17. junija 2015

Danes je več kot 800 udeležencev z etapo v Bad Kleinkircheimu začelo štiridnevno etapno dirko Bike Four Peaks, ki letos v celoti poteka na avstrijskem Koroškem. Za mtb.si poroča udeleženec Milan Urbančič.

Danes je več kot 800 udeležencev z etapo v Bad Kleinkircheimu začelo štiridnevno etapno dirko Bike Four Peaks, ki letos v celoti poteka na avstrijskem Koroškem. Skupno bodo do cilja ob Belem jezeru prekolesarili 270 km in 8860 višincev.

Za mtb.si poroča član ekipe Kärnten Bike Heroes Milan Urbančič:

Torek: Pred začetkom …

Po dolgem obdobju vročega in suhega vremena nas je nebo k sreči razveselilo s celodnevnim deževjem in prijetno ohladitvijo na skoraj enomestno številko. Tako se nam ne bo potrebno bati prašnih trailov in makadamskih cest, slednjih je tu pač več kot prvih. Tudi vročine in s tem povezanih težav ne pričakujemo, na prelazih bo le kakih 5 stopinj nad ničlo.

Torej optimalni pogoji za pričetek moje prve etapne dirke. Za povrh je prva etapa tudi najtežja, z morda edinim res zahtevnim spustom na celi dirki.

Napoved je tudi za jutri precej obetavna, deževalo naj bi do poznega popoldneva. Torej naj bi prenehalo ravno takrat, ko se bomo spuščali po Klammerjevem spustu v cilj.

Jutri pa poročam, če je bilo res vse tako idealno kot trenutno kaže.

Sreda: Prvi dan

Kakor se je Bad Kleinkirchheim včeraj prikazal v precej žalostni luči, nas je danes zjutraj presenetilo sonce. Povsem druga slika, kot smo jo pričakovali včeraj, ampak se nihče ni preveč pritoževal.

Ob 9h smo se člani naše ekipe Kärnten Bike Heroes postavili v prve startne vrste ob bok Sauserja, Platta, Sahma … a nismo bili dolgo tam. Takoj po startu se je začel prvi izmed dveh 1000 m vzponov in zadeve so se kmalu postavile na svoje mesto. Vmes je monotonijo vzpenjanja prekinil Enduro challenge s krasnim, dolgim in zahtevnim spustom. Tega je dobil Italijan Juri Ragnoli (Scott team) s precejšnjo prednostjo pred Christophom Sauserjem in ostalimi. Od tu je Ragnoli le nadaljeval z močnim tempom in do cilja še povečal prednost ter presenetljivo dobil prvo etapo, drugi je bil dvakratni zmagovalec, Švicar Sauser, tretji pa domačin Uwe Hohenwarter.

Slovenija ima kar nekaj zastopstva, najboljše na poti je bil Primož Lindič, 44. v kategoriji Men, Matej Kainz (oba bicikel.com) je bil 49. v taisti kategoriji. Vmes se je vrinila moja malenkost in s tem sem za rep ulovil prvo deseterico med Master men.

Med damami je povedla meni nepoznana nizozemska kolesarka Sane Van Paassen, odlično šesto mesto pa je pripadlo Nataliji Anderluh (bicikel.com).

Bad Kleinkirchheim nam je s kratko, a zahtevno etapo ponudil veliko trpljenja in uživanja ter za moje pojme presenetljivo veliko enoslednic. Enduro challenge si je zaslužil svoje ime, spust je bil za XC kolesa precejšen izziv, a nasmeha mi do cilja ni izbrisal niti zadnji 1000 metraš.

Jutri zapuščamo Bad Kleinkirchheim in s ‘tranzicijsko’ etapo z 91 km ter slabih 2000 višincev napademo Šmohor.

Preberi še
Na Bike 4 Peaks z Milanom

bike-fourpeaks.de

Vrstni redi

Na uvodni fotografiji najhitrejša trojica prvega dne, od leve Sauser, Ragnoli in Hohenwarter; foto Henning Angerer.