Kristjan Vreček je svoje kolo Nukeproof Reactor že predstavil v videih, nikdar pa ni povedal kaj več o svojem novem večnamenskem lepotcu.
Kristjan Vreček. Ga je potrebno posebej predstavljati, če ga pozna skoraj vsa slovenska gorskokolesarska družba? A vseeno. Naj MTB vloger, Instagram faca, bivši tekmovalec v spustu. Mož, ki pri Supersnurfu skrbi za četico mladih spustašev, oče dveh malih nadobudnežev, dečko tisočerih obrazov, občasni pesnik, pevec, v zadnjem času tudi ljubiteljski župnik. Ni kaj, o Kristjanu bi lahko napisal knjigo, pa še na isti dan in mesec sva se rodila. Letnic pač ne bova razkrila. Kristjan od letos dalje prisega na Nukeproofa, sam bi ga rad zopet videl na Iron Horsu.
Kolo Nukeproof Reactor 275 ST (Letnik 2021, velikost M)
Kristjan: “Zadnje čase sem se osredotočil na ‘down country’ kolesa. Nato sem tuhtal in tuhtal in opazil, da ima Nukeproof model Reactor v različici z manj hoda, ampak le v 29-palčni izvedbi. Ni mi dalo miru in sem razmišljal, da bi ga posadil na 27,5-palčne obročnike, kar mi je ljubše, saj je kolo bolj igrivo in glede na to, da bi kolo uporabljal za vse, je bila to skoraj edina možnost.
Maks Fock je rekel, da bi se geometrijsko izšlo, nato mi je še Robi iz Foxa predelal zadnji blažilec in to je to. Zakaj sem se odločil za takšno konfiguracijo? Zato, ker bom imel eno kolo za vse. Za vožnjo po Ljubljani s tamalimi, za na BMX progo s tamalim, na dual progi v Bike Parku Ljubljana, na dirt jumpih, pa še 4 Islands imam v planu.”
Komponente, ki izrazito izboljšajo vožnjo
Kristjan: “Na kolesu ta trenutek ni neke najnovejše moderne tehnologije. Skoraj vse je premetano z mojega starega kolesa. Nekako mi vse ustreza. Imam 10-redni menjalnik zadaj in ne čutim neke potrebe, da bi uporabljal neke ekstremno lahke prenose. Dobro je natjunan zadnji blažilec, zavore Shimano Deore so trotl zihr in to že štiri leta brez bleedanja, 160-milimetrski rotorji, kar je čisto dovolj zame. Zadnji je sicer nekoliko črn, ampak še vedno opravlja svoje delo.
Sem brez potopne sedežne opore, recimo da sem stare šole, ampak to ni glavni razlog. Sam namreč menjavam sedeže. En sedež imam na daljši opori, to uporabljam za XC oziroma za normalno vožnjo, drug, širši sedež, da mi rit preveč ne pleše, pa imam na krajši opori, ki jo uporabljam za DJ in foam pit. Poleg tega sem se rešil še enega dodatnega kabla na krmilu.”
Specifikacija
- Okvir: Hydro-formed 6061 Triple-Butted Aluminium
- Vilice: Fox 34 Factory FIT4
- Krmilna opora: Funn Stryge 55 mm
- Krmilo: Funn Fatboy DH 750mm/15 mm
- Krmilni ležaj: Nukeproof Warhead
- Ročaji: Funn Combat
- Zavore: Shimano Deore M-615
- Rotorji: Shimano XT 160mm
- Menjalnik in ročica: Sram X0 / Sram X9, 10p
- Zobnik: Race Face Cinch, 34t
- Veriga: KMC X-10
- Gonilka: Race Face Aeffect
- Verižnik: Sram PG1070
- Pedali: Funn Fundamental
- Obročniki: DT Swiss M1700, širina 25 mm
- Pnevmatike: Maxxis Minion DHF Exo 2.3″ / Maxxis Ignitor Exo 2.3″
- Sedež: Fizik Arione Carbon (XC) / Fabric Magic Elite Radius (Dirt Jump)
- Sedežna opora: Thomson Elite (XC) / Bontrager XXX (Dirt Jump)
- Teža: 13250 g
Vrečkovo raketo si oglej na nukeproof.com, njega najdeš na @kristjanvrecek.
Preberi/oglej si še
Garaža: Anže vozi Koninega veterana Scab
Testura številka 6: Ko projekt uspe!