4endurance sis 2
Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Human Fish Gravel SloEnduro
19. aprila 2014

16, 27,5 ali 29? Dve desetletji kaljenja Steva Peata, vse o hidravličnih kolutnih zavorah, oporah krmila in krmilnih ležajih, tura okoli Cortine. Pa še kaj.

Akcijska naslovnica z brkatim Markom Weirom sporoča, da je vsebina vsaj tako udarna kot prva stran.

Deset strani novic in šest strani foto-utrinkov za uvod, potem pa:

Kolesa Janeza Tratarja. In to ne kakršna koli ampak estetsko dovršene umetnine, katerih glavni material je les!

Ste še vedno v dilemi, katero velikost plaščev pri gorskih kolesih izbrati? 26, 27,5 ali 29? Članek, ki skriva večino odgovorov.

Obe “tapravi” klasiki sta za nami, a vseeno, katera je največja? Belgijska ali francoska? Flandrija ali Roubaix?

Tokratni intervjuvanec je nihče drug kot Matej Mohorič, dvakratni svetovni prvak med mladinci in mlajšimi čani, od letos član ekipe Cannondale.

Portret legende. Nihče drug kot Peaty – Steve Peat, spustaš, ki že polni dve desetletji nastopa v svetovnem pokalu v spustu. Kljub svojim skoraj štiridesetim letom pa še ni rekel zadnje besede. Avtor tudi naš Uroš Ložar.

Nič več merilcev srčnega utripa. Že nekaj časa kolesarjem pri doseganju boljših rezultatov in pri načrtovanju forme pomagajo merilci moči – SRM, PowerTap, Garmin Vector … vse, kar ste želeli vedeti o njihovem delovanju.

Zavore so eden izmed najpomembnejših delov kolesa. Tokrat o hidravličnih kolutnih zavorah. Vse od delovanja do vzdrževanja.

Med komponentami sta se tokrat znašla krmilni ležaj in toporišče (krmilna opora). Kakšni sta njuni funkciji na kolesu, sestava, materiali, premeri …

Tema kako postati boljši cestni kolesar nosi podnaslov Varneje (in hitreje) v dolino. Govora je o spustih, pravilnem položaju na kolesu, zaviranju, nagibih … iz teorije v prakso.

Trening, še ena izmed priljubljenih pomladnih tem. Tokrat o treningu, ki pomaga pri hitrejšem napredovanju, oziroma tako imenovani HIIT (High intensity Interval Training), visoko intenziven intervalni trening.

In še ena na tematiko treninga. Kako ojačati svoje telo oziroma poskrbeti za tiste mišice, ki posredno vplivajo na čim boljše kolesarjenje oziroma vrtenje pedalov.

Ideje za izlet so tokrat tri. Dve tuji in ena domača. Domača je tokrat Prlekija z gorskim kolesom med vinogradi, tuji pa sta kolesarsko popotovanje po sedmih grških otokih ter ena kraljevska gorskokolesarska okoli Cortine.

Predzadnja stran pa … presenečenje!

4endurance sis 2
Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Human Fish Gravel SloEnduro
Sledite nam