Vita Movrin
Casio GShock
Freestyle Giant Wheelbase Ride Loose Riders Furam zase
23. oktobra 2022

Zaenkrat slovenski gorskokolesarski prestop leta. Domžalčanka bo pedale vrtela za Trinx Factory Team.

Kot smo ta teden že naznanili, se Vita Movrin, četrta z letošnjega evropskega prvenstva v kratkem krosu v kategoriji do 23 let, prihodnje leto seli v člansko konkurenco in v novo ekipo. Njen delodajalec bo ekipa Luce Bramatija, nekdaj uspešnega gorskega in ciklokros kolesarja, danes predvsem športnega direktorja in managerja mladih gorskih kolesarjev.

mtb.si: Najprej čestitke za uspešno zaključeno tekmovalno obdobje v kategoriji U23. Katero dirko iz te kategorije si boš najbolj zapomnila?

Vita: Hvala lepa. Gotovo si bom najbolj zapomnila letošnjo prvo dirko svetovnega pokala v Novem mestu na Moravskem. To je bila res dirka mojega življenja od štarta do cilja in prvi res odličen rezultat na svetovnih pokalih.

Sedaj nekako prehajaš v “čevlje” Tanje Žakelj. Članska kategorija deklet je kar peklenska. Velika imena, močna konkurenca. Kako se boš pripravila do prvih dirk elitne kategorije?

Res je, preskok bo velik. Pripravljalno obdobje smo si skupaj s trenerji zelo dobro zastavili. Ko se bodo priprave začele, bo največ poudarka na mojih pomanjkljivostih na in ob kolesu. Še naprej bom sodelovala s športno psihologinjo.

Nove Mesto na Moravskem. Foto Grega Stopar.

Iz domače ekipe Energijateam.com odhajaš v tujino. Postala si namreč nova članica italijanske ekipe Trinx Factory Team. Nam lahko poveš kaj več o prestopu, predvsem pa kako je do menjave ekipe sploh prišlo?

Po letošnji uspešni sezoni sem se odločila, da pišem ekipam in povprašam o svojih možnostih. Odgovoril mi je tudi direktor tovarniške ekipe Trinx in po približno mesecu dogovarjanja je sledil podpis pogodbe.

V ekipi je tudi prekaljena, lahko rečemo veteranka Eva Lechner, tekmovalka z mnogo izkušnjami iz različnih kolesarskih disciplin, tudi ciklokrosa. Ti bodo njene izkušnje v začetku nove poti v pomoč?

Prepričana sem, da mi bodo izkušnje prišle prav. Veselim se, da bom v ekipi s tako tekmovalko.

Glede na to, da Eva tekmuje tudi v ciklokrosu na dokaj visoki ravni, tudi tebe mika CX? Recimo kot tekmovanje v zimskem pripravljalnem obdobju?

V ekipi so mi dali možnost, da v prihodnjem letu lahko nastopam tudi na svetovnem pokalu v ciklokrosu. Če bom tekmovala, še ne vem, možnost za to seveda ostaja.

Potem je tukaj tudi Giorgia Marchet. Nekdanja italijanska prvakinja v kategoriji do 23 let. Letos pa se je med elito v svetovnem pokalu nekajkrat uvrstila tudi med najboljših 20. Če nas spomin ne vara, ima tudi zmago v svetovnem pokalu kategorije do 23 let. Kaj praviš, dobra motivacija zate?

Ja, Giorgia je imela že v kategoriji do 23 let vrhunske dosežke, pa tudi letos v elitni konkurenci ji je šlo odlično. Sama si seveda želim, da bi rezultatsko lahko posegla tako visoko. Kaj bo prinesla nova sezona, pa bomo videli. Vsekakor je želja, da se izkažem, zelo velika. Za to sem seveda tudi pripravljena trdo delati.

