18. oktobra 2016

Prenovljena enduro strupenjača z veliko karbona, švedskim vzmetenjem, orlovskim pogonom 1×12 in še marsičem. Cena: sitnica.

Kolo: Specialized S-Works Enduro 29 2017, velikost M

Značilnosti

Enduro mašina s čisto tazgornje police, za samozavestno odpiranje gasa na dirkah ali izven njih. 29-palčni obročniki, ki jih lahko zamenjajo tudi 650b oziroma 6Fattie, kot jim reče S. Karbonski okvir, 160 mm hoda spredaj /165 mm zadaj, krmilni kot 66 stopinj … Prenovljen za 2017, bolj položen in daljši ter opremljen z marsičem, recimo z malo eksotičnim švedskim vzmetenjem Öhlins, pogonom Sram XX1 Eagle, karbonskimi obroči in krmilom … Zdaj tudi s predalčkom SWAT, ki smo ga poznali s Stumpjumperja. Ležaji vpetja zadnje nihajke naj bi zahtevali manj vzdrževanja.

Ni za proračun vsakega gospodinjstva. Dobavljiv v decembru.

Romantično razmerje

V kratkem se verjetno ne podam v nakup Specializeda, čeprav mi je kakšen gotovo pisan na kožo. Zakaj bi ga imel, če jih imate že (skoraj) vsi? Novega Endura sem si zelo želel peljati, tako kot bi si povprečen slovenski ata želel sesti v avto prvenstva WRC, ki si ga tako ali tako ne more kupiti. Videz? Sem bolj za umirjene podobe (beri: črna je zakon), a če barva že mora biti divja, potem naj bo res divja, strupena in klovnovska, kot je tukaj! In seveda, rad imam 29erje.

Priložnost za furanje

Spešalajzdovo ljudsko testiranje v kraških “gorah”, ekspedicija mtb.si dan pred uradnim odprtjem. Nič bat, tudi tam imajo stezice, vredne Endura. Je nehalo deževati, ko smo prispeli, in spet začelo, ko smo sestopili s koles. Drselo je zelo, kar ni najboljše za testiranje koles, zlasti vzmetenja, a nekaj vtisov smo zbrali. Še kakšen zapis od tu sledi. Hvala Mare, Mare in Saša!

Vtisi

– Testno kolo v velikosti L je imelo težavico in sem zagrabil M, ki mi je prekratko. Razlike je za skoraj 3 cm.
– Kot omenjeno zgoraj, v drsečih razmerah žal nisem uspel povsem pretipati vzmetenja, a občutek na Öhlinsu, zlasti na dolgi in trdni vilici RXF 36, je bil dober.
– Moja sploh prva fura na pogonu Sram Eagle z izbiro 1×12. Bomba je!
– Vztrajam pri tem, da je (zame) najboljša kombinacija: Sramov pogon in Shimanove zavore. Tu je vse Sramovo.
– Samozavest, ki ga nudi položna geometrija skupaj s 345 mm visokim gonilnim ležajem, je precejšnja. Morda bi kar vzel nazaj, da je Trek Remedy enduro kolo 🙂 Je razlika.
– Pred njim sem na testni krog peljal Stumpyja 6Fattieja in Endura je bilo bistveno težje poganjati. Gotovo tudi zaradi zame prekratkega kokpita. A Enduro ne kriči: “Juhu, gremo plezat!”
– Ob prvem testu pred tremi leti nad Specovim enduro 29-palčnikom nisem bil navdušen, potem pa sem bil veliko na 29-icah in sem se letos na enakem že kar zabaval. Kdor ima kaj proti 29erjem, naj poskusi tegale.

Za koga

Za začetek preveri stanje na svojem računu. Če zmoreš, ti bo pomagal tako pri enduro dirkanju kot pri poziranju v parku. To ni brutalno kolo, lahko je tudi udobno, a izkoristil ga boš le, če boš na njem garal.

Na jetra

Cena. Ne na jetra, samo nemočno in neuspešno se počutim ob njej (dokler se ne spomnim, da se enako zabavam na dosti cenejših kolesih). Že v kakšni drugi ekonomiji je visoka, kaj šele v slovenski. Vzemi ali pusti.

Cena: 8.699,00 €

Na voljo bo kar nekaj verzij, vse so lahko tudi “plus” oziroma 6Fattie. Štart pri nekako 3.300 za aluminijasti Comp. 650b pa bo (uradno) na voljo le v ZDA.

Džojrajd omogočil Specialized Adria
Več o kolesu kmalu na www.specialized.com

 

Sledite nam