4endurance sis 1
Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Unior DH Cup SloEnduro
22. junija 2019

Smo končno dobili brezžične zavore? Nove zavore Magura MCI so res videti tako. Na zunaj. Ob podrobnejšem pogledu pa ugotovimo, da so Magurini inženirji poskrbeli za dovolj zanimivo rešitev, ki da kolesu povsem nov videz.

Novi zavorni sistem Magura Cockpit Integration (MCi) prinaša prve hidravlične zavore na svetu, ki so povsem integrirane v krmilo. MCi brez zunanje napeljave kolesarjem zagotovo urejen kokpit, boljšo aerodinamiko in tudi večjo zaščito za hidravlične komponente. MCi je le del nove rešitve Magura Integration Series, s katero je nemški izdelovalec zavor ponudil povsem novo serijo izdelkov. Ta se odlikuje po zanimivih integracijskih rešitvah, ki prispevajo k boljšemu dizajnu in funkciji, pa tudi proizvajalcem koles omogočajo nove oblikovne možnosti.


Cilindri in napeljava so skriti v krmilo in oporo krmila

Diskretni cilindri

Srce sistema MCi je cilinder, ki je očem nevidno skrit v krmilu, pod ročajem. Dimenzije ekspanzijskega rezervoarja in bata pri sistemu MCi so primerljive s tistim v zavorah serije Magura MT, kar sistemu nudi enako stabilnost in zavorno moč kot pri klasičnih hidravličnih zavorah.


Popoln, čist kokpit. O napeljavi prestavnih ročic, potopne sedežne opore in vzmetenja pa kdaj drugič.

Izpopolnjena notranja napeljava

MCi bo na voljo z zavornimi čeljustmi s po dvema ali po štirimi batki. Napeljava od cilindra vodi po krmilu in skozi luknjo v krmilu nato v oporo krmila. Od tam gre v krmilno cev. Do čeljusti prednje zavore se tam spustu naravnost ob vilicah, napeljava za zadnjo zavoro pa pot nadaljuje v spodnjo cev okvirja. 

Premiera julija

Iz Magure so napovedali, da bodo prvo serijsko kolo z vgrajenim sistemom MCi predstavili na Eurobike Media Days med 2. in 4. julijem.

Dodatne informacije na www.magura.com.

Foto proizvajalec

4endurance sis 2
Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Unior DH Cup SloEnduro
Sledite nam