Še eden v vrsti glasbenikov, ki je spoznal, da je gorsko kolesarstvo ta pravi šport. Anej Kočevar.
Ko se basist poda v gorskokolesarske vode, največkrat išče ritem, in Anej Kočevar ga je našel. Eden tistih, ki se je z gorskim kolesarstvom srečal dokaj pozno, a ga je šport popolnoma prevzel in je “dec not padu”.
Z glasbo se ukvarja že dvaindvajset let in pravi, da zna biti glasba dražji “šport” od bajkanja. Na koncertih spremlja Zorana Predina in Liamere. Včasih je igral tudi pri Guštiju in Poloni, pa z Alyo, spremljal Omarja, Anavrin … Ni, da ni. Ampak, ko te kolesarski šport posrka vase, potem tudi za dolgoletnega navdušenca nad snowboardanjem ni več rešitve.
Kolo: Trek Slash 8 (letnik 2020, velikost XL)
Anej: “Mislim, da sem se približno pol življenja spogledoval z nakupom DH kolesa, ampak sem vedno našel nek razlog, zakaj ga ne kupiti. Običajno so bile prioritete v smislu denarja oziroma načina porabe le tega. Nenazadnje sem prioritetno basist ter lastnik mixing studia in se že dvaindvajset let ukvarjam z glasbo, ki pa zna biti precej dražji “šport” od kolesarstva. Ha, ha.
V letu 2020 sem se v času pustošenja prvega vala epidemije po Evropi zacopal v idejo sebe na kolesu. Tako sem marca naročil kolo pri znancu, ki ima trgovino s kolesi, in mu je kljub dokaj zaprtim dobavnim potem uspelo spraviti enega Slasha v Slovenijo. To je bilo v začetku aprila. Ko sem izvedel, da je kolo prispelo, sem se isti trenutek usedel v avto in ene stokrat prekršil Odlok prehajanja občinskih meja, saj je bil bajk lociran na drugem koncu Slovenije. Vse za bajk! Za nakup Slasha sem se odločil po posvetovanju s kolegi, ki kolesarijo.”
Katere komponente bi izpostavil in zakaj?
Anej: “Na kolesu sem predelal vilice. DebonAir C1 upgrade kit + dodaten token – hvala, Tine! Zamenjal ročaje (Deathgrip), pnevmatike – hvala Karli! –in pa rotorje. Zaradi slednjih me vsi kolesarski kolegi stalno je**jo v glavo, da so preveliki.
Sam tehtam 90 kg in se mi je nad Trbovljami (Trbowle trails) zgodilo, da sem Sramove Guide R z originalnimi rotorji (200/180 mm) preprosto spravil na rob. Zavore so se pregrele in posledično nehale delovati. Tako sem po temeljiti raziskavi odločil, da kupim 220-milimetrski rotor, 200-milimetrskega ruknem na zadnji del in s tem pridobim cirka 15 % več zavorne moči ter tudi boljše hlajenje. Za vložek petdeset evrov je rezultat zadovoljiv in še kolo izgleda bolj “nasty” (more is more!).
Naslednja nadgradnja bodo boljše zavore. Verjetno Code RSC, saj so Guide R precej švohcane, in pa mogoče zadnji blažilec z vijačno vzmetjo, če seveda najdem kje kakšno ugodno ponudbo za sicer zelo čudne mere trenutnega blažilca.”
Specifikacija
- Okvir: Trek Slash Alpha Platinum Aluminum, 150 mm hoda, velikost XL
- Vilice: RockShox Yari RC, DebonAir C1, 160 mm
- Zadnji blažilec: RockShox Deluxe RT3, DebonAir
- Krmilna opora: Bontrager Line, 50 mm
- Krmilo: Bontrager Line, 820 mm
- Sedežna opora: Bontrager Line Dropper, 150 mm
- Sedež: Bontrager Arvada
- Zavore: SRAM Guide R
- Rotorji: 220 mm spredaj, 200 mm zadaj
- Menjalnik in ročica: Sram GX Eagle, 12p
- Kaseta: SRAM XG-1275 Eagle, 10-50t
- Veriga: SRAM GX Eagle
- Gonilka: Truvativ Descendant 6k, DUB, 32t
- Os pogona: SRAM DUB, 92mm, PressFit
- Pedali: Trenutno Nukeproof El Cheapo ones, čakam na Crankbrothers Stamp 2 L (reklamacija)
- Obročniki: Bontrager Line Comp 30
- Pnevmatike: Maxxis Assegai 29×2.5″ 3C Maxx Grip / Maxxis Minion DHR II 29×2.4″ 3C Maxx Grip
- Teža: tovarniško pri velikosti M – 13,78 kilograma, moj pa okoli 15
Aneju lahko slediš na Instagramu: @iamanej. Trek Slash pa najdeš na funsports.si.
Fotografije so iz Anejevega osebnega arhiva
Preberi še
Garaža: Matic in njegov rahlo predelani Scott Gambler
Garaža: Macov makadamski mutant Breezer Radar