatne informacije pošljite elektronsko sporočilo na shop@mtb.si.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.