2. avgusta 2016

Debele gume in dolge noge na živopisanem geniju. Je udobja lahko preveč?

Kolo: Scott Genius LT 720 Plus, letnik 2016, velikost M

Posebnosti:
Veliko hoda (160 mm spredaj in zadaj) in debeli plašči (27.5 plus). Enduro slog na manj dirkaški, bolj zabaven način. Sicer pa že znana Scottova platforma Genius z okvirjem iz aluminija.

Romantično razmerje:
Teden prej sem vozil 29+, pozimi pa v večinoma snežnih razmerah 27.5+. Pravijo, da se vozi podobno kot “navadna” devetindvajsetka, saj je tudi obseg plašča podoben. In če slišim 29, zastrižem z ušesi.
Scott – pri nas ena od prvih mtb znamk, zato nekateri še vedno mislijo, da je edina – je plusa v genialno družino uvrstil z modelnim letom 2016.

Priložnost za furanje:
V odlični družbi (Ni Ko in Moj Ka, radovljiška banda Primož, Tomaž in Gašper ter nemški pisec in vodič Peter Immich) v singletrail parku Jamnica in še malo izven njega, na trening progi Vida Peršaka pod Šentanelom, ki je bolnišnica za v posebno zgodbo …

Vtisi:
– Tudi pri nastavitvi z nižjim gonilnim ležajem in bolj položnimi koti (65,8 stopinje, pravi Škot; kot se nastavlja na zadnjem vpetju amortizerja) čisto solidno vedenje na vzponu. 14 kilogramov tehta vse skupaj, pravi proizvajalec.
– Krajšanje vilice (Fox Talas) vseeno ne bi škodilo, a ti sistemi praviloma prinesejo druge težave, zato naj bo, kot je.
– Ja, spuščanje vas bolj zanima, kajne? Za moj okus so se široki plašči z nizkim pritiskom in dolg hod sešteli v premalo občutenja podlage. Kot bi s citroenovo žabo divjal skozi ovinke. Saj se tudi tega navadiš in se da, a plašče plus raje vidim v kombinaciji z malo krajšim hodom.
Oprijem je res super, tako navzgor kot navzdol.
– Prvič sem resneje vozil potopno sedežno oporo X-Fusion Hilo Strate. Brez pripomb, edino ročica je bila najtrša, kar sem jih kdaj pritiskal.
– Na drugi strani krmila, levi, kraljuje Scottova hišna rešitev za upravljanje s prednjim in zadnjim vzmetenjem hkrati, Twin Loc, ki sem jo nekoč že dobil pod roko. Kako je rešitev z nosilcem naravnost iz objemke ročaja genialna, je tudi zoprna za vse, ki imamo tam radi prostor za palec.
– Pogon/prestavljanje/zaviranje: Super, se vedno strinjam s produktnimi snovalci, ki sestavijo Sramov pogon s Shimanovim zaviranjem. Saj ne, da Shimanov pogon ne bi bil dober, le ono drugo …
– Kot sem pisal že pri Stachu, je pri plaščih plus bistveno, da najdeš pravi pritisk za svojo težo, način vožnje in teren. Sam sem ga v koroških gozdovih ujel pri 0,8 bara spredaj in 1,0 zadaj. A ko sem se veselil drugega dneva z Genijem, je bila zadnja guma prazna. Ne vidim druge možnosti, kot da pri fatu in plusu furaš brez zračnic, ker drugače pri nizkem pritisku le šteješ defekte. Z višjim pritiskom pa takšnega kolesa nima smisla furati. Plašči so nared za tubeless.


Za koga:
Za uživača, ne prehudega podivjanca, ki bi rad udobno prevozil težke spuste in mu ob tem pride prav malo več oprijema in samozavesti. Napadalnemu bajkerju bo malo čudno oziroma ne bo izkoristil tega, kar mu kolo nudi – bolj bo nabil gume in ga vozil kot običajnega Genija.

Na jetra:
Razen neonskih bovdnov le zgoraj omenjeno. Preveč udobja in omejena uporabnost plusa z zračnicami.

Cena: 4.199,00 €
V ponudbi sta še dva dražje in bolje opremljena modela.

Džojrajd omogočil Proloco trade, več o kolesu na prolocotrade.si

Še več na www.scott-sports.com

 

Sledite nam