3. junija 2016

Hitri Vid pod okrilje slovenskega zastopnika blažilcev Fox Racing Shox.

Vid Peršak, eden najhitrejših enduro jezdecev, član ekipe Gaes Orbea Enduro Crew, je začel poglobljeno sodelovati s Fox Slovenija.

Pri slovenskem zastopniku so namreč nadgradili odlično sodelovanje proizvajalca blažilcev Fox z ekipo Gaes Orbea Enduro Crew in Vida vzeli pod svoje okrilje. Podpora s strani Fox Slovenija bo usmerjena k servisiranju, svetovanju ter prilagoditvi delovanja vzmetenja.

Prvi korak je bil narejen pred dirko slovenskega pokala v enduru v Cerknem. Na tekmovanju je Vid že vozil na nekoliko spremenjenih nastavitvah vzmetenja in na dirki prepričljivo zmagal, saj je prvega zasledovalca za seboj pustil kar za 27 sekund.


Strašna Orbea. Na odzivnem vzmetenju. Z vedno hitrejšim pilotom. Foto Ma_Tej / SloEnduro

Po prvih vtisih smo povprašali Vida. “Sodelovanje smo začeli po dirki na Irskem,” pravi Korošec. “Že dolgo opažam, da imam pri nastavitvah vzmetenja še veliko rezerve, a jih sam težko ugotoviš. S Fox Slovenija smo prišli do ugotovitev, da imam vzmetenje nastavljeno pretrdo, s premalo posedanja (saga) in previsokim pritiskom. Trudim se tudi popraviti svoj slog vožnje, ki je izrazito nazaj od težišča kolesa, kar seveda ni vedno dobro. Zaradi takšnega težišča mi je v odprtih ovinkih večkrat odnašalo prvi del. Mislim, da smo na dobri poti, a bo potrebnega še veliko časa in testiranja, da to spremenim.”

In še tole je dodal: “Najboljši nasvet, ki so mi ga dali za vzmetenje, pa je, da lahko občutek pogosto vara. Zdi se ti, da si hiter, v resnici pa je zaradi napačnih nastavitev vzmetenja ta vožnja le nemirna in na meji kontrole. Zahvaljujem se jim za strokovno pomoč.”

V nadaljevanju sezone se bo ekipa Fox Slovenija še temeljiteje lotila prilagoditev in nastavitev vzmetenja na Vidovi Orbei, saj želijo z dodatnimi testiranji vzmetenje čim bolj prilagoditi njegovemu načinu vožnje.

Uroš Gnezda: “Vidu smo zaenkrat prilagodili progresivnost vilic. Nastavljali mu bomo še razmerje med počasnim in hitrim blaženjem, da bodo vilice ostale čim višje v hodu. Čaka ga še kar nekaj testiranja, da izkoristi rezerve, ki jih ima.”

Fox Slovenija na facebooku

Fox Racing Shox Slovenija

Avtor naslovne fotografije Nejc Bole / SloEnduro

Sledite nam