13. aprila 2018

Naj se trese, naj se trese! Cres še vedno velja za najtežjo etapo dirke po štirih otokih, tudi če je ta nekoliko skrajšana.

Po včerajšnjem dežju na Rabu je bila današnja etapa čez Cres pravi blagoslov. Zjutraj se je sonce ša skrivalo za meglicami, a že ko smo na trajektu čakali štartni pisk, smo vedeli, kakšen dan nas čaka! Sončen!

Matej poroča

Večina je vedela že prej, skavti, ki se od otoka do otoka prevažamo sami, pa smo zvedeli šele zjutraj: najdaljšo etapo so skrajšali. Tomislavu bomo za vedno hvaležni, da nas tik pred ciljem ni poslal v močvirja Punta Križe, ampak smo na asfaltu enostavno zavili v Osor. Seveda je tudi tiste 4 km spusta šlo na polno.

Cresa se veselimo tudi zato, ker nas v Osorju čaka najlepše kosilo od vseh ciljev etap. Take pogostitve niso deležni niti kralji! Tako dobro kosilo je seveda dobra motivacija za pot čez Cres. Ta etapa je tudi edina transferna, saj zjutraj štartamo v Meragu in popoldne končamo v Osorju.

Vmes moramo preplezati strm klanec proti mestu Cres, tam švigamo skozi oljčne nasade, po razgledni poti dirkamo do vzpona na Lubenice, kjer tempo spet močno pade, srčni utrip pa se dvigne. Blata danes ni bilo niti v prelepem borovem gozdičku za Lubenicami, prečenje grebena in spust v Martinščico pa je bil divji kot vedno. Asfalt do Stivana je bil razbeljen, makadam in steze proti Ustrinam pa so mnoge izmučile do konca.

Takoj po startu se povzpneš proti nebu.

Od Ustrin sva s Tomažem vozila “kolo na kolo”. Tomaž je bil spredaj, jaz pa sem mu povsem zaupal in po sivo-zeleni hrvaški šahovnici sva vozila na polno. Če bi Tomaž naredil napako, bi se jaz razsul na polno.

Po včerajšnjem deževnem dnevu je bil sončni zaključek etape nekaj najlepšega do sedaj. Po kosilu smo vsi obležali na sončni obali morja in UŽIVALI tisto, kar nam ni bilo dano v prejšnjih dveh dnevih. V Osorju je vse najtežje že za nami. Seveda je tudi zadnja, najkrajša etapa na Lošinju še vedno resen zalogaj, a z glavo smo vsi že skoraj v cilju.

Kako lep dan je za nami!

Vrstni redi in kar pritiče zraven – moški:

Šprintanje kot za stavo! Navkljub neštetim skalnim in kamnitim odsekom ter nekaj dolgim vzponom so tri dvojice dobesedno skupaj priletele v cilj. Na prvo mesto se je uvrstila ekipa Kross Racing Team z Bartlomejem Wawakom in Fabianom Gigerjem. Na drugo mesto se je uvrstil dvojec Mita Team (Filip Adel in Michal Kanera), tretja pa sta bila Matthias Alberti in Christoph Sokup (Team Texpa Simplon). V skupnem seštevku imata Filip in Michal minuto in triintrideset sekund prednosti pred Bartlomejem in Fabianom.

Kako pa Slovenci?
Mitja Tancik in Gregor Dimic (Energijateam.com) sta vozila odlično in pridirkala do 17. mesta. Skupno sta sedaj na 18. mestu. Gregor Sikošek, ki nastopa skupaj z Tomislavom Katalenićem, je osvojil 19. mesto (skupno sta devetnajsta). Tudi Janez Dejak in Blaž Dragar (MTB Trail Center Kočevje) meljeta dalje! Danes sta bila 24., v skupnem seštevku pa držita 23. mesto!

{loadposition inside}

Po etapi smo zmotili:

Tokrat smo izjavo ovekovečili kar v videu! Gosta sta bila Andrej Čubra in Aleš Horvatek (Ciklus Mega masa). Ker 4 Islands ni samo dirka, ampak tudi druženje, je prav, da “užgemo” eno ta pravo! To sta imela za povedati uživača:

Ženske

“Švicarski dekleti” Esther Süss in Cornelia Hug ne odstopata od prvih mest. Tudi danes sta prepričljivo slavili pred Vendulo Kuntovo in Lenko Fridrichovo (Ghost Mitas Team). Na tretje mesto sta pridivjali Lorenza Menapace in Chiara Selva (Centro Bike Val di Sole). V prepričljivem vodstvu pred zadnjo etapo ostajata Esther in Cornelia.

Masters

Pri veteranih sta danes s skoraj petimi minutami prednosti zmagala Thorsten Keller in Max Friedrich (MaXalami), na drugo mesto je pribrzel hrvaški hitri vlak z Ivico Mesarićem in Pavaom Rosetom (Husqvarna MTB). Tretje mesto sta s skoraj 14 minutami zaostanka osvojila Tomas Kucera in David Klap (Rajec Trek). V skupnem vodstvu stai Thorsten in Max, ki imata le 35 sekund prednost pred hrvaškim dvojcem.

Ko gre navzgor, gre pošteno navzgor.

Kaj pa Slovenci?
Zopet odlična Gregor Miklič in Aljoša Martinjaš (Calcit bike Scott Team), ki sta zasedla peto mesto. Na osmo mesto sta se uvrstila Damjan Jeram in Dejan Petrič (GoTrade Team)., na 16. pa David Svetličič in David Terpin (ASI1). V skupnem seštevku sta Aljoša in Gregor na 5. mestu, Damjan in Dejan pa na osmem.

Grand masters

Brez sprememb! Peter Vesel in Thoresten Damm (Keindl Sport – Bike&Ski) ne pustita presenečenj. Danes sta konkretno stopila na pedala in Iztoku Kuretu in Boštjanu Brelihu (SLO Masters) primaknila nekaj dodatnih minut zaostanka. Na tretjem mestu še vedno borbata Konstantin Kuzmin in Iztok Robič (Team Robič-Kuzmin).

Tudi zmagovalci sami perejo kolesa.

Mešani pari

Tudi pri mešanih parih brez sprememb, v skupnem vodstvu in z osvojeno še tretjo etapo je na vrhu dvojec Wilier/Force Germany (Thomas Weschta in Rebecca Robisch). Na drugem mestu sta danes končala MT Zoom.com (Anthony White in Iwona Szmyd), tretja sta bila Shannon Boffeli in Jen Hanks (Pearl Izumi/Pivot Cycles).

Današnji vrstni redi
Vrstni redi skupno

Jutri je na sporedu zadnja etapa. Gosti jo otok “vitalnosti” – Lošinj.

4islands.hr

Foto in video – Matej Hartman

Preberi še:
Mitas 4 Islands: Blato in dež na Rabu
Mitas 4 Islands: Na Krku nekaj blata in odlična, rahlo prenovljena trasa!