Biznis, Kona
23. maja 2024

Kona nazaj v roke prvotnih lastnikov, DT preselili proizvodnjo vzmetenja, evropska “morska vidra” z rastjo razstavljalcev, Salewa s kolesarsko kolekcijo, Amer Sport v plusu in ideje za bodoči posel.

Kona Bikes

Po turbulentnem letu in špekulacijah, ali bo ena izmed najbolj kultnih znamk v svetu gorskega kolesarstva ugasnila, ter po objavi, da zadnji lastnik blagovne znamke Kona Kent Outdoors le to prodaja, sta prvotna lastnika Dan Gerhard in Jake Heilbron odkupila Kono nazaj. Skupaj z ekipo predanih in izkušenih zaposlenih so pripravljeni pisati novo staro zgodbo. Pismo novih lastnikom kolesarski industriji. Več na bicycleretailer.com.

DT Swiss

Švicarski proizvajalec obročev, pest in vzmetenja se je odločil, da sestavljanje asortimana vzmetnih vilic, blažilcev in potopnih sedežnih opor prestavi v Evropo. Te komponente sedaj sestavljajo na Poljskem v njihovi podružnici DT Swiss Polska SP. V podjetju so odločitev obrazložili s tem, da na tak način zmanjšujejo stroške transporta in so bližje razvojnemu centru v Švici. Obrat v Taichungu na Tajvanu bo še vedno deloval za azijske trge.

Sea Otter Europe

Organizatorji evropskega festivala Sea Otter so pred začetkom osme ponovitve objavili, da se je na sejem prijavilo še 100 novih raztavljalcev, kar je nov rekord. Za potrebe novih razstavljalcev bodo tako sejemski prostor razširili še za 20 odstotkov. cyclingindustry.com.

Biznis: Kona naprodaj, Unno pri sportR

Salewa

Južnotirolska blagovna znamka, znana predvsem ljubiteljem gorništva, je že lani v svoj prodajni asortiman dala nekaj malega kolesarstva. Za prihajajočo sezono pa so pri Salewi v svojo stalno kolekcijo oblačil dodali moška in ženska kolesarska oblačila. Ta naj bi bila namenjena aktivnim športnikom, ki prosti čas preživljajo v naravi ter kombinirajo kolesarstvo in pohodništvo. Na sazbike.de.

Amer Sports

Pri Amer Sports so objavili svoje finančne rezultate za prvo četrtletje 2024. Obvestilo je prišlo nekaj tednov po tem, ko je podjetje objavilo prodajo Enve Composities zasebnemu investicijskemu podjetju PV3 s sedežem v Utahu. Prihodki v prvem četrtletju so se medletno povečali za 13 odstotkov na 1,2 milijarde ameriških dolarjev. To je posledica 44-odstotne rasti v segmentu tehničnih oblačil, pri čemer vodilna blagovna znamka Arc’teryx še naprej ustvarja najboljše finančne rezultate v svojem nišnem razredu. Na bikebiz.com.

Poslovne ideje za “mauntinbajkerje”

Na bizway.io so podali 7 poslovnih idej za gorske kolesarje in morda njihov bodoči biznis. Ja, niso bili ravno kreativni, vsaj za našo malo državico ne, saj je trgovin in servisov že kar veliko, čeprav nekaj prostora za rast vsekakor je. K idejam, ki so jih predstavili: gorskokolesarska agencija (vodiči), “nišna” MTB trgovina, blagovna znamka MTB oblačil, aplikacija za MTB poti, kolesarski servis, spletna platforma MTB skupnosti, ustvarjanje spletnih vsebin.

Naslovno fotografijo smo si sposodili pri cog.konaworld.com

Preberi še

Biznis

Sledite nam