16. aprila 2019

V sezoni 2017 je Bike Slovenia Summer Pass imetniku odpiral vrata šestih slovenskih kolesarskih parkov. Pri večini parkov očitno ni več interesa, zato tudi letos te vozovnice ne bo.

“Vseslovenska” vozovnica za slovenske kolesarske parke oziroma Bike Slovenia Summer Pass je bila relativno velik hit med obiskovalci med sezonami 2015 in 2017. Plesala je tri poletja, v 2018 pa se igralci niso zedinili oziroma večinoma niso bili zainteresirani za nadaljevanje.

Nekaj je bilo upanja, da bi se zopet pojavila letos, pa so bili dogovori pozni, odzivnost igralcev pa slaba. Pri Združenju slovenskih žičničarjev jih ne uspejo motivirati. Interesa očitno pri večini ni, nekateri pa so ta mesec tako ali tako že pognali svoje parke in začeli prodajati lastne sezonske vozovnice.

V prvih dveh sezonah je bila cena vozovnice 260 evrov, zadnje leto pa 300 evrov. Takrat so prodali 150 vozovnic. V vozovnico so bili vključeni parki v Kranjski Gori, na Krvavcu, Mariborskem Pohorju, Rogli, Voglu in Golteh.

Park, ki je prodal vozovnico, je dobil provizijo, preostanek prihodka iz prodaje so si ob koncu sezone razdelili glede na evidenco obiskov.

Odziv iz Kranjske Gore

Še največ interesa za ponovno vzpostavitev kažejo v Kranjski Gori, kljub temu, da ob svoji sezonski vozovnici (270 €) prodajajo tudi vozovnico GraVity Card (za odrasle 470 €).

Takole razmišlja upravljalec Jure Culiberg iz podjetja MTB Berghi:

“V Kranjski Gori ocenjujemo, da je skupna karta velika prednost za uporabnike/kolesarje, hkrati pa se tem ne kanibaliziramo lastnih stalnih strank. Iz izkušenj in primerjave leta 2017 in 2018, ki sta se razlikovali predvsem v tem, da je v 2017 ta karta obstajala, v 2018 pa smo imeli lastno samo za Kranjsko gorski bike park, je zaključek tak, da sicer lastna sezonska karta samo za en kolesarski park zagotavlja, da ves promet od te karte ostane doma v parku, ki je karto izdal, vendar se jih proda manj, ker se zdi, da potencialni kupci ne prepoznajo strašne dodatne vrednosti v sezonski karti za en sam park in se potem ne odločijo za nakup sezonske karte temveč park obiskujejo in karte kupujejo sproti.

Sezonska karta za VSE slovenske parke je drugačna zgodba. Več kot bo parkov, ki bodo pristopili k njej, večja bo tudi njena vrednost v očeh potencialnih kupcev. Z večjo količino prodanih kart bodo vsi parki imeli po mojem mnenju več prometa od sezonskih kart. Vsak gost ima svoj domači park in tam bo gotovo največkrat, tako da bodo stalne stranke tudi po letnem obračuno še vedno večino denarja pustile v ‘domačem parku’, hkrati pa bomo teh kart prodali več in pod črto imeli boljši izplen kot vsak park zase z individualno sezonsko karto.”

Sledite nam