Vita Movrin
6. marca 2023

Tik pred začetkom tekmovalne sezone je Vita Movrin dobila kolo novega delodajalca in oblačila v barvi ekipe Trinx Factory Racing.

Trinx Factory Team

Kolo Trinx Factory Team boš zaman iskal na spletni stani trinx.com, tudi pri matični skupini Trinity Group ga ni. Znamka Trinx je kot del skupine Trinity nastala leta 2006, se postavila na trg gorskih in cestnih koles, kasneje so dodali tudi e-segment. Prisotna je v nekaterih evropskih državah, bolj kot ne pa v Aziji, nekaj malega Afriki ter v državah Južne Amerike. Že nekaj let je Trinx opremljevalec istoimenske MTB in CX ekipe Trinx Factory Team Luce Bramatija in lastnik ekipe je povedal, da tovrstne okvirje Trinx izdeluje v manjših količinah in so namenjeni le nekaterim kolesarskim ekipam.

Polnovzmetenec s 100 milimetri hoda ima vse, kar imajo tovrstna kolesa, res ni opremljen z brezžičnim sistemom pretikanja Di2, ima pa opremo Shimano XTR, potopno sedežno oporo, ki je v krosu postala nuja, ter nekaj zanimivih komponent, ki v svetovnem pokalu niso največkrat opažene. Vilice in zadnji blažilec so znamke Manitou, legendarne znamke, ki je bila na največjih dirkah najbolj prisotna v devetdesetih letih in Manitou je bil takrat močno vsidran v ta šport.

Po združitvi s skupino Hayes je Manitou znova zacvetel in pokriva skoraj vse razrede in podrazrede gorskega kolesarstva. Vilice Manitou R7 Pro skrbijo za blaženje neravnin spredaj, Mara pa ohranja Trinxov zadek bolj miren. Pedali so znamke Exustar. Tajvanski proizvajalec komponent je na trgu prisoten že dve desetletji in je eden izmed poroviteljev Vitine ekipe.

Obročniki znamke Reynolds s karbonskimi obroči so tudi del skupine Hayes, v oči pa padejo pnevmatike CST (Cheng Shin Tire). Na slovenskem trgu CST ni tako prisoten, a je že uveljavljen pri velikih MTB ekipah (dolgo časa jih je uporabljala ekipa Barta Brentjensa), na določenih kolesarskih trgih pa ima dokaj veliki tržni delež. Kako se bodo pnevmatike Jack Rabbit II odrezale na terenu, bomo še poročali.

Tudi čevlji DMT barvno ustrezajo poslikavi kolesa in dresa.

Kaj na novo kolo pravi Vita Movrin?

“Kolo sem dobila le teden dni pred prvimi dirkami, ki se jih bom udeležila v sklopu slovenske preprezentance. Med 4. in 12. marcem bomo tekmovali v Grčiji. Novo kolo je glede na predhodnika, zadnjih šest let sem bila na kolesih Cube, nekoliko drugačno, in pozicije še nismo nastavili do potankosti. Zamenjala sem krmilo in oporo, saj je bila v originalu na kolesu skupaj s krmilom integrirana opora.”

“Vzmetenje je že skoraj nastavljeno, potrebno bo zamenjati še kable potopne sedežne opore, da bo ta bolj odzivna, in še nekaj malenkosti, da se bom na kolesu počutila udobneje. No, pa zamenjati sem morala nosilec bidona, saj zaradi postavitve zadnjega amortizerja nisem mogla normalno posegati do plastenke. Tako imam sedaj nosilec, pri katerem laho plastenko vzamem ven z desne strani. Za vse mikro nastavitve bo čas po prvih dirkah, ko bom imela prave občutke.”

Vita na Instagramu: @vita.movrin

Prihajajoče dirke in kdo stoji za ekipo?

Najprej štiri dirke v Grčiji, potem konec marca XCO Vrtojba, teden dni za tem še kros v Premanturi in nato prva dirka s celotno ekipo na Elbi na pokalu Internazionali Series. Kasneje v tekmovalnem programu sledijo preizkušnje svetovnega pokala in izbrane dirke v Sloveniji in bližnji okolici.

Šef ekipe Trinx Factory Team, v kateri poleg Vite letos v članskih kategorijah nastopajo Cristian Bernardi (@christianbernardi1), Gioele Bertolini (@gioele1995), Lucia Bramati (@lucia.bramati), Eva Lechner (@eva_lechner), Giorgia Marchet (@giorgetta_the_boss) in Noemi Plankensteiner (@plankensteiner_noemi), je Luca Bramati, nekdanji tekmovalec v krosu (2. mesto na EP 1995. 8. mesto na OI Atlanta) in ciklokrosu (bron na SP 1996, 1. mesto v seštevku svetovnega pokala), tudi lastnik podjetja Biomeccanica Bramati, kjer se več kot desetletje ukvarja z nastavitvami koles za mnoge vrhunske kolesarje.

Naslovna fotografija Trinx Factory Team

Preberi še

Vita Movrin naslednjo sezono za Trinx Factory Team

Sledite nam