Bojan Levič
Freestyle Giant Ciklo Centar Wheelbase Renthal Oblikovalski studio Ideator
21. marca 2021

Ljubitelj švicarskih izdelkov. Mož, ki se sestavljanja koles loti temeljito, predvsem pa človek z okusom za izbiro komponent. Tu je njegov personalizirani BMC Teamelite 01.


Bojan Levič je poslovno zelo navezan na Švico, saj je že dolgo časa v urarskem poslu. Ker je ljubitelj švicarskih ur, ga od začetka najinega poznanstva smatram za esteta. To se kaže tudi pri njegovih kolesih, saj so vsa izbrana premišljeno in dodelana z okusom.

BMC Teamelite 01 je prvo kolo, ki ga je sestavljal po lastnem okusu in željah. Ob sestavljanju in nadgradnji je spoznaval najrazličnejše znamke komponent, njihove prednosti in slabosti. Čeprav njegovo kolo šteje že pet let, je tisto, od katerega se bo Bojan najverjetneje najtežje ločil.

Kolo: BMC Teamelite 01 (letnik 2016, velikost L)

Bojan: “Kot novinar v urarskem svetu imam s Švico in Švicarji redne dolgoletne stike, zato dobro poznam njihovo mentaliteto in filozofijo. Vanjo spada tudi načelo, da vse, kar lahko naredijo doma, doma tudi naredijo. In to ne kar mimogrede, ampak vedno kakovostno, na koncu opremljeno z značilnim križcem in napisom ‘Swiss Made‘ ter v svet odpremljeno s ponosom.

Vse našteto velja tudi za znamko BMC. Čeprav na okvirju piše Made in Taiwan (nihče ni popoln), so se BMCjevci zanj potrudili v domači znanstveni delavnici Impec Lab, kjer so nekaj časa okvirje tudi izdelovali, a ugotovili, da z domačnostjo vendarle ne kaže pretiravati. Zato ob izbiri kolesa ni bilo dvoma: BMC naj bo! Seveda v najbolj švicarski barvni kombinaciji: rdeči z belimi podrobnostmi.

Še preden sem vplačano kolo pri prodajalcu sploh prevzel, sem se tako zavzeto lotil nadgradnje, da od prvotnega, že tako vrhunskega kolesa, ni ostalo dosti več od okvirja. Kako sploh izpostaviti kakšno od komponent, kadar je že vsaka od njih posebna?

Komponete, ki bi jih izpostavil

Bojan: “Če pa jih že moram nekaj izbrati … Nemška delavnica izdelkov iz karbona MCFK spada med najuspešnejše v, recimo temu, višjem ultralahkem razredu. Ne brez razloga. Vse njihove komponente so brezkompromisno vrhunske, v kar sem se v praksi prepričal na kar nekaj kolesih, zato je bil končni izbor njihovega krmila za BMC samoumeven. Lahko kot pero in trdno kot skala, z ravno prav širine za cross-country in z dvigom, ki omogoča optimalno ravnovesje med športnostjo in udobjem, MCFK-jevo krmilo ne pušča neizpolnjenih želja.

Zavore Magura MT8 v svoji dirkaški različici so ne le odlične, imajo tudi meni najljubše ročice: ravno prav velike in seveda ukrojene iz karbona. Ne nazadnje, ko stopite nekaj metrov od kolesa, vam Magurine zavorne čeljusti s svojo fluorescentno rumeno barvo prve padejo v oči.

Takoj za njimi pa še fluorescentno rumeni sedež iz italijanske manufakture Astute, ki je ročno izdelovala tako dobre in drage sedeže, da je na koncu pozabila na ekonomičnost in propadla. Če še kje dobite kakšnega primernega zase, ga pograbite, ne bo vam žal!

Nosilci bidonov gotovo niso med komponentami, ki bi jim kolesarji posvečali posebno pozornost. Toda njihovo zanesljivost držanja plastenk in ergonomičnost oblike občutimo vsakič, ko med vožnjo posežemo po osvežitvi. Za svoj BMC sem iskal navdih pri kolesarskem šampionu Julienu Absalonu, ki je na vrhuncu kariere vozil enak BMC in imel na njem nosilec Elite Paron Carbon. Če je dobro za svetovnega prvaka, bo dobro tudi za ljubiteljskega osvajalca Toškega čela, kajne?

Torej sem poiskal enak Elitov nosilec, s časom pa še enega dodatnega, kar ni bilo lahko, saj so jih medtem nehali izdelovati. Odlična oblika, rotvajlerski stisk plastenke in barvna skladnost s kolesom so tako prepričljivi, da Elitu mirne duše odpustim grafični dizajn Parona, ki je tako diletantski, da bi ga z lahkoto presegli že šolarji pri likovnem krožku. Na zdravje!”

Specifikacija

  • Okvir: BMC Teamelite TE01, barva Super Red
  • Vilice: Rock Shox RS-1, 100 mm
  • Krmilna opora: 3T Team Stealth MTB, 100 mm
  • Krmilo: MCFK MTB Riser 9˚, 31,8 mm, UD-Matt, 20 mm rise, širina 720 mm
  • Ročaji: ESI Fit XC
  • Zavore: Magura MT8 Raceline Limited Edition
  • Rotorji: Braking S3 Batfly Semi-floating, 180 mm spredaj, 160 mm zadaj
  • Menjalnik in ročica: Sram XX1 Eagle Gold
  • Zobnik: Sram XX1 Eagle Gold, 32t
  • Veriga: Sram XX1 Eagle Gold
  • Gonilka: Sram XX1 Eagle
  • Verižnik: Sram XX1 Eagle, 10-50t
  • Pedali: KCNC AM Trap-Ti, Clipless, Titanium Axle
  • Obročniki: Reynolds Blacklabel XC 29
  • Pnevmatike: Spredaj Continental Cross King ProTection MTB Tubeless 29×2,2″, zadaj Continental Race King ProTection MTB Tubeless 29×2,2″
  • Sedež: Astute SkyLite Taca VT Carbon Fluo Yellow
  • Sedežna opora: KS Lev Integra, 100 mm
  • Teža: 9,9 kilograma
Sir, čokolade, zobna krtačka, ura, nožek in knjižica z navodili. Bojan prisega na izdelke iz alpske deželice.

BMC na spletu.

Preberi še

Garaža 40: Gabrov rdeči Santa Cruz Hightower

Freestyle zaposluje
Ciklo Centar Wheelbase Maxxis Freestyle Giant SloEnduro
Sledite nam