Pestro dogajanje na trgu rabljenih koles, Pierer Mobility brez koles znamk Husqvarna in GasGas, Canyon pa z Amazonom. Prodaja e-koles v Avstriji, Thule in Garmin navzgor, DT Swiss v zaprtje obrata Trickstuff v Freiburgu.
Buycycle in Biked
Da bi še razširil svoj položaj na trgu premium rabljenih koles in e-koles v Franciji in Evropi, je TFJ Buycycle GmbH – lastnik nemške kolesarske spletne tržnice Buycycle – združil moči s francosko “premium” tržnico rabljenih koles Biked. S sedežem v nemškem Münchnu in z uspešnimi začetki na domačem trgu si Buycycle močno prizadeva dokončati svojo vizijo ustvarjanja “vodilne svetovne tržnice za rabljena kolesa visokega razreda”. Ustanovitelji Buycycle, ki trenutno delujejo na 30 trgih v Evropi in ZDA, navajajo, da bo združitev z Biked optimizirala uporabniško izkušnjo za kolesarske navdušence v Franciji in drugod. Na bike-eu.com.
Pierer Mobility
Skupina Pierer Mobility Group se bo v poslovnem letu 2025 umaknila iz poslovanja s kolesi in e-kolesi, so objavili v predhodnem fiskalnem poročilu za leto 2024. Družba je sporočila, da bo prodala svoj preostali portfelj koles Husqvarna in GasGas. Usoda znamke Felt, ki je tudi v njihovem portfelju, še ni znana. Pierer je lani utrpel velike izgube v svoji diviziji motornih koles in se še vedno prestrukturira, hkrati pa obnavlja proizvodnjo. Vrednost prestrukturiranja naj bi bila okoli 600 milijonov evrov.
V predhodnem poročilu za leto 2024 je navedeno, da je podjetje lani prodalo 106311 e-koles in koles, kar je manj od 155859 koles v prejšnjem letu. Upad je večinoma posledica prodaje blagovne znamke električnih koles R Raymon. V družbi niso objavili celotnega letnega poročila za leto 2024, vendar so dejali, da so lani izgubili 1,888 milijarde evrov in pričakujejo, da bodo tudi v letu 2025 zabeležili izgubo.
Avstrija
V avstrijskem kolesarskem združenju pozivajo vlado, naj obnovi program subvencioniranja e-koles, saj poročajo, da so e-kolesa lani predstavljala 57 odstotkov prodaje koles. To je 5 odstotkov več kot leto prej. V združenju zatrjujejo, da je to največji delež prodanih e-koles v Evropi in pravijo, da je rast segmenta posledica državnih subvencij za nakup zložljivih e-koles in e-tovornih koles.
Subvencije do 900 evrov za e-tovorno kolo in do 500 evrov za zložljivo e-kolo so bile rezultat skupne pobude Zveznega ministrstva za varstvo podnebja ter trgovcev s športno opremo in kolesi, je povedal Michael Nendwich, tiskovni predstavnik za trgovino s športno opremo pri avstrijski Zvezni gospodarski zbornici ter generalni direktor avstrijskega združenja proizvajalcev in prodajalcev športne opreme. Na splošno je kolesarska industrija v Avstriji lani ustvarila promet v višini 1,055 milijarde evrov. To je že četrto leto, ko je prodaja presegla milijardo evrov!
DT Swiss in Trickstuff
Potem ko so Švicarji leta 2022 prevzeli izdelovalca zavor Trickstuff, so pri podjetju DT Swiss naznanili, da bodo konec junija zaprli sedež podjetja Trickstuff v nemškem Freiburgu. Prodaja in storitve za stranke bodo zdaj potekali v obstoječem obratu DT Swiss v nemškem Oeldeju, inženiring, produktno vodenje in trženje pa na lokaciji DT Swiss v švicarskem v Bielu. Izdelke Trickstuff pa bodo odslej sestavljali v Obornikih na Poljskem. Na pinkbike.com
Canyon
Nemški proizvajalec koles in spletni trgovec se je odločil, da svojo prodajo razširi na eno največjih platform, na Amazon. Zaenkrat so se omejili le na severnoameriški trg. Prek Amazona bodo prodajali mestna in gorska kolesa, v začetku le tista nižjega cenovnega ranga, z nekaj izjemami. Hkrati bodo pri Canyonu začeli z odpuščanjem zaposlenih v ameriški podružnici. bicycleretailer.com
Thule
Neto prodaja skupine Thule se je v prvem četrtletju medletno povečala za 10 odstotkov, k čemur je pripomogel tudi nakup Quad Locka. Kljub splošni rasti pa je prodaja v Severni Ameriki upadla, zaradi česar so v podjetju, ki ima dve tovarni tudi v ZDA, uvedli nekaj sprememb. Med drugim so zaprli pisarno v Longmontu v Koloradu in hkrati odpustili 22 zaposlenih. Upad prodaje na severnoameriškem trgu je po besedah vodilnih mož tudi to, da za ta trg že nekaj let niso lansirali nobenega novega izdelka. Več
Garmin
Prihodki podjetja Garmin Ltd. so se v prvem četrtletju medletno povečali za 11 odstotkov, pri čemer se je v istem obdobju fitnes segment povečal še za odstotek več. Povpraševanje po naprednih nosljivih (zapestnih) napravah je spodbudilo rast fitnesa. V prvem četrtletju je blagovna znamka predstavila Garmin Connect+, vrhunski načrt, ki ponuja prilagojene vpoglede, ki jih poganja umetna inteligenca.
Konsolidirani prihodki so znašali 1,54 milijarde dolarjev v primerjavi z 1,38 milijarde dolarjev v enakem obdobju lani. Medletni čisti dobiček v prvem četrtletju se je povečal za 21 odstotkov, z 276 milijonov na 333 milijonov ameriških dolarjev. Z Garminovimi delnicami se trguje na borzi NASDAQ pod simbolom GRMN. Kotacije delnic so na voljo na marketwatch.com.