Turbo Tero
27. septembra 2021

Spredaj vzmeten, z aluminijastim okvirjem, namenjen daljšim in lažjim ter ne preveč tehnično zahtevnim turam. Primeren tudi za križarjenje po makadamih ali mestnih ulicah. To je novi Turbo Tero.

Specialized je že pred kar nekaj leti zavil na področje e-gorskih koles s prednjim vzmetenjem. To je bil model Turbo Levo HT. Sedaj pri velikemu S pišejo novo zgodbo z nekoliko bolj uporabnim in večnamenskim trdorepcem Turbo Tero. 66,4-stopinjski kot krmilne cevi, 470 milimetrov dolge cevi ob verigi ter kratek doseg (reach), ki se giblje med 405 milimetri pri velikosti S in 462 milimetri pri velikosti XL, so poleg motorja glavne karakteristike.

Na kratko

Možgani novega modela Tero se skrivajo v nadzorni enoti MasterMind, ki je nameščena na krmilni opori. Nastavljanje pomoči motorja, popolna personalizacija vseh ostalih nastavitev (hitrost, razdalja, poraba baterije, maksimalen navor, tudi srčni utrip) se lahko preko povezave blutetooth nastavljajo kar preko aplikacije na telefonu. Hkrati lahko preko aplikacije Mission Control nastaviš tudi zaklep motorja in alarm proti kraji.

Motor je pri vseh modelnih izpeljankah Specialized 2.0 in vedno z enako maksimalno močjo 250W. Bateriji sta dve, in sicer je pri osnovnem modelu nekoliko manj zmogljiva (530 Wh), v ostalih modelih pa je nameščena baterija s kapaciteto 710Wh. Prav tako se glede na opremsko izpeljanko razlikuje maksimalni navor, ki znaša med 50 in 90Nm. Na voljo bo tudi različica “Step Trough” ali po naše z ženskim okvirjem (s spuščeno zgornjo cevjo prednjega trikotnika). Velja za modela 3.0 in 4.0.

Cena? Nič kaj ugodna zabava. Gibala naj bi se med 3300 in 5400 evri, če sodimo po cenah na avstrijskem spletu.

Turbo Tero v videu

Modelna paleta

Turbo Tero 3.0

  • Okvir E5 Aluminum
  • Vilice SR Suntour XCM32, 110 mm
  • Menjalnik in ročica Shimano Alivio
  • Kaseta Shimano CS-HG400, 11-36t, 9p
  • Gonilka Praxis,36t
  • Zavore Shimano BR-MT200
  • Obročniki Stout XC29 / Shimano MT400
  • Pnevmatike Specialized Ground Control 2Bliss, 29×2,35”
  • Motor Specialized 2.2, 250W, 50Nm
  • Baterija Specialized U2-530Wh
  • Nadzorna enota MasterMind TCD

Turbo Tero 4.0

  • Okvir E5 Aluminum
  • Vilice Rockshox Recon Silver TK, 110 mm
  • Menjalnik in ročica SRAM NX
  • Kaseta SRAM PG-1130, 11-42t, 11p
  • Gonilka Praxis, 36t
  • Zavore SRAM Guide T, 4-batne
  • Obročniki Stout XC 29
  • Pnevmatike Specialized Ground Control 2Bliss, 29×2,35”
  • Potopna sedežna opora TranzX Dropper
  • Motor Specialized 2.2, 250W, 70Nm
  • Baterija Specialized U2-710Wh
  • Nadzorna enota MasterMind TCD

Turbo Tero 4.0 EQ

  • Okvir E5 Aluminum
  • Vilice Rockshox Recon Silver TK, 110 mm
  • Menjalnik in ročica SRAM NX
  • Kaseta SRAM PG-1130, 11-42t, 11p
  • Gonilka Praxis, 36t
  • Zavore SRAM Guide T, 4-batne
  • Obročniki Stout XC 29
  • Pnevmatike Specialized Ground Control 2Bliss, 29×2,35”
  • Potopna sedežna opora TranzX Dropper
  • Motor Specialized 2.2, 250W, 70Nm
  • Baterija Specialized U2-710Wh
  • Nadzorna enota MasterMind TCD

4.0 EQ ima dodatno za razliko od modela 4.0 nameščene blatnike Specialized Drytech, prtljažnik Specialized MIK (maksimalna obremenitev 27 kilogramov), Luč Leyzine EBIKE (210 lumnov) in ščitnik verige.

Turbo Tero 5.0

  • Okvir E5 Aluminum
  • Vilice Rockshox Recon Silver RL, 110 mm
  • Menjalnik in ročica SRAM GX / Sram S700
  • Kaseta SRAM PG-1130, 11-42t, 11p
  • Gonilka Praxis, 36t
  • Zavore SRAM G2 RS, 4-batne
  • Obročniki Stout XC 29
  • Pnevmatike Specialized Ground Control 2Bliss, 29×2,35”
  • Potopna sedežna opora TranzX Dropper
  • Motor Specialized 2.2, 250W, 90Nm
  • Baterija Specialized U2-710Wh
  • Nadzorna enota MasterMind TCD

Ostale informacije najdeš na specialized.com.

Fotografije proizvajalec

Preberi še

Specialized 2022: Novi Kenevo SL

Sledite nam