Outside
30. julija 2021

Znamka Pinkbike se seli. Shimano je v zelenih številkah. Thule z višjimi prihodki in dvigovanjem cen. Sejem Eurobike se srečuje z odpovedmi. Muc-Off postaja bolj ekološki.

Outside

Tri nove blagovne znamke so pristale pod okriljem založniškega velikana. To so Pinkbike, TrailForks in CyclingTips. Tako se je družina Outside razširila na 40 blagovnih znamk, med njimi najdemo VeloNews, Peloton, Triathlete, VeloPress, Roll Massiv, Backpacker, SKI, Climbing in seveda revijo Outside. Več o združitvi in nadaljnjih korakih izveš na bikebiz.com.

Shimano

Številke letošnjega šestmesečnega poslovnega obdobja so za japonskega proizvajalca komponent in opreme zopet izjemne. Prodaja se je glede na enako obdobje lani povečala za kar 73,4 odstotke! Tudi ostale številke so kar impresivne. Nekaj je zagotovo tudi v tem, da je lansko “kovidno” leto pustilo kar nekaj nepredvidenih posledic, a hkrati Shimanu povzročilo le sladke skrbi, saj je prodaja koles švignila v nebo. Na bicycleretailer.com.

Eurobike 2021

Sejem Eurobike bo še zadnjič gostoval ob Bodenskem jezeru. Nato se seli Frankfurt. Sedaj so prireditelji doživeli nov udarec, saj je kar nekaj velikih znamk na področju kolesarstva napovedalo, da jih v Friedrichshafen ne bo. Na seznamu negostujočih so zaenkrat: Bianchi, Wahoo Fitness, Fox Factory, Lezyne, Zwift … Seznam nesodelujočih se bo zagotovo še nekoliko podaljšal, za kar mnogi krivijo še vedno slabo zdravstveno situacijo. Klik.

Thule

Prihodki švedskega proizvajalca prtljažnih sistemov so v drugem četrtletju poskočili za kar 58 odstotkov. Za visoko rast je krivo lansko leto, ko so Švedi prodali mnogo manj izdelkov. Hkrati so sporočili, da so zaradi višanja cen surovin in dviga cen transporta začeli s podražitvami izdelkov. Te potekajo v dveh fazah. Prva je bil letošnji julij, druga faza dviga cen se bo zgodila s prvim januarjem prihodnje leto. Več izveš na tem naslovu.

Muc-Off

Podjetje, ki izdeluje čistila in sredstva za nego koles ter motorjev, je lani pričelo z akcijo zmanjševanja uporabe plastične embalaže, saj se je pridružilo pobudi projekta Project Green. Prvotni cilj je bil, da do leta 2023 iz svojih izdelkov odstranijo 30 ton plastike. Že po letu in pol sodelovanja v projektu so odstranili 94 ton oziroma se odpovedali toliko tonam plastike, saj so za embalažo svojih izdelkov uporabljali okolju prijazne materjale. Sedaj je njihov cilj, da do leta 2023 prihranijo 200 ton plastike, ki jo po večini nadomešča kartonska embalaža.

Naslovna fotografija Outside

Prejšnji

Biznis 22: Shimano investira v nove prizvodne kapacitete

Sledite nam