13. aprila 2020

Unikaten izdelek, narejen po meri. Glavna surovina je titan, na kolesu pa nameščeni sami izbrani kosi. In še singlespeed je. Lasti si ga Tine Činč, prva violina Tinetovih delavnic!

Tineta Činča poznaš iz mtb.si video uspešnice Tinetova delavnica. Kar še veš o njem je to, da je odličen mehanik in mož, ki prisluhne skoraj vsakemu, ki ima kakršne koli težave s kolesom. Menda velja za drugega najbolj tetoviranega kolesarja v Sloveniji.

Malo vas ve, da je Tine zadnja leta zaprisežen singlespeeder in ljubitelj širokih plaščev ter hmeljevega napitka. V delavnici mu družbo dela prijateljica kolesarjev, štirinožna Bejla. Pa še en podatek izveš! V pionirskih in mladinskih časih je Prekmurec Tine treniral in klance premagoval skupaj s Simonom Špilakom in to ne samo pri KK Tropovci, ampak tudi kasneje. Ker je Tine res poseben patron, mora imeti tudi posebno kolo. Ni edino v zbirki, je pa vsekakor njegovo najljubše!

Kolo: Moonmen WMEBO (World Most Expensive Bottle Opener)

Tine: Za nakup kolesa sem se odločil po priporočilu singlespeed prijatelja, ki mi je rekel, da pa to res rabim. Pred tem sem že imel singlespeed fatbajka, vendar ne z okvirjem iz titana.

Kolo, vsaj ta glavni del kolesa (okvir, vilica, opora krmila ter sedeža, krmilo), so delo titan guruja, ki vari kolesa s pomočjo zvezdnega ognja na tretji saturnovi luni. To je Todd Heath iz Fort Collinsa v Koloradu. Material za zgoraj naštete komponente je priskrbel Titanium Joe iz Kanade, za katerega pravijo, da titan nakupuje od raznih intergalaktičnih popotnikov na črnem trgu. Kdo bi vedel, ali je to res …

Komponente, ki jih je vredno izpostaviti:

Tine: Vgrajen odpirač za pijače za odrasle, ker roko na srce, kdo pa vozi odpirač v žepu, kadar gre na kolo. Kolo, natančneje okvir kolesa, se razstavi na dva dela ter se zelo elegantno zloži v kovček normalnih mer, tako da ob potovanju z letalom letalske družbe, kot so Lufthansa (priljubljena letalska družba Šilja Sokolića) ter podobni, ne računajo dodatnega denarja za prevoz koles.

Kot večina biciklov ima tudi sprednje ter zadnje kolo, levi ter desni pedal in sedež. Prav tako ima zavore, ki res izboljšajo vožnjo, še posebej navzdol, ko se moraš nekako ustaviti.

Menjalnika nima, ker za vsak prodan menjalnik dasta Shimano ter Sram del zaslužka Janezovi stranki. Zato tudi vas, drage bralce najboljšega portala v Sloveniji, pozivam, da pred nakupom menjalnika res premislite, koga podpirate.

Specifikacije:

– Okvir: Moonmen M14, titan
– Vilice: Moonmen titan
– Krmilna opora: Moonmen titan
– Krmilo: Moonmen titan
– Ročaji: ODI
– Zavore: Shimano XTR
– Rotorji: Braking
– Menjalnik in ročica: /
– Kaseta: Singlespeed zobnik Boone titan, 20t
– Veriga: Shimano Yumeya
– Gonilka: Middleburn
– Verižnik: Wolftooth, 30t
– Gonilni ležaj: Chris King, mango 
– Krmilni ležaj: Chris King, mango
– Pedali: Shimano XTR
– Obroči: Velocity Dually 26″
– Pesta: Industry Nine Torch, mango 
– Napere: Phil Wood
– Pnevmatike: 45NRTH VanHelga 26×4.0, 120tpi
– Sedež: Selle Italia Flite Bullit, titan
– Sedežna opora: Moonmen titan
– Objemka sedežne opore: Salsa FlipLock, mango 
– Nosilec bidona: King Cage, titan
– Teža: 10,85 kg

Fotografije AD, TČ

Preberi še
Garaža: Jakov Range C7
Garaža mtb.si: Andrejeva Kona Fire Mountain
Garaža mtb.si: Bobijev Epic Pro

Sledite nam