26. marca 2013

Ponoven zagon verige približno tam nekje, kjer se je v zadnjega pol leta dvakrat zataknila … pri kolesarskem trgovcu, založniku, pilotu koles, desk in helikopterjev.

Rubriko Med jezdeci smo si zamislili tudi za polnjenje prostora v kolesarskem času kislih kumaric. Pa se je ravno konec lanskega leta dvakrat zataknila, ko se je z dveh koncev Slovenije, izpod kamniških hribov in s Koroške, usmerila nekam na pol poti. Zdaj smo vzeli vajeti v svoje roke in tu je Med jezdeci z multišportnikom (jezdecem najrazličnejših desk na snegu in vodi, enim najboljših slovenskih alpskih deskarjev devetdesetih, rokometašem, kolesarjem …), kolesarskim trgovcem, založnikom, gostincem, pilotom helikopterja in vsesplošnim zabavnim hiperaktivcem …

Boštjan Verdnik
Vzdevek: Verda, Verdi
Kraj: Griže
Starost: 44
Pripadnost klubu, podjetju, plemenu … : Factory Store, S&S Medvedi Griže

mtb.si: Kakšna je bila tvoja lanska kolesarska sezona?
BV: Slaba. Naredil sem samo 12.000 kilometrov.

Na gorskem, sklepamo?
Seveda, saj jih na cestnem ne moreš delati tako malo.

Bolj kot kolesarja te poznamo kot trgovca. Kakšen del tvojega dela trenutno predstavlja kolesarski posel?
Taglavni del so zdaj helikopterji. Avtodomi so za hobi, kolesa pa za zvečer, ko gruntam, zakaj smo jih toliko kupili.

Verjetno je pri helikopterjih tudi strast primerljiva s kolesi?
Helikopter je super, ker nikdar ne veš, če boš prišel nazaj ali ne in potem zvečer ne boš imel več skrbi, zakaj imaš toliko koles na zalogi.

Tvoj popoln dan na kolesu?
Najbolj popoln je v gostilni. S kolesom. Da je kolo na varnem v avtu in ti ga ne morajo ukrasti. V dobri družbi. Vseeno ali specjalka ali gorsko, čeprav je bilo zadnje leto gorsko spet na prvem mestu. Zdaj, ko sta me na cesti premagala Mirko Tuš in Sandi Gabrovšek.

Tvoj popoln dan brez kolesa?
Tudi v gostilni, saj je to moje delovno mesto. Ampak najlepše je v pisarni, še posebno pozimi. Toplo je, mir je, telefoni ne zvonijo …

Kaj bi počel, če ne bi nihče izumil kolesa?
Bil bi brez skrbi. Verjetno bi samo letel s helikopterjem.

Kaj o tvojem trenutno najljubšem kolesu?
Lepo je, črno. Ta trenutek še Specialized, a bom presedlal na GTja.

Tvoje prvo kolo?
Rog, otroški. Želel sem si čoperja s tadolgim sedežem in prestavno ročico na zgornji cevi, pa ga nikdar nisem dobil.

Tvoj mladi obetavnež, morda kakšen, ki ga sponzoriraš?
Filip Flisar je gotovo najbolj nor. Sicer pa ne vem, morda Miran Vauh.

Tvoj najboljši nasvet, ki si ga dobil ali ga lahko daš drugim?
Kako postati milijonar v kolesarski industriji? Tako, da začneš z dvema milijonoma.

Tvoj padec, ki si si ga najbolj zapomnil.
S specjalko, ko sem zažgal kožo. Z Lipe, spomladi, ko je še mokast pesek na cesti. A je bilo že dovolj toplo, da sem bil v kratkih hlačah in rokavih. Hiter sem bil, po zdrsu sem se po levem boku peljal blizu 20 metrov. Med drsenjem sem imel čas izmenjevati bok in podlaket, tako da sem imel oboje pokrito s opeklino.

Drobni tisk
Zaradi možnosti, da berejo mtb.si tudi ljudje, ki zares vzamejo vse, kar preberejo, moramo tukaj izjaviti, da Boštjan ni vsega smrtno resno mislil. Verjetno.

Na uvodni fotografiji Verda na čelu tropa Factory Store jeseni 2010, ko se je pomeril na BMX dirki veteranov v Mariboru. Foto Peter Šilec

Sledite nam