5. maja 2020

Selimo se preko meja. Tokrat je na vrsti naš dopisnik iz Bosne in Hercegovine in njegov Giant modelnega leta 2020.

Naš dopisnik iz Bosne in Hercegovine Ozren Perović je že dolga leta pristaš tajvanskega velikana Giant. Čeprav Reign ni edino kolo v njegovi banjaluški garaži, ga uporablja največ.

Ozren je v prvi osebi človek, ki rad dobro je, predvsem jedi z žara. Vse ostalo pa je podrejeno kolesarstvu: makadamkanje, domači, tehnični trejli nad njegovim mestom in še kaj. Prva slovenska naveza je MahMTB in njihovi izleti po Bosni, druga pa sodelovanje z Bike Galaxy. Ozren je priden tudi pri gradnji in vzdrževanju trejlov, sem ter tja pa posname tudi kak video.

Kolo: Giant Reign 2 (letnik 2020, velikost M)

Ozren: To je moj četrti Reign. Vozim jih že od leta 2013, ko sem se spoznal s prvo 26-ico. Sledila sta dva na 27,5-palčnih obročnikih, sedaj sem v trendu in kot eden izmed “veteranov” Giant Hrvatska vozim 29-palčno različico. Kolo je serijsko, brez kakršnih koli dodatkov. Tak, kot pride iz tovarne. Za moje potrebe je več kot dovolj. Za stezice v okolici Banjaluke in izlete nekoliko višje v hribe je čisto primeren.

Kaj mi je pri Giantu všeč, je to, da je kvaliteta izdelka na visokem nivoju. V mojem primeru gre res za osnovno aluminijasto izpeljanko, a kljub temu nimam pripomb. Poliran aluminij in črni dodatki se popolnoma skladajo z mojo filozofijo: manj je več.

Kaj naj še povem? Že po prvi vožnji se je 29-palčnik izkazal za odličnega plezalca, ne glede na to, kateri kategoriji koles pripada. Predvsem me navdušuje miren zadek. Navzdol pa … ja, v mojih očeh je prava “lahkotna” enduro zverinica. Sam še nisem preizkusil njegovih limitov, ker vem, da kolo zmore več, kot si upam sam.

Komponente, ki zadostujejo normalni uporabi, a morda pade kakšna nadgradnja

Ozren: V osnovi ne bi zamenjal nobene! Čeprav so bolj “entry level”, delujejo dovolj dobro in zadovoljujejo moje potrebe. Enostavno imam občutek, da za to ceno dobim več, kot pa plačam. Če gledam v prihodnost in se resnično potrudim in razmislim, kaj bi zamenjal, je to potopna sedežna opora. Pa ne zato, ker opora njihove hišne znamke ne bi bila ok, ampak zato, da bi imel oporo, ki ima daljši, 150-milimetrski hod. No, zamenjal bom 32-zobi verižnik za tistega z dvema zobčkoma manj. Pa to ni minus kolesa, ampak je posledica mojih odvečnih kilogramov.

Ride ON!

Specifikacije:

– Okvir: ALUXX SL-Grade Aluminium, 146 mm
– Vilice: RockShox Yari RC, 160 mm
– Blažilec: RockShox Deluxe Select +
– Krmilna opora: Giant Contact SL 35
– Krmilo: Giant Contact TR35, 780 mm
– Ročaji: Giant
– Zavore: Shimano MT520
– Rotorji: Shimano
– Menjalnik in ročica: Sram NX Eagle
– Kaseta: Sram NX Eagle, 11x50t
– Veriga: Sram NX Eagle
– Gonilka: Truvativ Descendent 6k Eagle DUB
– Verižnik: Truvativ, 32t
– Pedali: Crank Brothers Stamp 2
– Obročniki: Giant AM 29, 30 mm / Giant Tracker Performance
– Pnevmatike: Maxxis Minion DHF 29×2,5” / Maxxis Minion DHR II, 29 x 2,4”
– Sedež: Giant Contact
– Potopna sedežna opora: Giant Contact Switch
– Teža: Ga še nisem tehtal

Fotografije so iz njegovega osebnega arhiva.

Preberi še
Garaža: Luka in njegov genij
Garaža: Primožev Rallon
Garaža: Jakov Range C7
Garaža mtb.si: Bobijev Epic Pro

Sledite nam