17. aprila 2020

Še en brez prestav. Še en izdelek z dušo. V vsakodnevni uporabi, včasih tudi s prikolico! To je Surly Bora Čeha.

Bor Čeh = Šiljo Sokolić = Gwozdna Senichka = Leti Vili = Trostreščki = restavratorstvo avtomobilov in še česa = messenger, dostavljalec = občasni tekmovalec v ciklokrosu = nekdanji glasbenik in radijec in še mnogo tega. V prvi osebi pa je zaljubljenec v kolesarstvo, kolesa in v messlife (kurirstvo po slovensko, bi lahko zapisali).

Bor je neutruden zagovornik brezprestavnega kolesarstva, po možnosti v kombinaciji fiksnega prenosa in seveda brez zavor. Človek mnogih talentov, Primorec, zaljubljen v Šiško, in eden redkih Slovencev, ki je večkrat okusil slast Rdečega kavlja!

Kolo: Surly Steamroller (danes vstopa v šesto leto, odkar je iz škatle skočil v Borov objem)

Bor: Nekako tako, kot nam življenje vedno vrže nov izziv, oviro ali prepreko, razumem tudi kolesarstvo. In ker sem na trenutke len mehanik ali pač portretni primer “kovača in njegove kobile”, sem bil vedno v iskanju enega kolesa, ki bi bil praktičen kot švicarski nož, lep kot sončni zahod na bukovški Vipavi, trden kot moja glava ali volja, hkrati pa mehak kot oblak ameriške železne parne lokomotive.

In tu je bil. Edini dobri življenski nasvet Andreja Blažine: “Ti rabiš Surlyja Steamrollerja”.

Ker sem pač trmast, sem ga, naravnost iz škatle, slekel še iz barve ter dal prozorno polakirati. Kar je ekstremno neumna poteza, glede na to, da sta dva izmed močnejših aspektov njihova barva in notranji premaz izredno dobrih cevi. Od takrat sva prevozila vsaj 6 Red Hook Critov, se na enem tudi pošteno razletela (v Milanu pri 40 kilometrih na uro v zid), se naravnala, in od takrat sva neradružljiva. Rezijski prelazi, neštete poti na Goriško, 5 zim, 4 leta messengerstva, svetovno prvenstvo v SS, mednarodna tekmovanja TCX, monstertrack v New Yorku, 13 razbitih avtov in še bi lahko našteval.

Duša kolesa je okvir:

Bor: Gre za preprosto, starošolsko kolo iz tripple butted 4130 CroMo cevi Surly. Vilica je lotana “na luge” ali stari način, zadnji trikotnik pa po večini varjen, z izjemo zadnjega mostička, ki je lotan. Spacing zadnjega trikotnika je primeren za pesta track ali fixie. Moja Rolla ima dolotane “canti halterje”, obrtniško delo Jaka Bizjaka, ki jih nisem še nikoli uporabil, ampak so tam samo zato, ker lahko.

Enkrat bi rad nalotal še Caple S&S splitterje, ko me bo mehanik Tine spet imel rad in mi jih končno zrihtal! S tem bi se rad poklonil legendarnim Bersaglierijem (za tiste, ki ne veste, to so italijanska Fixed Gear enota iz 1. svetovne vojne).

Glede na to, da bi lahko tretjino življenja samo odgovarjal na sporočila, katero opremo priporočam, naj izkoristim to, da povem vsem naenkrat in za vselej: SURLY STEAMROLLER.

Sam sem se na njem zaljubljal, puščal, se gregal zaradi tega, da je v hiši, bril z asfaltom, predvsem pa doživel vse, česar mi nihče ne more vzeti. In še bom. Ko pa umre, je naslednji isti, zašraufan globoko v zid Mess stationa. Zdaj pa za na cesto ali ob njo!

Specifikacije:

– Okvir: 4130 CrMo, Surly
– Vilice: 4130 CrMo, Surly
– Krmilna opora: Mash SF, 110 mm (s portretoma starih staršev)
– Krmilo: Kore Durox (cut to size)
– Krmilni ležaj: Chris King 1 1/8 “sottotono”, črn
– Ročaji: Oury Lock On 
– Zavore: /
– Rotorji: /
– Menjalnik in ročica: /
– Kaseta: 18-zobi zobnik
– Veriga: Izumi B&S
– Gonilka: Sram Omnium, 170 mm 
– Verižnik: Truvativ, 48t
– Napenjalec verige: Surly Chain tensioner (prirejen)
– Pedali: Shimano XT
– Obročniki: Miche Pistard z Leti Vili detajli
– Pnevmatike: Schwalbe Durano / Maxis Rambler 38C
– Sedež: Cinelli Unicanitor CMX
– Sedežna opora: Cinelli Vai
– Teža: 10 kilogramov

Fotografije so iz osebnega arhiva.

Bora smo pred tremi leti gostili tudi v rubriki Med kolesarji (Na verigi).

Oglej si še
Garaža: Tinetov Moonmen
Garaža mtb.si: Andrejeva Kona Fire Mountain
Garaža: Jakov Range C7

Sledite nam