Biznis, Globe
29. maja 2022

Specialized obudil staro ime, Intense v Temeculi z novim obratom, Insync v širitev na Otoku, Moustache letos pričakuje rekord prodaje koles.

Globe

Pri Specializedu so napovedali novo linijo e-koles pod blagovno znamko Globe. To ime je Specialized pred časom že uporabljal za mestna kolesa. Globe bo deloval kot razširjena blagovna znamka velikega S, oredotočena pa bo na urbana in dostavna kolesa. Prvi izdelki bodo luč sveta ugledali konec letošnjega leta, Specialized pa je že pripravil spletno stran, na kateri bo počasi predstavljal modele koles znamke Globe. specialized.com/globe.

Intense

Zaradi nenehnih težav z globalnimi oskrbovalnimi verigami, ki so močno prizadele kolesarsko industrijo, so se pri Intensu odločili, da novo sestavljalnico koles postavijo tik ob sedež podjetja v Temeculi v Kaliforniji. Kot je dejal lastnik blagovne znamke Jeff Steber, bodo s tem pospešili proces in kupcem omogočili hitrejšo dobavo koles. Zaenkrat bodo v novi sestavljalnici skrbeli za modela Tracer in M29. Več na bikebiz.com.

Biznis: Dainese z drugim lastnikom, Pirelli s prenovljeno tovarno

Insync Bikes

Izdelovalec koles nižjega in srednjega cenovnega razreda bo imel po novem sedež podjetja in proizvodne prostore v britanskem Machestru. Insync Bikes je hčerinska družba indijskega podjetja Hero Cycles, ki velja za enega največjih svetovnih proizvajalcev koles. S postavitvijo novih prostorov v Britaniji, tam so prisotni že več kot desetletje, le da so bili prej na drugi lokaciji, želijo indijski lastniki zagotoviti več kot 10-odstotni tržni delež na Otoku. Klik.

Moustache Bikes

Po desetih letih od začetka prodaje prvih e-koles so pri francoskemu proizvajalcu napovedali, da letos ciljajo na izdelavo kar 70000 koles, kar je za 40000 koles več kot so jih izdelali in prodali leta 2019. Več izveš na bike-eu.com.

Nox Cycles

Novi poslovni, razvojni in prodajni prostori pod vznožjem avstrijskih Alp. V Berlinu leta 2004 nastala blagovna znamka gorskih koles se je preselila na novo lokacijo. Investicija je stala 3 milijone evrov. Blagovna znamka, ki se je na začetku proslavila z izdelavo gorskih koles, pa je v zadnjih nekaj letih postala ena vodilnih blagovnih znamk, ki na nemško govorečem trgu predstavlja dokaj veliko ime v svetu e-kolesarstva. Na bicycleretailer.com.

Naslovna fotografija Specialized

Preberi še

Biznis

Sledite nam