Yves Langlois, Surly Crosscheck, ECR
6. decembra 2020

Kanadčan, ki je obtičal v Sloveniji z zlomljenim kolesom, se je domov vrnil z dvema. Ker bivši kaskader do neživih stvarih ni nežen, so njegova kolesa tanki.

Upokojeni filmski kaskader iz Montreala se je na popotovanju okoli sveta septembra zataknil v Sloveniji. Zaradi korone in zaradi zlomljenega kolesa. Tu je preko Neže Peterce, ki mu je popravila jakno, naletel na trgovino Loose Cycles. Preko njih je reševal garancijo okvirja svojega kolesa Surly Ogre.

Med čakanjem na nov okvir (čeprav je trajalo le tri tedne) pa si je privoščil novo kolo, o katerem ni vedel ničesar. A zdaj, po potepanju po Sloveniji, ve, da je v resnici potreboval dva. Za povrhu si je kupil še prikolico! V petek je tako odpotoval domov z res veliko prtljage.

Takole so Yvesa izprašali na Valu 202.

Za lažje razumevanje, zakaj “Evil Yves” lahko grobo uporablja tudi kolesa, ki so sicer videti precej neagresivna, in zakaj marsikaj polomi, si oglej video:

Kolo 1: Surly Crosscheck (2020)

Surly Crosscheck

Kot omenjeno, med čakanjem na nov okvir se je zapičil v neserijsko sestavljeno kolo v trgovini. In ga odpeljal.

Yves: “Čisto drugačno kolo je od modela Ogre, s katerim sem se pripeljal. Poznal sem znamko, nisem pa poznal tega modela. Ogledoval sem si ga nekaj dni, všeč mi je bila barva. Mojega novega okvirja še ni bilo na spregled. Potem sem se zaljubil vanj. Obdržal bom oba. Dodal sem prtljažnike, na sprednjega gre velika torba. Ob vsej tej uporabnosti je videti kot klasično, starinsko kolo.

V Montrealu imam veliko prijateljev kolesarjev, ki delajo v trgovinah. Vsi imajo bikepacking kolesa in zdaj bom šel lahko z njimi na kakšen izlet.”

Komponente, ki bi jih izpostavil na Crosschecku

Yves: “Najprej tisto, kar ga poleg jeklenega okvirja naredi klasičnega: komponente iz devetdesetih in retro blatniki. Prvič imam torbo v okvirju. Najprej sem imel nizko krmilo, potem sem ga zamenjal z višjim z višjo oporo in naenkrat je bilo kolo zelo udobno. Tudi sedež je zelo udoben, najboljši, kar sem jih kdaj imel.

Pa seveda prtljažniki. Največ teže imam na sprednjem, ob straneh vilic pa kuhalnik, hrano, pripomočke … Šotor prevažam v sedežni torbi.”

Specifikacija 1

Okvir: Surly Crosscheck (2020), cevi CrMo 4130 Natch, barva stoneground mustard, velikost 52
Vilice: Surly Crosscheck
Blažilec: –
Krmilna opora: BBB 110 mm, 35+
Krmilo: Velo Orange Clunker handlebar
Ročaji: Oury
Zavore: Shimano XTR M900
Menjalnik in ročica: Shimano XTR M900
Kaseta: Shimano XTR M900
Veriga: Duraace 8-redna
Gonilka: Shimano XTR M900
Verižnik: Shimano XTR M900
Gonilni ležaj: Shimano UN92
Krmilni ležaj: KCNC
Pedali: 45NRTH Helva
Obroči: WTB DX17
Pesta: Shimano XTR M900
Napere: Sapim Leader
Pnevmatike: Surly Knard 700 x 41
Sedež: Brooks B17 Imperial
Sedežna opora: FRM
Objemka sedežne opore: Surly
Nosilec bidona: nerjavno jeklo
Drugo: rednji prtljažnik Pelago, stranski nosilci Passport Anything cage, blatniki BLB hammered
Teža: ne preveč

Kolo 2: Surly ECR (2020)

Surly ECR

Yves je od Portugalske do Slovenije prikolesaril na Surlyjevem modelu Ogre. Nekje na skalovju nad Reko je otovorjeni Ogre verjetno dobil prvo razpoko … Ker model ni več na voljo, so mu za nadomestnega poslali ECR (razlag kratice je več, najbolj simpatična je Einstein Can’t Rap).

Yves: “Prijatelj v Montrealu mi je glede na moje potovalne zahteve in otovorjenost svetoval okvir Surly Ogre. Vse namreč polomim in potrebujem stvari, ki so ‘Yves proof’.

ECR je bil dober nadomestek. Po garancijskem zahtevku je prišel v Slovenijo treh tednih. Z ECR sem še bolj zadovoljen.”

Komponente, ki bi jih izpostavil na ECR-ju

Yves: “Okvir. Zaradi daljše cevi ob verigi je kolo še bolj stabilno. Ta tank je še bolj tank kot Ogre. Posebno s prikolico je zdaj zelo uporaben. “Aero” nastavki krmila mi na dolgi poti nudijo dodaten položaj, da razbremenim zapestja. Obe skupaj sem si namreč zlomil petkrat.

Za dinamo sprva nisem bil prepričan, drag je bil, blizu 300 € za dinamo in usb polnilec v krmilni cevi. Ampak deluje, trenje je zanemarljivo, le porabnike (luč, telefon) moram ugasniti, kadar kaj polnim.

Specifikacija 2

Okvir: Surly ECR (2020), velikost M, barva tank green
Vilice: Surly Ogre
Blažilec: –
Krmilna opora:
Krmilo: Jones z nastavki Profile TT
Ročaji: ESI
Zavore: mehanske kolutne Avid BB7, ročice Avid single digit
Rotorji: spredaj Avid 180, zadaj Rohloff 160
Menjalnik in ročica: Rohloff Speedhub 500/14
Kaseta: –
Veriga: Shimano HG
Gonilka: Shimano
Verižnik: Blackspire Binglespeed
Gonilni ležaj: Shimano BB UN51
Krmilni ležaj: Cane Creek
Pedali: NRG
Obroči: Velocity Cliffhanger
Pesta: spredaj dinamo Son 28, zadaj Rohloff
Napere: DT Swiss
Pnevmatike: Surly ExtraTerrestrial 29 x 2.5
Sedež: Brook Cambium C67
Sedežna opora: –
Objemka sedežne opore: Surly
Nosilec bidona: nerjavno jeklo
Drugo: zategovalec verige Rohloff, prtljažnika Surly, luči Son
Teža: kar precej

Aevon KIT L80 trailer
Surly ECR s prikolico Aevon KIT L80.

Več o kolesih Surly na surlybikes.com

Preberi še

Garaža: Macov makadamski mutant Breezer Radar
Garaža: Nastja in njen Surly Karate Monkey
Garaža: Borov Surly Steamroller

Sledite nam