26. septembra 2013

V četrto gre rado, vsaj pri Johnu Tomacu naj bi bilo tako. Niner in Giant zavila v gravel grinding, Juliana ima novega, Specialized pa debelega.

V četrto gre rado, vsaj pri Johnu Tomacu naj bi bilo tako. S svojo znamko se vrača na kolesarski zemljevid. Niner je zavil v nove kolesarske smernice, tako imenovani gravel grinding, prav tako tudi Giant. Juliana ima novo kolo, v Ameriki pa so tolsta kolesa vedno bolj popularna. Tokrat Specialized, ki smo ga nekako pozabili v zadnjih frišnih.

Tomac
JT, Farmer John oziroma Tomac Attack se vrača. Znamka, ki se je letošnjega aprila že tretjič znašla na robu propada, ima sedaj novega lastnika licence. To je Planet X, kolesa pa bodo zopet nastajala na ameriških tleh. Prototipe, ki bodo v roku meseca dni na voljo tudi v serijski različici, varijo v Saratoga Frameworks (bivša Serotta, ta kolesa je Tomac uporabljal v svoji zgodnji cestnokolesarski karieri). Prvi model, ki ga bodo ponujali na tržišču, bo križanec med ciklokros in cestnim kolesom, kolo namenjeno makadamskim turam. Na voljo bo v titan različici in v, tako kot v starih časih, titan v kombinaciji s karbonom. Tomac bo kot kaže sedaj stavil na proizvodnjo v ZDA (nazadnje so okvirji nastajali na Tajvanu), ter se lotil bolj kot ne tako imenovanih nišnih izdelkov. Fotografije pa tokrat na Instagramu.

Giant
Nekako v kontekstu z novim Tomacovim izdelkom je tudi Giantov model Revolt. Kolo, namenjeno vožnji po slabih cestah ali makadamu. Na pol specialka, s širokimi plašči (tudi do dimenzije 700x50C – meja pri ciklokrosu je 700x35C), udobno geometrijo, zavitim krmilom ter kolutnimi zavorami bo namenjeno širokemu krogu kolesarjev. Okvir, kot je pri velikanu že nekako v navadi, bo narejen iz aluminijaste zlitine ALUXX SL ter v vseh opremskih različicah s karbonsko vilico. Krmilna cev bo stožčasta OverDrive, novost pa bo tudi pod spodnjo cev nameščen blatnik X-Defender, ki bo prišel prav v slabem vremenu in terenski vožnji. www.giant-bicycles.com

Niner
Ena redkih kolesarskih znamk, ki je že od svojega nastanka temeljila zgolj na gorskih kolesih z 29-palčnimi obročniki ter bila priljubljena pri ljubiteljih enoprestavnikov, je šla tokrat v nov kolesarski trend in predstavila svojega ”gravel grinderja”, imenovanega RLT9. Aluminijast okvir, udobnejša geometrija kot pri klasičnih cestnih kolesih, karbonska vilica, dve opremski in dve barvni različici ter možnost uporabe plaščev do širine 1,75 palca. www.ninerbikes.com

Juliana
Pod-znamka kalifornijskega Santa Cruza, kjer ima glavno besedo legendarna Julie Furtado, je v svojo ponudbo dodala še en model. Juno je trinajst in pol kilogramov težak polnovzmetenec s 125 milimetri hoda zadaj ter 130 milimetrov spredaj. Aluminijast okvir z geometrijo, prirejeno nežnejšemu spolu, je, kot pravijo pri proizvajalcu, ženska različica Santa Cruzovega Bantama. Zaenkrat bo na voljo v le eni opremski različici, s Foxovim zadnjim blažilcem, vilico RockShox Sector Gold, železnino prizvajalca Race Face ter opremo Shimano Deore/SLX. www.julianabicycles.com

Specialized
Očitno je trg tolstih koles vedno bolj popularen, saj nanj vstopajo tudi velikani kolesarskega posla. Za Kono sedaj med ”fat bike” proizvajalce vstopa tudi Specialized. Kolo so poimenovali Fatboy (to ime je Specialized že uporabljal pri svojem cruiser/chopper modelu ter izvedenki kolesa BMX v prelomu tisočletja) in bo na voljo z dvema nivojema opreme ter v treh barvnih kombinacijah. Glavne značilnosti Fatboya so aluminijaste cevi M4, karbonska vilica, ki medse sprejme plašč do širine 5 palcev, plašči širine 4,6 palca lastne blagovne znamke (večina tovrstnih koles uporablja plašče proizvajalcev Surly ali 45NRTH) ter pogonski sklop 2×10. Enega bajsija bomo pozimi gledali v Kranjski Gori 😉 www.specialized.com

Na uvodni fotografiji Ninerjev gravel grinder RLT9 v svojem naravnem okolju. Foto proizvajalci.

Sledite nam