13. junija 2012

Tokrat malo drugačen pregled vozil s svetovnega pokala. Kolesa so vedno super in z veseljem si jih pogledamo, a marsikaj zanimivega bo našel tudi vsak ljubitelj štiri in več kolesnikov.

Razmišljanje o kombijih, terencih in tovornjakih, ki so neločljiv del svetovnega pokala, vodi v več smeri. Najprej je seveda vidik praktičnosti oz. kar nuje, saj ima vsaka ekipa veliko več tovora, kot bi si mislili in zato brez velikih prtljažnih prostorov ne bi prišli daleč. Pomemben je tudi vidik promocije, saj so boksi ekip vedno dobro obiskani in večja ter širša platišča (z več kroma) pritegnejo več objektivov. Seveda je vsakomur tudi povsem jasno, da so moški tisti, ki odločajo o teh avtomobilih in “moj je večji” je pri tem seveda pomemben argument. V ekološki vidik terencev s porabo 25 litrov se ne bomo spuščali.

Vse skupaj spominja na konec devetdesetih, ko so v boksih kraljevali priklopniki Gianta, Specializeda in še koga, danes imajo največje Lapierre, Milka-Superior in SRAM, takoj za njimi pa so MS-Mondraker, Scott 11, Shimano, Trek World Racing … A nekega razmetavanja z denarjem pri vsem skupaj ni, večina teh vozil je praktično stalno v pogonu, tudi na cestnih in drugih prireditvah, v veliko primerih pa služijo tudi za prenočišče mehanikov in drugih spremljevalcev.

V Fort Williamu smo se sprehodili po prostoru za ekipe in si pogledali kovinski blišč večine izmed ekip v gravitaciji, zraven pa še nekaj vozil posameznih kolesarjev.

Na uvodni sliki je tovornjaček ekipe CG Brigade (ki za seboj vleče veliko prikolico); vse foto Grega Stopar.

Sledite nam