Uroš Breški
Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Unior DH Cup SloEnduro
7. februarja 2021

Pa imamo še eno kolo iz titana v garaži. Ne v domači, temveč v garaži maratonskega tekmovalca Uroša Breškija. Ni najnovejši model, a velja za brezčasnega.


Novogoričan Uroš Breški, prekaljeni maček etapnih dirk ABSA Cape Epic, večkratni udeleženec 24-urnih vzdržljvostnih preizkušenj, leta 2015 tudi evropski prvak nad 40 let! Vozil je etapne dirke po Evropi, maratone in še kaj. S kolesarstvom je povezan že zelo dolgo, sedaj svoje kolesarsko znanje deli tudi kot mojster nastavljanja kolesa s tehnologijo Retül. Pa ljubiteljski picopek je tudi!

Uroš Breški je bil lani priklenjen v našo torkovo brezčasnico: Na verigi.

Kolo: Lynskey Ridgeline 29 (velikost L, 2013, krstna vožnja 2014)

Uroš: “V eri karbonskih koles sem si vedno želel, da bi si enkrat omislil titan kolo, opremljeno po mojih željah. Zakaj titan? Ni najlažji, marsikomu niti lep, meni pa je super, sploh ker je vožnja za trdorepca po kamnitih terenih , ki me obdajajo, malo bolj udobna in ker ob udarcih kamenja ne boli srce. Pa še to: ko zlagaš tako kolo, imaš v mislih takšnega, ki ga boš lahko vozil leta in leta …”

Komponente, ki bi jih izpostavil

Uroš: “V vseh teh letih sem posodobil skoraj vse. Obročniki, vilice, pogonski sklop. Nazadnje potopno sedežno oporo! Kolo v bistvu kar dobro kljubuje novim, modernim xc trdakom. Morda ga najbolj izda geometrija, ki se je v teh letih spremenila. Kot krmilne cevi in dolžina okvirja.

Skupaj sva preživela kar nekaj etapnih, 24 urnih dirk, maratonov in še vedno mi je vožnja z njim pravi užitek! Morda bi marsikdo vprašal, zakaj ne raje menjati kolesa? Jaz pravim zato, ker mi je to v užitek in ker sem s tem kolesom marsikaj doživel in upam, da bom še kaj!

Če se osredotočim na to, kaj sem zamenjal. Najprej sem vozil vilice RS Brain, potem sem si privoščil Fox 32 SC, ta oranžne. Super vilice! V želji po bolj odprtem kotu krmilne cevi sem ležaj Chris King zamenjal s setom Works Components, ki kot zamakne za 1,5 stopinje. Ta sprememba se je kar poznala. Pri obročnikih je še najbolj podoben mlajšim bratom. Po obdobju z obročniki Crest No Tubes sem opremljen s karbonskimi znamke Roval. Najprej z notranjo širino 23, sedaj pa s širino 25 milimetrov, model Control Carbon SL. Vožnja s karbonskimi obročniki je meni osebno čisto druga zgodba. Zadnja posodobitev kolesa je bila namestitev potopne sedežne opore.”

Lynskey na spletu: lynskeyperformance.com.

Specifikacija

  • Okvir: Lynskey titanium
  • Vilice: Fox 32 Step Cast, 100 mm
  • Krmilna opora: Ritchey WCS
  • Krmilo: Thomson carbon flat bar
  • Krmilni: ležaj Works Components
  • Ročaji: Sram (komplet, ki ga dobiš pri Grip Shiftu)
  • Zavore: Sram Level Ultimate
  • Menjalnik in ročica: Sram XX1 Eagle / Grip Shift
  • Kaseta: Sram XX1 Eagle, 10-50t
  • Veriga: Sram XX1 Eagle
  • Verižnik: Sram XX1 Eagle, 34t
  • Pedali: Xpedo. Ker so lahka, blokeji združljivi z ostalimi pedali, predvsem pa za njihovo super težo polačaš normalno ceno.
  • Obročniki: Roval Control Carbon SL
  • Pnevmatike: Specialized Fast Trak 29×2,3″
  • Sedež: Specialized Power S Works
  • Potopna sedežna opora: PNW Pine, 27,2 mm
  • Teža: Giblje se okoli 10 kilogramov, mogoče nekaj manj. Ker je okvir težji (cca 1750 gramov), se z nižanjem teže borim ob menjavi komponent.

Fotografije so iz Uroševega osebnega arhiva.

Preberi še

Garaža: Anej prisega na bas in Trekovega Slasha
Garaža: Tinetov Moonmen

Freestyle Giant SloEnduro Wheelbase Renthal Oblikovalski studio Ideator
Sledite nam