Giant Revolt Advanced Pro 1, Ozren Perović
3. januarja 2023

Kratka zgodba o dveh skoraj enakih, a na koncu precej različnih kolesih. Skratka, koliko resnične razlike lahko naredita “flip chip” in drugačna nastavitev. Revolt Advanced Pro 1 je za dirke.

Kolo: Giant Revolt Advanced Pro 1 (2023), velikost M/L

Prejšnjo sezono sem vozil Giant Revolt Advanced 1 modelnega leta 2022. Prenovljenega makadamkarja tajvanskega giganta, opremljenega s komponentami Sram Rival AXS (1×12), s potopno sedežno oporo, z aluminijastimi obročniki ter močno profiliranimi pnevmatikami. Okvir je bil opremljen s “flip chipom” za spremembo geometrije in posledično z nekoliko daljšo medosno razdaljo. Skratka, vozil sem kolo, ki je resnično namenjeno makadamskim prostranstvom.

Kakšen je moj stil vožnje in kako sem se počutil na prejšnjem makadamkarju?

No, skoraj nikoli ne vozim s tempom, ki bi ga lahko uvrstili med maksimalne, ko gre za zahtevne terene ali težke vzpone. Vsekakor nisem tako fizično sposoben kolesar, odvečni kilogrami so, pa tudi mlad nisem več. Moje vožnje z makadamkarjem so kombinacija lahkih enoslednic, slabih bosanskih makadamov, ceste so nujno zlo. Obstajajo tudi takšne ture, ki spadajo v kategorijo avanture.

Revolt Advanced 1 je bilo zame kolo za tehnično zahtevne poti, če se osredotočimo na makadamkanje, kolo, ki brez težav požira kilometre resnega terena, vožnja po cesti pa mine z relativno visokim hitrostnim povprečjem in ne izgleda kot mučenje z gorskim kolesom.

Giant Revolt Advanced Pro 1

Zadnji mesec sem se družil z modelom Giant Revolt Advanced Pro 1. Enak okvir, nekoliko lažje vilice, karbonska krmilo in sedežna opora, karbonski obročniki CXR1 in ostale komponente hišne blagovne znamke. Pogonski sklop, enak kot na prejšnjem kolesu, se pravi Sram Rival AXS, le da je tukaj sistem 2×12. Tale s končnico Pro se ponaša z nekoliko manj profiliranimi, predvsem pa hitrimi pnevmatikami Maxxis Receptor. Samo kolo pa ima nekoliko krajšo medosno razdaljo. Celotna specifikacija pa je res nad cenovnim razredom.

Fasciniralo me je, kako celotno kolo duši tresljaje. Mislim, da je to posledica seštevka okvirja, karbonskih vilic in sedežne opore. Kolo je hitro in lahko, trdo, a hkrati tudi udobno. Jaz, ki sem len in debel, sem bil prisiljen voziti na polno. Na Garminu sem postavil nov rekord, izmeril mi je najvišji srčni utrip v zadnjem letu in pol, odkar ga uporabljam.

Kaj me je navdušilo?

Nevtralizacija vibracij in hitrost. Obročniki, krmilo in sedežna opora in črna mat barva okvirja, ki kolo naredi vizualno privlačno. Čeprav je realno gledano prestavni sistem Sram Rival AXS “najšibkejši” člen kolesa in gre za vstopno skupino brezžičnega pretikanja, deluje odlično in veselje je voziti tako opremljeno kolo.

Za koga?

Zame in moj način vožnje ne. Je odličen primer, da dražje ne pomeni nujno tudi optimalnejše. Mislim, da je v prvi vrsti to kolo za kolesarje, ki so usmerjeni v tekmovanja na namakadamu (gravel race), nato za tiste, ki želijo super udobno kolo, ne da bi izgubili veliko povprečne hitrosti v primerjavi s kolesom razreda endurance. A zapomnite si, na makadamu ne leti tako kot na cesti! Sam takšnega kolesa ne potrebujem. Moj stil vožnje je tak, da ne koristim nobenih ugodnosti, ki jih ponuja Revolt z oznako Pro v primerjavi z navadnim karbonskim modelom.

To je kolo, ki išče kolesarja, ki želi sodelovati na dirkah, ki trenira, ki pozimi vozi Zwift, ki je opravil test FTP in uporablja merilec moči. Je kolo za kolesarja, ki je opravil popolno nastavitev kolesa, ki želi iz sebe izvleči kar največ in za to potrebuje zmogljivega makadamkarja in hkrati ne želi zapraviti 10.000 evrov. In še to, v velikosti M/L in s pedali za vpetje kolo tehta 8,6 kilograma, kar se mi zdi super.

Specifikacija

  • Okvir Advanced-Grade Composite
  • Vilice Advanced SL-Grade Composite
  • Menjalnika in ročici Sram Rival eTap AXS
  • Kaseta Sram Rival, 10x33t, 12p
  • Gonilka Sram Rival D1 DUB, 30/43t
  • Zavore Sram Rival eTap AXS hydraulic, 160 mm rotorja
  • Obročniki Giant CXR 1 Carbon
  • Pnevmatike Maxxis Receptor, 700x40c
Tudi prejšnji Revolt je bil stroj, ki je presegal moje fizične zmogljivosti. Ampak bil je bolj uživaške narave.

Kolo je bilo kupljeno v Bosni in Hercegovini pri trgovcu Spartan Sport. Dodatne informacije najdeš na giant-bicycles.com. Za ceno in dobavljivost v Sloveniji preveri pri freestyle.si.

Fotografije Ozren Perović @ozren.perovic

Preberi še

Ozren preizkuša: Giant Revolt – nekaj starega in veliko novega

Sledite nam