17. aprila 2017

Sicer lanski primerek racionalno, a posrečeno opremljenega malega kanadskega tanka. Ali morda lokomotive, saj gre kot po tračnicah.

Kolo: Kona Process 153 (2016), velikost L

Značilnosti

Polnovzmeteno kolo z okvirjem iz aluminija. Zadaj 153 mm hoda z vpetjem “Rocker” (enoležajec z dodatnim linkom), spredaj vilice s 160 mm hoda. Reci ji enduro, če želiš.

Racionalno, a solidno opremljena inačica. Lanski model. Na letošnji na prvi pogled razen barv in vilic (zdaj RS Yari) ni prav veliko sprememb. Podrobnejše preučevanje pa pokaže, da so vendarle malo osvežili geometrijo. Process 153 2017 je še daljši in bolj položnih kotov.

Romantično razmerje

Znamka stare kanadske šole mi je pri srcu. So imeli boljša in slabša obdobja, pa obdobja, ko so se dolgo držali enakih rešitev, a bi rekel, da nikdar niso prodajali megle. Gotovo pa so izgubili svoj tržni položaj izpred let in če si nov v športu, ti znamka ne izstopa iz povprečja.

Priložnost za furanje

Domače stezice, Rašica in Golovec, solo in v druščini, pa švercanje na trasi GoEndura, medtem ko so bili dirkači na sosednji progi.

Vtisi

– Velikost L je šla s 460 mm “reacha” lepo skupaj z mojim 179 cm visokim telesom.
– Pri Processu najprej opaziš nenavadno nizko spuščeno zgornjo cev in štrlečo sedežno cev. Posebno in všečno.
– Na kolesu je bilo prav vse serijsko, razen 30-zobega ovalnega prednjega verižnika. In vse po mojem okusu: pogon Sram GX, zavore Shimano brez imena družine, vzmetenje RockShox Pike/Monarch, široki obroči s plašči Maxxis Minion (2x prednja), potopna sedežna opora Lev Integra …
Navzgor: Kolo ni najlažje (nekje 14,5 kg – sem kupil tehtnico, a še nimam baterije, hah), a zaradi dobre geometrije se niti navzgor to ne čuti preveč. Seveda je treba zapirati zadnji blažilec, sicer je preveč živahen. Zadaj kaseta seže do največjega verižnika z 42 zobmi in če je morda z originalnim 32-zobim spredaj že malo težko, je bilo tako čisto v redu.
Navzdol: Z malo katerim se da tako “po tračnicah” držati zastavljeno linijo, naravnost ali skozi ovinke. Zadnji konec je zalepljen v tla, geometrija dela za stabilnost. A kolesar mora imeti težišče na pravem mestu, da česa ne zamudi. Če nisi v napadalnem položaju, če se spustiš v obrambnega s težiščem bolj nazaj, si hitro potnik.

Na jetra

Ničesar prav resnega se ne spomnim. Nad tem, da nimam kam pritrditi nosilca bidona, se pri tem tankcu ne bi spodobilo repenčiti. Morda to, da ni 2017? Da prodajalec nima testnih koles?

Za koga

Če iščeš rokerski, moški “enduro” stroj za solidno ceno in ne obolevaš za gramitisom, daj Processa na seznam. Razen, če ti diši karbon v modnih, pirhastih, punčkastih barvah, ali predvčerajšnjim izmišljene nemške znamke, ki jih pošiljajo po pošti.

Cena (model 2017) 3.699 €, popust do 1.5. -18% = 3.033,18 €

Process 153 je na voljo še v bolje opremljeni inačici DL, pa v bolj turni 134 s 140/134 mm hoda in 29-palčni 111 s 130/111 mm.

Džojrajd omogočil Gordan, ki je kolo lani kupil pri VEB Company.

Več o kolesu na konaworld.com
Process 153 2016
Process 153 2017

Sledite nam