Specialized Kenevo SL
14. maja 2021

Lažji, okretnejši, z manj pomoči elektrike, a vseeno zelo učinkovit. S 170 milimetri hoda spredaj in zadaj, s karbonskim okvirjem in prilagodljivo geometrijo.

Po modelu Turbo Levo je sedaj na vrsti še Turbo Kenevo. Turbo Levu so pred dvema letoma odvzeli Turbo in dodali SL. To je pomenilo nižjo težo, manjšo baterijo, lažji in šibkejši motor, a hkrati je e-kolo naredilo točno tašno, kakršnega si želi dobro pripravljen kolesar, ki gre rad na klanec “do konca” in to rad ponovi večkrat. Kenevo s končnico SL je sedaj v karbonski preobleki in ima karakteristike modela Enduro.

V osrčju kolesa je motor Turbo SL 1.1, ki ponuja do 240 vatov moči in 35 Nm navora. To seveda zbledi v primerjavi s 595 vati največje moči in 90 Nm navora motorja Turbo 2.2, ki ga najdemo pri Kenevu in Levu s polno močjo. Toda bistvo modela SL je očitno nižanje teže. Pri Specializedu pravijo, da je Kenevo SL 5,5 kilograma lažji kot Kenevo. Ali drugače povedano, Kenevo SL e-MTB je le 4 kilograme težji od modela Enduro.

Na kratko

Štiri velikosti: S2, S3, S4 in S5. Doseg (reach) med 435 in 510 milimetri, dolžina cevi ob verigi 447 milimetrov, kot krmilne cevi 63,5, podsedežne pa 76 stopinj. To so glavne karakteristike novega Keneva. In ker je Kenevo drugačen od drugih, ponuja množico nastavitev. Kot krmilne cevi lahko nastaviš za stopinjo bolj strmo ali za stopinjo bolj položno. Nastavitve gredo nekako takole: V položaju dvignjene osi so lahko tri pozicije: Slack, Middle in Steep. Enako tudi pri nižji postavitvi sredine. Tako je na voljo kar šest različnih nastavitev.

Za daljše ture lahko dokupiš dodatno baterijo (range extender), ki jo vstaviš v nosilec bidona. Ta ti doda še 160Wh.

Cena? Za različico Turbo Kenevo SL S-Works naj bi znašala 13999, različico SL Expert pa 9499 evrov. Lahko si omisliš le okvir, ki je na voljo v različici S-Works. Zanj boš odštel 6999 evrov.

Specialized s predstavitvenimi videi nikoli ne razočara!

Modelna paleta

SL S-Works

  • Okvir FACT 11m full carbon, 170 mm
  • Zadnji blažilec FOX FLOAT X2 Factory, LSC, LSR
  • Vilice FOX FLOAT 38 Factory 29, Grip2, 170 mm
  • Menjalnik in ročica SRAM XX1 Eagle AXS
  • Kaseta SRAM XG-1299 Eagle, 10-52t
  • Gonilka Praxis Carbon M30, 32t
  • Zavore SRAM Code RSC
  • Obročniki Traverse SL 29, carbon
  • Plašči Specialized Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6″/ Specialized Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON T7
  • Potopna sedežna opora RockShox Reverb AXS,
  • Baterija Specialized SL1-320, 320Wh
  • Motor Specialized SL 1.1, custom

SL Expert

  • Okvir FACT 11m full carbon, 170 mm
  • Zadnji blažilec FOX FLOAT X Performance, LSR
  • Vilice FOX FLOAT 38 Performance Elite 29, Grip2, 170 mm
  • Menjalnik in ročica Sram X01 Eagle
  • Kaseta SRAM XG-1295 Eagle, 10-52t
  • Gonilka Praxis M30 carbon, 32t
  • Zavore SRAM Code RS
  • Obročniki Roval Traverse 29 Alloy / DT Swiss 370
  • Plašči Specialized Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6″/ Specialized Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON T7 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6″
  • Potopna sedežna opora X-Fusion Manic
  • Baterija Specialized SL1-320, 320Wh
  • Motor Specialized SL 1.1

Dodatne informacije najdeš na specialized.com/si/sl.

Fotografije proizvajalec

Preberi še

Specialized: Turbo Levo je zmogljivejši

Sledite nam