Biznis, Pearl Izumi
29. decembra 2022

Peaty’s, Vittoria, Pearl Izumi, 3T in Continental. Nekateri z novimi partnerji, drugi z novimi tehnologijami.

Pearl Izumi

Potem, ko je japonski gigant Shimano prodal blagovno znamko Pearl Izumi in je ta prešla pod okrilje United Sports Brand, se piše nova zgodba. Znamka oblačil in obutve, namenjena tekačem, kolesarjem in triatloncem, bo znova prisotna tudi v Evropi. Vrnitev na evropski trg napovedujejo v drugi polovici prihodnjega leta. Pogovor z Robom Sprengersom, vodjo blagovne znamke za Evropo, si preberi na cyclingindustry.news.

Peaty’s Products

Glede na rast zadnjih dveh let so v podjetju legendarnega spustaša Steva Peata zaposlili nove ljudi, vse z namenom razširiti paleto izdelkov in še nekoliko povečati prepoznavnost blagovne znamke. Tako sta se ekipi pridružila Logan Argent (včasih je delal za znamke Charge, Fabric in Cannondale) ter Jack Grey (devet let vodja trženja pri Scott Sports). Moža z veliko izkušnjami v marketingu in prodaji bosta skrbela za nove produkte in za še boljši imidž znamke. bikebiz.com.

Biznis: Ride bike shop v širitev, Castelli v Girono

Vittoria

Italijanski gumar s sedemdesetletno tradicijo bo prešel v roke sklada Telemos Capital. Potem, ko je del podjetja leta 2022 kupil finančni sklad Wise Equity in s tem Italijanom dal dodaten kapital za razvoj, bodo pri Telemos Capital prevzeli večinski delež družbe Vittoria. Tako bo v družbo priteklo še nekaj svežega kapitala, prepotrebnega za dodaten razvoj, predvsem pa rast blagovne znamke.

3T

Ikonična italijanska znamka, ki je na trgu že od leta 1961, je dobila novega investitorja. To je finančni sklad UTurn Investments, ki bo poskrbel, da bo znamka 3T doživela preboj tudi izven Evrope. Znamko, katere ustanovitelj je bil Mario Dedioniggi, sta z novo vizijo na noge postavila René Wiertz in Gerard Vroomen ter vse stavila na vrhunske karbonske komponente in okvirje za makadamkanje. brujulabike.com.

Continental

Continental Tyres s Security Matters razvija platformo za digitalno sledenje preverjanja izvora pridobljenega naravnega kavčuka na vsaki stopnji dobavne verige. Najkasneje do leta 2050 želijo doseči, da bi vsi njihovi materiali za proizvodnjo pnevmatik izvirali iz odgovornih virov. Več na bicycleretailer.com.

Naslovna fotografija Pearl Izumi

Preberi še

Biznis

Sledite nam