Ritchey Ultra
20. oktobra 2020

Ritchey Ultra z nostalgičnim pridihom za ljubitelje klasike, koles stare šole in legendarnega varilca ter enega pionirjev gorskega kolesarstva.

Ritcheyev model Ultra je bil predstavljen pred skoraj dvema letoma in velja za eno tistih koles oziroma okvirjev, ki so in najbrž tudi bodo brezčasni. A Tom Ritchey ne bi bil Tom Ritchey, če ne bi modela Ultra predstavil tudi v različici Team Edition. Kaj to pomeni? Legendarno barvno shemo, ki je pri znamki prisotna od samega začetka, najbolj prepoznavna pa je postala z modeloma P21 in P23. Gre za rdeče-belo-modro pobarvan okvir z znamenitim logotipom.

Na kratko

Cevi ob verigi so dolge 439 milimetrov in to ne glede na velikost okvirja, kot krmilne cevi pri velikosti S znaša 68, pri velikostih M, L in XL pa 68,5 stopinj. Kot podsedežne cevi je pri velikostih S in M 74, pri L in XL pa 73,5-stopinjski. Doseg (reach) znaša 417, 430, 445 in 460 milimetrov, odvisno od velikosti okvirja. Okvir je združljiv z obročniki 27,5 in 29 palcev. Na 27,5-palčnih obročnikih lahko sprejme pnevmatike širine 2,8”, na 29-palčnih pa 2,4”.

Cena? Evro manj kot tisočak.

Značilnosti okvirja

Okvir je varjen po tehnologiji TIG in sicer iz trikrat tanjšanih cevi Ritchey in je optimiziran za uporabo z vilicami s 120 milimetri hoda. Zadaj je prostor za os dimenzije 12×148 milimetrov (Boost), krmilna cev je stožčasta, napeljava kabla za potopno sedežno oporo (dimenzija 30,9 milimetrov) poteka znotraj okvirja, pri gonilni osi je prostor za verižnik z maksimalno 38 zobmi, je pa okvir oblikovan tako, da je primeren za prestavne sisteme 1x in 2x. Nosilec menjalnika je zamenljiv in ni varjen na zadnji trikotnik.

Dodatne informacije najdeš na ritcheylogic.com.

Fotografije proizvajalec

Sledite nam