Garaža, Mitja Tancik, Cube AMS
16. avgusta 2020

Še en kolesar, ki je skoraj tri desetletja prisoten na gorskokolesarskem “parketu”. Mitja Tancik, Energija bikes, zadnja leta odličen maratonec, drugače pa zaprisežen kroskantrijaš, je na ogled postavil svoje kolo Cube AMS SLT.

Starosta gorskokolesarskega krosa in maratona, pa ne po letih, deklica za vse v domžalski trgovini Energija Bikes, promotor serije SloXcup, v zadnjih sezonah odličen maratonec, predvsem pa dec, ki je še ne dolgo tega imel licenco elite, čeprav je bil zrel za kategorijo master.

Mitja Tancik je trener pod znamko Tanca Coaching in manager ekipe Energijabikes.com. Je zaljubljenec v gorsko kolesarstvo, ki se sem ter tja preizkuša tudi v ciklokrosu, in primer človeka, ki težko kakšen dan preživi brez kolesa.

Garaža, Mitja Tancik, Cube AMS
Cube AMS SLT

Kolo: Cube AMS SLT 29 (letnik 2020)

Mitja: Dirkanje se je zame začelo že davnega 1991 na pokalih Tabor Trophy. Takratna kolesa so bila res nekaj povsem drugega, danes bi rekli totalna “podrtija”, ampak mi smo uživali, bilo je vrhunsko, potke so bile praktično enake današnjim. Vsak dan smo “nabijali” lokalne potke in zvečer šraufali “podrtije”, da smo lahko naslednji dan vozili.

Čez vsa ta leta smo šli skozi ves razvoj v gorskokolesarski industriji in danes vidimo odlična kolesa, ki nam nudijo še več veselja, predvsem pa varnosti.

Kot lastnik trgovine in tekmovalec sem jahal na številnih kolesih in enostavno se je moja in naša zgodba zlila v odlično kombinacijo z znamko CUBE s katero se poistovetim, ji zaupam, na njihovih kolesih se enostavno počutim odlično.

Prepriča me s kvaliteto in ugodno ceno. Moje No1 kolo je polnovzmeten XC/XCM stroj z imenom AMS SLT. Tip dirk, ki mi v zadnjih letih najbolj ugajajo, torej etapne dirke in maratoni, zahtevajo tak tip kolesa.

Garaža, Mitja Tancik, Cube AMS
Kaj praviš na sedež in ročaje?

Komponente, ki bi jih najbolj izpostavil

Mitja: Serijskemu kolesu ni potrebno prav veliko spremeniti, saj je že v osnovi predviden kot dirkalnik na najvišjem nivoju. Tako sem mojemu predelal vzmetenje iz XC-jevsko usmerjenega 2-position v 3-position, zožal krmilo s 740 mm na 720 mm, zamenjal ročke za meni najljubši trak krmila (od specialke), povit na 32 mm, dodal potopno oporo Bike Yoke s hodom 80 mm in zamenjal pnevmatike.

Prednji verižnik sem zamenjal za ovalnega Absolute black in dodal merilec moči SRM. Kolo je raketa in enostavno ga imam najraje od vseh v garaži.

Garaža, Mitja Tancik, Cube AMS
Brezžično prestavljanje in premaz Kashima na vilicah.

Specifikacije:

  • Okvir: Carbon C:68 Monocoque Advanced
  • Vilice: Fox 32 Float SC FIT4 Factory, Kashima Coated, 100 mm, predelava na 3-Position Remote
  • Blažilec: Fox Float DPS Factory Remote EVOL, predelava na 3-Position Remote, Kashima, 100 mm
  • Krmilna opora: Newmen Evolution SL 3
  • Krmilo: Newmen Advanced SL 318.0, Carbon, 720 mm (originalno 740 mm)
  • Ročaji: Bar tape Deda Elementi
  • Zavore: Sram Level Ultimate
  • Rotorji: Sram Level Ultimate 160/160 mm
  • Menjalnik: Sram XX1 Eagle AXS, 12s
  • Prestavna ročica: Sram Eagle AXS
  • Kaseta: Sram XG-1299 Rainbow, 10-50t
  • Veriga: Sram Eagle
  • Gonilka: Sram XX1 Eagle Carbon DUB / SRM powermeter, 34t
  • Verižnik: Absolute Black oval 34t
  • Pedali: Shimano XTR
  • Obročniki: Newmen Advanced SL X.A.25 Carbon, tubeless
  • Pnevmatike: Maxxis Ikon EXO TR 3C Maxspeed, 2.2″
  • Sedež: CUBE SLT Carbon
  • Potopna sedežna opora: BIKE YOKE 80mm
  • Nosilec bidona: SASO Carbon
  • Teža: 9,8 kg s pedali

Več o kolesu Cube AMS SLT izveš na cube.eu.

Fotografije so iz Mitjevega arhiva

Preberi še

Garaža: Vita in njen kros lepotec Cube AMS 100

Sledite nam