Poljski obročniki No Limited Elite Race 29er, veliko muzike za ne preveč denarja. Pa še evropski proizvod so.
V pričakovanju nabite sezone krosa in maratonov vam predstavljam ekspresni vlak No Limited. Obročniki so pleteni na zanesljivih pestih, ki so hišne izdelave. Seveda so združljivi z vsemi standardi račen in širinami osmi (Boost in non Boost), ki so trenutno na trgu.
Na kratko
Obroči TLR omogočajo hitro predelavo v tubeless. V škatli sicer ne boš našel traku, niti ventilčkov, saj moraš za te poskrbeti sam. A to ne predstavlja kake težave, saj jih dobiš v vsaki kolesarski trgovini, od medeninastih do super lahkih aluminijastih, odvisno od žepa in tvoje občutljivosti za težo.

Karbon za obroče je toray 1000, lepljen vzdolžno, sami obroči pa so asimetrični. Pleteni so z osemindvajsetimi naperami Sapim CX Ray. Zavorni rotor priviješ s standardnimi šestimi vijaki, nato namestiš svoje najljubše pnevmatike, v mojem primeru Mitas Scylla spredaj in Zefyros zadaj, oba Tdi Tubeless Supra Textra in širine 2.25 palca.
Ker je notranja širina obroča 25 milimetrov, je to idealna širina pnevmatike, saj ima, ob pravilnem pritisku seveda, lepo okroglo obliko in tako izkoristiš celotno tekalno površino. Obroč je visok 26 milimetrov, kar je dovolj za izredno trdnost in ne veliko težo. Teža para je 1279 gramov, kar jih uvršča med najlažje obročnike na trgu.

Test
Obročnika sta torzijsko izredno toga in zato se lepo odzivata na spremembe smeri. Predimenzionirane prirobnice in zadnje pesto z velikimi ležaji in osjo skupaj z dvignjenim profilom obroča močno izboljšajo občutek pri poganjanju.
Višji in širši obroč pri menjavi smeri naredi kolo bolj natančno. Ni tistega rahlega bočnega upogibanja ali vibracij zadnjega kolesa s posledično izgubo oprijema.
Širši kanal daje večjo varnost in stabilnost, zlasti na prednjem kolesu, kar v kombinaciji s pravo pnevmatiko omogoča lažji napad na tehnične odseke. V zaprte zavoje gredo kot po tračnicah in ne čutiš potrebe po popravljanju smeri. Če pa v zavoj vstopiš narobe, te rešijo iz nerodne situacije, če le nisi preveč “zabluzil”.
Navpične sile obroči dobro absorbirajo, hkrati pa tudi veliko odpuščajo (skoki na kros progi itd …).
Površinska obdelava je dokaj odporna, saj v dveh mesecih škofjeloškega hribovja, korenin in skal ter vzhodne istrske obale z grobim letečim kamenjem in ostrimi skalami, kažejo le rahle znake uporabe.

Obroči so brez robu in široki. To lahko povzroča težave le v primeru, če želiš namestiti pnevmatike, ki niso dovolj široke. A kdo še vozi širino pod dva palca. Pri prvi montaži pnevmatika sede na obroč z običajno tlačilko.
Med testom, razen seveda kak dan ali dva, ki sta potrebna, da se pnevmatika, lateks in obroč, “spoznajo”, ni bilo izgub ne lateksa, ne tlaka.
Obročniki No Limited so dober kompromis med zmogljivostjo in zanesljivostjo. So sodobni obroči, ki gredo v korak z napredkom tehnike in zahtevnosti v gorskem kolesarstvu in so zmogljivi, na koncu pa tudi dobro izgledajo.
Teža je njihova močna točka, zagotovo pa tudi cena, ki je med nižjimi med karbonskimi obročniki, namenjenimi krosu in maratonu. Njihova trenutna cena je 879 evrov.
Še več obročnikov najdeš na njihovi strani no-limited.pl. Kot zanimivost, med jeziki je na izbiro tudi slovenščina!
No Limited na Facebooku: @nolimitedpl in na Instagramu: @nolimited_wheels.
Foto Aleš Boben
Preberi še
Bobi preizkuša: Team Zwatt ÿding
Bobi preizkuša: Gemini Pröpus