Specialized Turbo Tero X
2. marca 2023

Gorsko kolo za vse priložnosti in terene. Prilagodljivo, robustno, primerno tudi za potovanja. Turbo Tero X gre s pomočjo elektrike.

Aluminijast okvir, pokončnejša geometrija za udobnejšo vožnjo, 130 milimetrov hoda spredaj in 10 manj zadaj, pnevmatike “normalne” širine, pri skoraj vseh velikostih spredaj 29-palčni in zadaj 27,5-palčni obročniki, izjema je le najmanjša velikost okvirja, tam oba obročnika merita 27,5-palcev, enostaven sistem zadnjega vzmetenja, ki odpravlja kompleksnost in povečuje zmogljivost med vožnjo sede in pri prevažanju tovora. Ja, Novi Specialized Turbo Tero X je robustnež, nekakšen delovni stroj, primeren za nekoga, ki gradi traile, za nekoga, ki na prtljažniku tovori motorno žago, sekiro in lopato, ali pa za popotnika, ki na bikepacking s seboj vlači še smuči ali pa ribiško opremo.

Tubo Tero X Na kratko

Velikosti S, M, L in XL, 67-stopinjski kot krmilne cevi, 77- oziroma 78-stopinjski efektivni kot podsedežne cevi, 460 milimetrov dolge cevi ob verigi in doseg (reach) med 439 in 509 milimetri so glavne značilnosti okvirja. Gonilni ležaj je od osi obročnikov oddaljen 41, od tal pa 335 milimetrov. Dolžina gonilke znaša 170 milimetrov, razen pri velikosti S. Tam so nataknili 5 milimetrov krajšo. Prav tako je pri najmanjši velikosti okvirja krmilo ožje kot pri ostalih velikostih in meri 720 namesto 750 milimetrov.

Motor, baterija in svetila

Motor Specialized Full Power 2.2 z 250 watti naj bi do štirikrat povečal kolesarjevo izhodno moč in mu na vzponih pomagal otovorjeno kolo pripeljati do cilja. Baterija ima, odvisno od modela, kapaciteto 530 ali 710 Wh, prav tako je glede na opremsko izpeljanko prilagojen maksimalni navor, ki se giblje med 50 in 90 Nm. Nadzorna enota MasterMind je pritrjena na krmilo in zagotavlja prikaz vseh pomembnih funkcij, tudi največjega dosega in časa vožnje. MasterMind je povezan z aplikacijo Mission Control, ki omogoča vse posodobitve, tudi diagnostiko med samo vožnjo. Kolo ima Turbo System Lock – funkcijo, ki tatovom prepreči krajo kolesa oziroma blokira motor.

Tudi svetila, s katerimi je Turbo Tero X opremljen, imajo nekaj “pameti”. Tako je recimo zadnja luč občutljiva na hitrost in se njena svetilnost, ko ta zazna pojemek, z 11 poveča na 22 lumnov. Prednja luč lahko, odvisno od opreme, sveti tudi do 1000 lumnov.

Turbo Tero X v videu

Francis Cebedo, eden izmed ustanoviteljev in nekdanji glavni urednik spletne strani Mtbr.com, sedaj urednik youtube medija E-MTB Review, ti predstavi Turbo Tero X.

Modelna paleta

Tri opremske izpeljanke, vse s prestavnim sistemom Sram in z vzmetenjem RockShox in z različnimi kapacitetami baterije ter z različnim maksimalnim navorom e-motorja. Modeli Turbo Tero X so opremljeni z blatniki Specialized Dytech in z nosilci za torbe hišne znamke Pannier. Ti nudijo možnost obremenitve do 20 kilogramov. Vae izpeljanke imajo luči znamke Lupine, vendar je od opreme odvisna njihova svetilnost (4.0 – 500 lumnov, 5.0 – 600 lumnov, 6.0 – 1000 lumnov). Predvidene cene naj bi bile 4.350 (4.0), 5.200 (5.0) in in 6.200 evrov (6.0).

Turbo Tero X 4.0

  • Okvir E5 Alu, 120 mm
  • Zadnji blažilec RockShox Deluxe Select R
  • Vilice RockShox Recon Silver RL
  • Menjalnik in ročica Sram SX Eagle
  • Kaseta Sram PG-1210 Eagle, 11-50t
  • Gonilka Praxis forged M30, 38t
  • Zavore Sram G2 RE, e-MTB
  • Obročniki Roval Traverse
  • Pnevmatike Ground Control Grid T7 29×2,35” (velikost S: 27,5×2,35”) / Ground Control Grid T7 27,5×2,35”
  • Potopna sedežna opora TranzX dropper
  • Motor Specialized 2.0E, 250 W, 50 Nm
  • Baterija Specialized U2-530, 530 Wh
  • Nadzorna enota MasterMind TCD

Turbo Tero X 5.0

  • Okvir E5 Alu, 120 mm
  • Zadnji blažilec RockShox Deluxe Select R
  • Vilice RockShox 35 Silver TK, 130 mm
  • Menjalnik in ročica Sram GX Eagle
  • Kaseta Sram PG1230, 11-50t
  • Gonilka Praxis M30, 38t
  • Zavore Sram Code R
  • Obročniki Roval Traverse
  • Pnevmatike Specialized Ground Control Grid T7 29×2,35” (velikost S: 27,5×2,35”) / Ground Control Grid T7 27,5×2,35”
  • Potopna sedežna opora TranzX dropper
  • Motor Specialized 2.0, 250 W, 70 Nm
  • Baterija Specialized U2-710, 710 Wh
  • Nadzorna enota MasterMind TCD

Turbo Tero X 6.0

  • Okvir E5 Alu, 120 mm
  • Zadnji blažilec RockShox Deluxe Select+
  • Vilice RockShox Lyrik Select+, 130 mm
  • Menjalnik in ročica Sram X01 Eagle
  • Kaseta Sram XG-1275 Eagle, 10-50t
  • Gonilka Praxis M30, 38t
  • Zavore Sram Code RSC
  • Obročniki Roval Traverse
  • Pnevmatike Ground Control Grid T7 29×2,35” (velikost S: 27,5×2,35”) / Ground Control Grid T7 27,5×2,35”
  • Potopna sedežna opora X-Fusion Manic
  • Motor Specialized 2.2, 250 W, 90 Nm
  • Baterija Specialized U2-710, 710 Wh
  • Nadzorna enota MasterMind TCD

Vse informacije na specialized.com.

Fotografije proizvajalec

Preberi še

Turbo Tero je tak, univerzalen e-Specialized

Sledite nam