Sea Otter
24. maja 2021

Veliki kolesarski sejmi letos bodo. Zanimivo bo predvsem preko luže. Mahle razvija motor brez magnetov, Selle Royal je prodal lastniški delež, Giantov promet v višave, težave in visoke cene ladijskega transporta iz Azije in Japončev podpis pogodbe z Nemci.

Mahle

Proizvajalec pogonskih sistemov za e-kolesa Mahle razvija novo vrsto elektromotorjev brez magnetov. V podjetju pravijo, da bodo tovrstni motorji primerni za uporabo v vseh razredih vozil, vključno z e-kolesi. Ne samo, da bo proizvodnja bolj okolju prijazna, prinaša tudi prednosti glede stroškov izdelave ter varovanja naravnih virov. Več si lahko prebereš na bike-eu.com.

Giant

Tajvanski gigant in največji proizvajalec koles na svetu se lahko pohvali z izjemno rastjo prometa v prvem letošnjem četrtletju. Pomemben je predvsem podatek, da e-kolesa sedaj predstavljajo skoraj tretjino prodaje, prihodki pa so se na ta račun povečali za 55 odstotkov. Gonilna sila e-kolesarskega trga je Evropa, z rastjo ji sledi ameriški trg.

Ravno odstotek cene na prodano enoto e-kolesa je višji kot pri klasičnih kolesih in to daje Giantu še večji zagon, saj so se prihodki od prodanih koles v zadnjem letu povečali za več kot 100 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani. Klik.

Selle Royal

Finančni sklad Wise Equity je pridobil 33 odstotkov podjetja Selle Royal, ki bo poslovno leto, ki se bo končalo konec meseca junija, zaključil s prihodki več kot 190 milijonov evrov in s 50-odstotno stopnjo rasti glede na poslovno leto prej. Selle Royal je ena vodilnih blagovnih znamk v kolesarskem sektorju in je zanimiva za vlagatelje ter potencialno širitev proizvodnih kapacitet. Celotno novico najdeš na bikebiz.com.

Festival morske vidre

Znameniti kolesarski festival Sea Otter, ki že skoraj tri desetletja gostuje ob znamenitem dirkališču v Laguna Seci v Kaliforniji, se ponovno vrača. Po lanski odpovedi zaradi pandemije Covid-19 bo letos festival potekal v mesecu oktobru. Tokrat z močno podporo kolesarske industrije. Glavni pokrovitelj bo Specialized, pogovori pa potekajo s Trekom, Bianchijem, znamkama BMC in Canyon, s Scottom, Marinom in še nekaterimi. Kalifornijski festival, ki velja za največjega na ameriških tleh, bo kot kaže znova zaživel v polni luči in sicer med 7. in 10. oktobrom. Informacije na seaotterclassic.com in bicycleretaier.com.

IAA Mobility

Lahko nemški avtomobilski sejem postane tekmec velikega kolesarskega sejma Eurobike? Lahko München izpodrine Friedrichshafen? Vse to se sprašujejo tako prvi kot drugi organizatorji. Porast e-kolesarske industrije je velikanski in e-mobilnost je že dolgo časa glavna tematika v evropskih mestih. Poglobljena analiza, predvsem z vidika münchenskega sejma, je na voljo na cyclingindustry.news, več o IAA najdeš na iaa.de.
Oba sejma bosta letos na sporedu v mesecu septembru. Eurobike med prvim in četrtim, IAA pa med 7. in 12. septembrom.

Nove ladijske poti do Evrope?

Po nesreči ladje Ever Given, ki je pred meseci obtičala v Sueškem prekopu in do danes še vedno ni priplula do cilja, na njej pa je mnogo kontejnerjev znanih kolesarskih blagovnih znamk, japonske ladjarske družbe iščejo nove poti do Evrope. Z željo, da zmanjšajo odvisnost od prečkanja Sueškega prekopa, se ozirajo nazaj proti poti mimo Rta dobrega upanja.

Ta pot je bila glavna ladijska pot mnoga leta, vse do izgradnje Sueškega prekopa leta 1869. Druga pot, ki se omenja, je arktična pot čez sever Rusije. Glede na to, da so v zadnjih mesecih cene kontejnerskih prevozov švignile v nebo (govori se, da je sedaj za prevoz kontejnerja iz Azije potrebno odšteti preko 8000 ameriških dolarjev, prej je bila cena vsaj petkrat nižja), pri transportnih podjetjih velja razmisliti tudi o alternativnih poteh. Več o tej temi na rtvslo.si.

Tomomi gre na Canyon

Foto Naoki Morita

Japonski trialist Tomomi Nishikubo, ki je pred kratkim postal Red Bullov športnik, je sedaj še bližje Fabiu Wibmerju. Mladenič je namreč podpisal pogodbo s proizvajalcem koles Canyon in tako rekoč postal Wibmerjev ekipni kolega.

Oba bosta vozila na Canyonovih prototipih koles za trial. Ali to pomeni, da Canyon agresivneje vstopa na japonski trg? Tako so namreč pred časom naredili tudi na severnoameriškem trgu, ko je z Nemci pogodbo podpisala Emily Batty, Canyon pa je kmalu zatem začel oblikovati servisno mrežo na tistem koncu sveta. Tomomi na pinkbike.com.

Naslovna fotografija Sea Otter

Prejšnji

Biznis 19: Cult s pomočjo Domela na elektriko

Sledite nam