Si že slišal za nemško znamko koles XPro? Gre za specializiranega proizvajalca okvirjev za dirt in slopestyle.
Mlada blagovna znamka iz Regensburga, katere ustanovitelj je Max Gast, ki ga mnogi navdušenci nad dirkami v enduru poznate kot občasnega tekmovalca v naši seriji SloEnduro. Njegov partner je Petar “Pero” Desnica, ki je bolj znan po svojem projektu Ruff Cycles, nekoliko posebnih, do neke mere celo “custom” koles za vsakodnevno mestno uporabo.
Po dveh letih razvoja in ustvarjanja je sedaj na voljo okvir Digga. Snovati ga je pomagal tudi tekmovalec v slopestylu Lucas Huppert. Gre za aluminijast okvir, ki je do potankosti podrejen poligonom za skoke, dirtom in tudi pump trackom. Na voljo je s 26- in 24-palčnimi obročniki.
Blagovna znamka XPro sedaj prihaja tudi v Slovenijo. Kmalu nameravajo zagnati tudi program “ambassador” za nadobudne kolesarje, ki si želijo postati del zgodbe XPro. Že sedaj si vabljen, da na svojem profilu Instagram objaviš kakšno svojo akcijsko fotografijo oziroma video, zraven pa omeniš račun @xprobikes in dodaš #xproplayers ali #xprobikes.
XPro Digga C.R.E.A.M
Konec lanskega leta so izdelali omejeno serijo 25 koles v krem barvi in z nekoliko boljšimi komponentami (gonilke DMR) ter s pnevmatikami Good Year.
Pri blagovni znamki zagotavljajo, da je več kot 80 odstotkov vseh komponent, ki sestavljajo kolo, narejenih v Evropi. Seveda pa pri XPro ne varijo le okvirjev, v njihovem lastnem asortimentu so tudi krmilne opore, krmila in sedežne objemke. Pod blagovno znamko Ruff Cycles pa se skrivajo pedali, ročaji, sedeži in obročniki.
XPro Ruckus
Narejena na Bavarskem. Krmilna opora dolžine 32 milimetrov in z objemko za krmilo premera 31,8 milimetra je narejena iz enega kosa aluminija, in sicer s tehnologijo obdelovanja CNC. Krmilno oporo Ruckus v grobi obliki naredijo v manj kot pol ure, ko je končana, tehta 146 gramov. Ruckus je lahko črne barve ali pa jo pustijo v barvi aluminija oziroma “raw”.
Potek izdelave krmilne opore XPro Ruckus in Maxova obrazložitev
Okvirje varijo v BiH
Prav si prebral. Brez tajvanskega hitrega in robotiziranega “švasanja”, temveč je vsak okvir ročno zvarjen v Bosni in Hercegovini. Na to so Max in ekipa zelo ponosni, saj je dobavni rok krajši in sami lahko izvajajo kontrolo kvalitete.