Veliko karbona za dobre tri jurje. 150 mm hoda, temu rečemo “vsegorsko”, kajneda? Zelo nemška znamka, s katero ne bomo pozirali, bomo pa dobro furali.
Kolo: Conway WME 529 (2021), velikost L
Značilnosti
Polnovzmeteno “vsegorsko” kolo na 29-palčnih kolesih, s karbonskim okvirjem in nihajko. Zanimivo, nikjer ni najti podatka o hodu na zadnji osi, a ker ga je na vilicah 150 mm, ga lahko nekako uganemo, 1 cm gor ali dol.
Romantično razmerje
Nemška znamka, za katero sem izvedel šele nedavno, in sem iskreno mislil, da delajo samo e-kolesa. Dokler mi Mac ni pokazal tegale črnega vraga. Na prvo žogo znamka brez neke silne domišljije, od imena dalje, ampak na koncu je pomembneje, kaj se zgodi, ko sedeš na kolo, kajne?
Priložnost za furanje
Nekaj krogov na domačih terenih (Črnuče trails & soseščina) ter v MTB trail centru Kočevje v času Flast Out Days. Ja, dolgo se tenstajo teksti za Džojrajd …
Vtisi
- “Looks like a …” Malo tega in malo onega, različni deli kolesa te spomnijo na kolesa drugih znamk. Morda na njem ni prav nič izvirnega. Smo spet pri pomanjkanju domišljije, a rezultat je kar všečen. Zaradi premera spodnje cevi pa bo že kdo mislil, da si na e-kolesu.
- Geometrija ni ekstremno raztegnjena v enduro smer, pa saj tudi hod ni prav enduro. Bolj “all mountain”, a tudi pri velikosti L “reach” ni prav razkošen, 467 mm meri. Prijazno vodljivo kolo, ki sem se ga takoj navadil za navzdol, tudi za skakanje je priročno.
- Ob tem tudi zelo solidno pleza.
- Štiritočkovno vpetje z blažilcem, nameščenim skozi sedežno cev, je že kul. Ležaji, vstavljeni v karbonsko nihajko, pa ponavadi niso nekaj, kar bi serviserji oboževali.
- Opremljenost: mešanica komponent Shimano z zavorami Deore, kokpit in sedež hišne znamke Switch oz. Conway, potopna opora Contec (CT) z ročico Shimano, obroči Read ali Ready … Razen Shimana za vse prvič slišim. Pa vilice RockShox Lyrik Select in blažilec Deluxe Select + …
- Od originala so manjkali le plašči, a za Schwalbejem nikdar ne jočem prehudo.
- Na spodnji cevi, pred gonilnim ležajem, je celo shramba za zračnico. V katero žal normalne lateks zračnice niti slučajno ne stlačiš, kakšna od drobnih eksotičnih bi pa šla.
- Barva pa prekrasna! Temu rečejo “biserno črna / antracit mat”. Seveda dobro sprejeta na Flat Out Days.
- Tovarniški podatek o teži: 15,1 kg.
- Meni je kolo všeč. Brez posebne strasti in ponosa, a kdor zna malo izklopiti čustva in se posvetiti njegovi uporabi, mu bo lahko hitro všeč. Tako, kot ste zadovoljni s škodo, čeprav bi imeli raje poršeja.
- Vsekakor zelo solidno opremljeno kolo za prijazno ceno! Čeprav ima seveda kakšno šibko točko, ki bo s časom terjala nadgradnjo.
- Poleg sem dobil še blatnik Acerbis, to je znamka motociklistične plastike, ki jo tudi zastopa Velo. Če tudi pri blatniku iščeš dizajn (in zračnike?!), ti bo mogoče všeč.
Na jetra
Ponos, ki ga čutiš kot lastnik kakega res “pimp” in “bling” kolesa, se ponavadi plača. Ne mislim nujno ponoda pred drugimi, nastopanja, tudi tisto, ko si ga zvečer pripelješ v dnevno sobo in ga malo gledaš. No, to bo tu malo manjkalo. Ampak … se strinjamo, da je pomembneje, kako se fura?
Pa malo ta mini predalček za zračnico, v katero gresta ravno dva XL kondoma …
Za koga
Za koga ni? Za pozerje. Je pa za nekoga z omejenim proračunom, ki si želi karbonskega kolesa za kratke in daljše ture po zahtevnih terenih.
Cena 3.264,95 €
Inačic je v družini WME kar nekaj, vse karbonske, na 29 ali 27,5 palcih in že od 2.900 dalje. XTR paket naprimer za 6.000 €.
Džojrajd omogočil Velo.
529 ni na zalogi, je pa cenejši 329. Za modele 2022 pa povprašaj.
Več o kolesu na conway-bikes.de