Kako bo v prihodnji sezoni s trenerji? Letos vemo, da si sodelovala s Simonom Erjavcem. Boš sodelovanje podaljšala tudi v drugo leto?

Tako je. S Simonom sva začela delati letos in sva se odlično ujela. Rezultati so prišli, še preden sva začela konkretno delati, zato se še toliko bolj veselim prihodnje sezone, ko se bodo ‘plodovi najinega dela’ šele zares pokazali. Kljub temu mi je Simon letos vlil veliko samozavesti in mi dal potrditev, ki mi je manjkala. Prepričana sem, da so tudi zato končno prišli rezultati. V jeseni sem začela sodelovati tudi s kondicijskim trenerjem. Verjamem, da bomo skupaj dosegli še večji napredek in željene cilje.

Gorskokolesarski oziroma olimpijski kros je postal izredno kompletna disciplina. Govora je seveda o tehniki, moči, hitrosti, tako na spustih kot na vzponih. Kje meniš, da imaš še rezerve?

Mislim, da je rezerv veliko. Največ je vidim v svoji glavi, samozaupanju, da zmorem, in v sami tehniki vožnje.

Vita letos v Samoboru. Še v dresu ekipe Energijateam.com. Foto prijavim.se.

Če ni skrivnost, kakšno podporo pričakuješ od nove ekipe?

Vseh podrobnosti zaradi zaupnosti pogodbe ne bi razkrivala, lahko pa rečem, da me boste v popolnoma novi preobleki od glave do čevljev videli na vseh prizoriščih svetovnega pokala.

Imate že načrte, ali pogovori o tekmovalnem programu dirk šele sledijo?

V planu je celoten svetovni pokal, konkretnega plana dirk pa še nismo dorekli. Gotovo bom tekmovala na kakšni tekmi italijanskega pokala več.

Te bomo še videvali na dirkah slovenskega pokala SloXcup?

Seveda. Kategorizirane tekme, ki prinašajo točke, so pomembne. Če so v moji bližini, je še toliko boljše. Kot sem dejala, bomo celoten koledar še morali doreči.

Prestop v tujo ekipo je najbrž zelo velik korak. Si bila pripravljena to storiti takoj, ali je bilo veliko pomislekov? Predvsem zaradi dejstva, da zapuščaš domače okolje, ekipo, s katero si odraščala ….

Ko sem prejela odgovor s strani direktorja ekipe, sem bila navdušena, a hkrati me je prevzel občutek strahu. Iti v popolnoma tujo ekipo nikakor ne bo najlažja stvar, a verjamem, da sem sprejela pravilno odločitev za nadaljevanje kariere. Na tej točki bi se rada zahvalila mojemu Jakobu, ki me je spodbujal, zame delal excelovo tabelo s kontakti ekip, me podpiral in mi pomagal, da je do podpisa pogodbe prišlo. Prav tako mi ob strani stoji družina, na katero lahko računam v dobrem in slabem in mislim, da bomo ne glede na to, kaj mi prinesejo prihodnja leta, skupaj vse zmogli.

Si se že spoznala z novim kolesom?

Ne še. Proti koncu letošnjega leta pa mislim, da bo že pri meni.

Kdaj sledijo prve skupne priprave? Ali se bo vsaka tekmovalka oziroma tekmovalec pripravljal sam?

Glede tega še nimam informacij. Mislim, da se bomo pripravljali vsak zase, skupne priprave pa tudi ne bodo manjkale.

Vita, obilo sreče v prihajajoči sezoni, predvsem pa na tvoji nadaljnji športni poti!

www.trinxfactoryteam.it

Naslovna fotografija Vite v “civilu” je iz njenega osebnega arhiva. Uporabili smo jo, ko smo jo gostili v rubriki Garaža.

Preberi še

Lenzerheide: Vita Movrin izenačila uspeh s Češke, Tanja Žakelj 26.

Ride Loose Riders Wheelbase Furam zase Freestyle Giant
Sledite nam