19. decembra 2014

Slovenski mojstri za razvoj zimsko- in letno-športnih destinacij z božičnim darilom: brezplačnimi osnovnimi nasveti za razvoj mtb ponudbe.

O Aliansi, ki se na tujih tržiščih predstavlja kot Alliance, čisto premalo pišemo. Doma so med gorskimi kolesarji najbolj znani po zasnovi in izvedbi parka na Rogli, sodelujejo pa tudi pri vrsti projektov v tujini.

Kot božično darilo vsem, ki bi jih to zanimalo, podarjajo 12 nasvetov za 12 mesecev v letukako razvijati gorskokolesarski turizem na destinaciji.

Za zadnje tri in za izvirno PDF predstavitev morate na strani vnesti svoj email naslov, nam pa so prijazno dovolili, da v slovenščini objavimo vseh dvanajst. Da se ne utrudiš pri branju, tokrat objavljamo prvo polovico.

12 nasvetov za 12 mesecev

Gorsko kolesarstvo je po vsem svetu postalo pomemben šport in način rekreacije ter edebn najhitreje rastočih segmentov v avanturističnem turizmu, ki prinaša veliko korist destinacijam in skupnostim, ki ga ponujajo.

Da bi na vaši destinaciji čim bolje izkoristili možnosti, ki jih ponuja gorskokolesarski turizem, smo pazljivo izbrali 21 nasvetov, ki jih lahko uresničujete v naslednjih 12 mesecih.

Res dobro spoznajte gorske kolesarje
Ena glavnih skrivnosti uspešnih destinacij je to, da zelo dobro poznajo svoje ciljne skupine in njihove vzgibe za potovanje ter na teh gradijo svojo ponudbo. Če želite razviti uspešno gorskokolesarsko destinacijo, morate dodobra spoznati gorskokolesarsko kulturo.

Najdite posebnosti svoje destinacije
Čeprav je vaša gorskokolesarska destinacija nekaj posebnega, lahko vaši tekmeci marsikaj iz vaše ponudbe prekopirajo ali celo izboljšajo. Zato morate svojo ponudbo zgraditi na lokalnih naravnih in kulturnih posebnostih. Tako boste postavili tudi trdno osnovo svoji znamki in zgodbi.

Ugotovite, katera pričakovanja lahko najbolje izpolnite
Če niste eno do največjih turističnih središč sveta ali nimate neomejenih sredstev za razvoj široke gorskokolesarske ponudbe za vse segmente gorskih kolesarjev, si morate izbrati določen segment gorskih klesarjev, ki najbolj ustreza temu, kar lahko ponudite. Le tako boste lahko izpolnili pričakovanja in bili boljši od tekmecev.

Naredite načrt
Čeprav se načrtovanje zdi dolgočasno, je bistveno za uspešen razvoj gorskokolesarskega turizma. Razvoj gorskokolesarske ponudbe poteka več let. Zato potrebujete dolgoročno strategijo, ki postavi cilje, ki vas vodi skozi zapleten proces in tudi prikazuje vašo uspešnost.

Vključite lokalno skupnost in deležnike
Sodelovanje med lokalno skupnostjo in drugimi deležniki je bistven del uspega gorskokolesarske destinacije. Le tako, da vključite deležnike in jih motivirate za razvoj gorskokolesarske ponudbe, si boste prislužili njihovo podporo, rezultat pa bo enkratna gorskokolesarska kultura in izkušnja.

Razvijajte dobro načrtovane in zdrževane poti
Poti so še vedno najpomembnejši del ponudbe, ki gorske kolesarje privabi na destinacijo. Izredne, slikovite poti ali omrežja lahko postanejo podoba destinacije. Zato se morate osredotočati na razvoj izvirnih, dobro načrtovanih in vzdrževanih poti, ne pa ustvarjati kilometrov slabo zamišljenih poti.

Naslednjih šest najdeš tukaj:
Aliansinih 12 nasvetov za 12 mesecev

www.enteralliance.com

Sledite nam