16. avgusta 2016

Ni enduro, ni DH. Gre solidno navzgor in bombardira navzdol. Za barvno usklajenost pa oblečeš varnostni brezrokavnik. Ha?

Kolo: Cube Fritzz 180 HPA SL 27.5, letnik 2016, velikost 18”

Posebnosti

27,5-palčno mini kolo za spust, za frirajd, parke, s 180 mm hoda spredaj in zadaj, ter primerno geometrijo (nizek gonilni ležaj, kot vilice 65,5 stopinje). Pa še vedno se pusti poganjati navzgor. Aluminij, in to “high performance” (to pomeni HPA). Takšno obliko ima od leta 2015.

Romantično razmerje

Cube proizvaja na videz butasto preprosta kolesa. Vsaj s hidroformiranjem cevi in z barvnimi kombinacijami so videti kar v redu. Vsekakor pa Cube z odličnim razmerjem med opremljenostjo in ceno uspešno živcira največje svetovne znamke – kar je super.

Priložnost za furanje

Na dan Matadowna na Matajurju, trmasto tistih 1000 in ne vem koliko navzgor iz Špietra in nato za dirkači navzdol. Pa še en dan na Muciju (res ne vem, zakaj s to zverjo nisem zavil kaj na R’n’F) v odlični družbi s SloEnduro Jakom, Orbea/Colnago/Haibike Jerryjem in SportR Zlatkom. Jaka ima poleg še enduro kolo Cube Stereo in ga je lahko malo pogrešil.

Vtisi

– E fantje, ko sem bil jaz mlad … bi s takim biciklom zmagoval na spustih za svetovni pokal! Brez heca. Po hodu primerljivo z DH kolesi s konca devetdesetih, po geometriji in po učinkovitosti vzmetenja pa še dosti boljše.
– Spuščanje: Po pričakovanjih odlično. Se moraš kar truditi in navaditi, da pri tej hitrosti in tem hodu ostaneš precizen na linijah in da ne gre kaj narobe.
– Za enduro jezdece: pogojno je to tudi enduro kolo za bolj strme in tehnično bolj zaguljene terene ter za večje hitrosti. Kdor v enduro prihaja iz spusta, mu bo kolo takoj jasno. Druge čaka privajanje, saj moraš za napadalno vožnjo tu bolj garati s prenašanjem teže kot na enduro kolesu. Sicer si potnik in ne pilot.
– Vzpenjanje: Jasno, da ne čisto kot enduro, a solidno. Bicikl ni težak, 14,1 kg, reče proizvajalec, pri reviji Enduro so ga stehtali pri še malo manj. Blažilec se omeji s krmila, tako da za plezanje še ravno prav deluje. Vsaj zame je bila težava pri vzpenjanju predvsem premajhna oddaljenost krmila (sem ravno nosil keramiko v 3. nadstropje in me je bolel hrbet …).
– Kar vrhunsko opremljena kočija, predvsem pogon in vzmetenje, obročniki, železnina …
– Omenim še neoriginalne kose na (lastniškem) testnem kolesu: zavore, opora krmila, plašči in ovalni prednji verižnik. O slednjem več na dnu.

Za koga

Za nekoga, ki obiskuje parke in se rad na vrh spusta podaja še na druge motorizirane načine. Bi pa kdaj tudi sam prikolesaril gor. Če sanjaš o turah, pa raje sezi po modelu Stereo.

Na jetra

Povsem modne težave. Moje hlače očitno niso združljive s sicer odličnim sedežem SDG, sem na vzponu drsel dol. Pa ničesar nisem imel, da bi se barvno ujel z odtenkom “flashred”.

Rešitvi: v težjo prestavo; varnostni brezrokavnik iz avtomobila.

Cena: 4.199,00 €

Ponujajo še cenejšo verzijo Race s pogonom Shimano XT 2×10 in zavorami Hayes Radar za 2.799,00 €.

Džojrajd omogočil Jaka/Energija bikes 

Več o kolesu na www.cube.eu

 

Dodatno: Ovalni verižnik FRM, 32 zob

Več kot četrt stoletja je od mojega verižnika Biopace, a današnji ovalni so čisto nekaj drugega. Pravijo.

S privajanjem je tako kot s tisto slano zobno pasto. Obljubijo ti, da se ti bo po petih umivanjih zdela sladka. Na vzpenjanje pri nizkih obratih sem se takoj privadil, vrtenje pri višjih ali v stoje pa mi je še vedno nenavadno, kot bi mi zategovalo verigo. Sem pa res v klanec zmogel kar težak prenos, tako da nekaj bo na tem, kar pravijo, da lahko vrtiš eno prestavo – dva zobca težjo. Če nimaš moči, ti pa gotovo ne pomaga. Bi poskusil še na kakšnem lažjem kolesu.

Sledite nam