Trek Remedy 8
4endurance sis 1
Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Human Fish Gravel SloEnduro
20. julija 2020

Še drugič in zadnjič o zabavnem kolesu Trek Remedy, ki je bilo na testu skoraj štiri mesece. 27 in pol palcev žura za tri jurje – korona je pojedla popust.

Ne skrivam, da je bila testna rubrika Džojrajd sprva namenjena predvsem temu, da imam sam kolesa na uporabo. Tole je tako slab posel, da si teh koles žal ne morem kupiti. Pa tudi toliko različnih tipov koles je, toliko malih niš, da rad vozim še kaj drugega kot recimo agresivnega 29-palčnika z ne preveč hoda, ki bi bil verjetno moja prva izbira. No, pa še vi lahko preberete kaj zabavnega in upam tudi informativnega.

En tak ne-29-palčnik je bil tudi Trek Remedy 8, ki sem ga pri Funsportsu dobil v začetku marca in ga nedavno tudi vrnil. Za flikanje, ko pri roki ni bilo drugih testnih koles. Super zabavno flikanje je bilo, moram reči.

Vtise po prvem mesecu in še malo, pa dejstva, v bistvu en tak klasičen Džojrajd zapis, najdeš v objavi Džojrajd: Trek Remedy 8.

Trek Remedy 8

Kaj sem ugotovil pozneje, med aprilom in julijem?

Najprej moram povedati, da sem letos kar nafuran in da se na kolesu res zabavam. Prireditvena suša je naredila svoje, časa je več, in če grem že v finančni propad, grem vsaj z nasmeškom.

Vsakič, ko sem se vrnil na Remedyja, sem bil takoj spet “doma” in se imel luštno. Navzgor, navzdol. V parkih nisva bila, največ na znanih stezicah okoli Ljubljane. Za zadnji randi sva vodila na Trans Juliusovem vikendu v Kranjski Gori. Na blatnem Robe Twistu sva šla tudi prvič solidno po tleh. Ker je bil res žur drseti levo in desno! Nasmešek je ostal tudi ob odrgnjenem komolcu in stisnjenem prstancu desne roke, čez skale pod Srnjakom do jote pri Lačnem Kekcu in naprej.

Foto Borina Mišica @borina.misica_phototrips

Obraba oziroma vzdrževanje?

Vmes so bili še trije ali štirje drugi Džojrajdi, pa domača jeklena konjiča (gravel in singlespeed), tako da Remedy ni bil ves čas v uporabi, a sva se vseeno kar redno družila. V slogu avtomobilskih supertestov moram razmišljati o tem, kje bi se mu lahko po tem času poznala uporaba. Kakšno praskico je seveda dobil, a se nad lakiranjem ne morem pritoževati. Bolj sem razmišljal, koliko bo dela z vzdrževanjem vzmetenja in zavor. Oboje je namreč iz bolj vstopnega, cenovno prijaznega razreda. Zavore Guide R kmalu niso delovale niti za silo in ker se ob stiskanju ročic ob ročaje ne počutim zelo varno, sem kolo zaupal mojstru mehaniku Anžetu Pečarju, sicer glavnemu mehaniku pri ekipi Unior Devinci, ki pa predvsem za servis vzmetenja še sodeluje tudi s svojim nekdanjim delodajalcem Funsportsom.

Seveda tudi malce čiščenja in podmazovanja vzmetenja ni bilo odveč (pozor, novo vzmetenje je praviloma silno slabo podmazano!), najbolj pa sem bil hvaležen za temeljito odzračitev zavor. Kljub temu, da me je marsikdo z Anžetom vred svaril, da bom pri zaviranju kmalu spet enako prestrašen kot prej, so zavore do konca delovale čisto dobro. Ne s toliko moči kot kakšen Shimano, a vendarle …

Sam bi vendarle izbral opcijo z zavorami Shimano XT, je pa ta na voljo le z okvirjem črne barve. Tudi za usklajevanje barv oblačil s slednjim imam veliko večjo izbiro.

Zdravilo (remedy) za … ?

Remedy ni več prav novo kolo, okvir je takšen od modelnega leta 2017. Če ga primerjam z Yetijem SB140, ki je ta trenutek v Džojrajd štalci, ju sicer druži podoben hod vzmetenja in 27,5-palčna kolesa. Zaradi (majhnih, a očitno pomembnih) razlik v geometriji, če primerjamo L pri Treku in M pri Yetiju, pa tudi zaradi čisto različnega vpetja nihajke, se vseeno pelje precej drugače. Poenostavljeno: Remedy je vodljiv kot igračka, a pri višjih hitrostih malce nemirnejši. Ne bi ga izbral za na enduro dirko, za furanje z nasmeškom pa pogosto.

Malenkosti ostanejo v spominu. Imbus ključek/zapenjalec Bontrager Switch, z magnetom parkiran v zadnjo os (paše pa tudi na prednjo os), je super izumček. Skoraj uzakoniti bi ga morali, saj sem ga že na naslednjem kolesu pogrešal. Predvsem zato, ker kolo v avto spravljam brez prednjega kolesa. Seveda gre takšnole kolesce v marsikateri avto lažje kot kakšen super raztegnjen 29-palčnik!

V glavnem, še enkrat sem ugotovil, da tudi največje znamke lahko zadovoljijo zahtevnega kolesarja. Trek ima tehnologije, ekipo z idejami in dober marketing in na koncu enačbe lahko pride tudi dobra cena. In nenazadnje, našel sem tudi pravo srajco za barvno usklajenost z ekstravanagntim Trekovim “factory” barvnim prelivom.

Če me pri Funsportsu še ne bodo imeli dovolj, si morda lahko obetam še kakšnega naslednika. Prihaja novi Trek Slash! Pa tudi nad Fuelom EX se ne bi čisto nič pritoževal.

Korona je poskrbela, da kolo ni več v akciji za -15 %, če ga sploh dobite.

Naslovna fotografija Borina Mišica @borina.misica_phototrips

Preberi še

Džojrajd: Trek Remedy 8

Specialized turbo
Freestyle Giant Human Fish Gravel Wheelbase Renthal Oblikovalski studio Ideator
Sledite nam