4. novembra 2010

Puščavski lisjak, z motornim kolesom 13-kratni udeleženec relija Dakar, je zelo domača pojava tudi na kolesu. Največ res na cestnem, kjer je kot nekdanji aktiven tekmovalec še zdaj uspešen na rekreativnih tekmovanjih. Na gorskem pa se bolj skriva po gozdovih.

Puščavski lisjak, z motornim kolesom 13-kratni udeleženec relija Dakar, je zelo domača pojava tudi na kolesu. Največ res na cestnem, kjer je kot nekdanji aktiven tekmovalec še zdaj uspešen na rekreativnih tekmovanjih. Na gorskem pa se bolj skriva po gozdovih.

Kolesarstvo je zanj pomemben del telesnih priprav za vse, kar ga čaka v dolgih dneh za krmilom motorja. “Brez dobrega fizičnega treninga se ne da dirkati. Etape so dolge in naporne,” pravi Miran.

Letos ga čaka še posebno naporen Dakar, saj bodo v Južni Ameriki podirali višinske rekorde dirke, se v čilskih gorah vzpeli skoraj 5000 m nad morje in precej časa prebili na nadmorski višini okrog 3000 m.

Pred dnevi je Miran prevzel v uporabo sponzorsko kolo Scott Genius 30, pravega karbonskega “vsegorca”. Za kar največ užitkov in varnosti pri uporabi je Genija prej v roke vzel Andrej Marovt Helešič, tudi sam eden najboljših slovenskih cestnih rekreativcev in nekdanji reprezentant v gorskem kolesarstvu, pa tudi vrhunski serviser.

“Zdaj je tak, kot bi moral biti iz škatle,” pravi Heli. “Razdrl sem ga na atome in zopet sestavil. V nekaterih ležajih sem zamenjal mazivo, vse nastavil …”

Kaj sta pred in po turi nad Ljubnim ob Savinji, Helijevim domačim krajem, povedala Miran in Heli, si oglejte v videu. Kaj Miranu pomeni takšna priprava kolesa, ali je več časa na kolesu ali na motorju, v katerem letnem času največ kolesari in kakšna je njegova idealna gorskokolesarska tura.

www.miranstanovnik.si

Sledite nam