Velika zverina, ki jo zares izkoristi drznež z velikimi prašniki. Tale model je povsem karbonski, z obroči vred. In dejansko še dobavljiv.
Kolo: Trek Slash 9.8 GX (2021), velikost M/L
Značilnosti
Trekovo veliko enduro kolo s 160 mm hoda na zadnjem in 170 mm na sprednjem koncu. 29-palčni obročniki, če je to sploh še treba napisati. Še zdaleč ne le za enduro, tudi za parke, za letenje … za take reči v Semenukovem slogu – ampak le ne pozabi, da nisi Semenuk. Karbonski okvir in nihajka.
Predstavljeno lani z letnico 2021. Model Slash obstaja od 2012, z 29-palčnimi obročniki pa od 2017. Od tega predzadnjega se novi razlikuje po centimetru hoda več ter le malce posodobljeni (bolj “podrti”) geometriji. Stopinja manj na krmilnem kotu, le malenkost bolj strm kot sedežne cevi in drugačne velikosti, vključno s preizkušeno M/L.
Romantično razmerje
Hej, taka sezona je, da imam rad vsako testno kolo, ker jih ni. Vse pokupite. Treka imam pa tako ali tako rad, le da sem za Slasha vedno mislil, da je preveč glomazen za moje potrebe. Napaka. No, ja. Beri dalje.
Priložnost za furanje
Malo po domačih standardnih stezicah, pa na turi nad Črnimi njivami, Ilirska Bistrica, kjer zna izpod Milanje kaka skala dobro usekati, nižje na narejenih trailih pa te utegne kje tudi dobro zabrisati v zrak.
Vtisi
- Slučajno je tako naneslo, da sem si za dan nad Ajdovščino izposodil “starega”, lanskega Slasha 9.7. In se imel odlično, navzgor in navzdol, takoj bil domač za divjanje, nagibanje in skakanje. Hvala Šimen. Pa sem rekel, dajmo poskusit še novega. Ža teden dni pozneje sem sedel na osebnem od Funsportsovega Robija O. Hvala Robi, upam da so te vsaj potrepljali po rami ali pa te bodo morda zdaj, ob objavi.
- Robi je svojega Slasha malo pimpal, zamenjal je plašče, zavore (Code RSC namesto R, mislim da predvsem zaradi barvnih vijakov) ter sedež in ročaje, ker ima nek fetiš na Fabric.
- Preletimo siceršnjo opremljenost tega modela: pogon Sram GX, vzmetenje RockShox z vilicami ZEB Select+ DebonAir in blažilcem Super Deluxe Ultimate DebonAir, železnino Bontrager (potopna sedežna, karbonsko krmilo) in Bontragerjevimi karbonskimi obročniki. Bontrager je Trekova hišna znamka, če kdo ne ve.
- Dve zanimivi novosti na novem Slashu – predalček za orodje in malico v okvirju pod nosilcem bidona (kot pri … saj veš) in odslej odstranljiva blokada obračanja krmila Knock Block. Saj jih še nekaj zanimivih tehničnih, pobrskaj pri proizvajalcu za več.
- Sam bi pri 180 cm višine skoraj moral voziti velikost L, ampak tudi z M/L je šlo. Razlika v “reachu” je 22 mm.
- Sam velika enduro kolesa delim na tista, ki solidno plezajo za toliko hoda (brez kakšnih pričakovanih čudežev, XC kolesa to pač niso) in tiste, s katerimi pač zlezeš na vrh, ampak se ti res ne sme muditi. Tu se mi s Slashem malo zaplete, saj bi starega (9.7 letnika 2020) dal med tiste, ki plezajo solidno, tega novega pa prej med tiste druge. Na starem nisem zaklepal niti zadnjega amortizerja, pri novem pa je nekako šlo bolje navzgor šele, ko sem zadušil tudi vilice. Tega na sodobnih kolesih sicer nekako ne delam več … Kaj pa vem, za vrsto spremenljivk gre lahko (tudi to, da sem imel v Ilirski slabši dan ali pa hitrejšo družbo kot v Ajdovščini …) in ne verjamem, da bi malo posodobljena geometrija lahko toliko vplivala na vzpenjanje. Ali pa tudi. Ob tem je dejstvo, da Slash ne sledi čisto trendu zelo strmih kotov sedežne cevi, da sem bil na malo prekratkem kolesu rahlo utesnjen, namesto da bi si na daljšem sedež potisnil še malo naprej … Tako da dajmo to prevaliti na velikost. Je pa zato najlažji prenos 30-52, tako lahek, da komaj še loviš ravnotežje.
- Dovolj o vzpenjanju. Navzdol je to kolo, da se ti “spipa”! Odpuli, v dobrem pomenu. Leti, požira, drži linijo, je stabilno pri hitrosti, a še vedno dovolj vodljivo in igrivo. Edina stvar, ki mi ni čisto ustrezala, je bilo Robijevo zbiranje distančnikov pod oporo krmila, saj imam raje nižje krmilo. A super, tudi za skakanje. Ko si enkrat na vrhu, torej vse odlično.
- Tovarniško navedena teža je 14,42 kg.
Na jetra
Zgoraj opisano malce manj veselo plezanje. Pa Sram Code niso moje najljubše zavore, tudi če so RSC.
Za koga
Za uživača na spustih, pa ne le uživača ampak takega z velikimi prašniki za hitrost in za skakanje, tak ga bo izkoristil. Z lahkoto tudi za na najbolj zaguljene enduro dirke (samo da ne bodo pretesni časi za transferje …).
Cena od 6.299,00 €
Namreč: model je sicer razprodan, a če ga naročiš prek Trekovega programa Project One, torej z barvami po naročilu, pa si ne izmišljuješ barv, ki so za doplačati, potem je toliko. Z domišljijo za barve pa do 6.899,00 €.
Na voljo pa je cel kup inačic, od modela 7 z okvirjem iz aluminija za 3.199 € do 9.9 XTR, ki lahko stane več kot 10.000 €.
Džojrajd omogočil Funsports, www.funsports.si (v bistvu njihov Robi, ampak pustimo podrobnosti)
Več o kolesu na www.trekbikes.com (pošiljamo te na avstrijsko stran, kjer so cene enake slovenskim)
Preberi še
Trek predstavlja novo enduro zverino Slash
Džojrajd: Stanton Switch9er FS