Zastopnik za Yeti in Funn tudi na spletu, mariborska trgovina na novi lokaciji, Magura in Bosch z novimi prostori, Wiggle in CRC kmalu v pogonu, Giant in Shimano s padcem prodaje, Fezzari samo še Ari, Decathlon z novim logom.
B-23
Zastopnik blagovnih znamk Yeti, Funn, Braking, EtheN in Granite design ima svojo spletno stran in tudi spletno trgovino. Kot dodatek so “zalaufali” še forum z novičkami. Pokukaj na b-23.si
Bike Center Maribor
Mariborska izpostava Bike Centra sedaj domuje na novi lokaciji, v Ikona Centru (bivši Planet Tuš). Točen naslov je Na Poljanah 18. Več na bike-center.si
Wiggle in CRC
Frasers Group, ki je sedaj novi lastnik spletnih trgovcev Wiggle in Chain Reaction Cycles, je obljubil, da bosta trgovini kmalu začeli normalno obratovati. Fraisers Group, ki je v svet kolesarstva vstopil preko trgovin Evans Cycles, je z nakupom Wiggla in CRC prišel tudi do blagovnih znamk Nukeproof, Vitus Bikes in DhB. cyclingindustry.news
Fezzari
Ameriška znamka od sedaj dalje z novim, skrajšanim imenom – Ari. Kot pravijo vodilni možje, se Ari lepše izgovori v skoraj vseh jezikih in gre prej v uho. Znamka ostaja v istih poslovnih prostorih, na trg bodo kmalu poslali osem novih modelov, tudi lahko e-gorsko kolo Nebo Peak. Podjetje iz Utaha bo v globalnem svetu nastopalo s polnim imenom Ari Bicycles. aribikes.com
MBPS
Magura Bosch Parts & Services GmbH & Co. KG (MBPS) sedaj v novih poslovnih prostorih in s 170 zaposlenimi in na novi lokaciji v Nürtingenu. Podjetji Magura in Bosch eBike System že od začetka leta 2020 sodelujeta pri poprodaji in servisnih storitvah za svoje izdelke. Več na mbps.eu
Giant
Največji proizvajalec koles na svetu se je po zaključku poslovnega leta 2023 soočil s 16 odstotkov manjšo prodajo koles lastne blagovne znamke. Tudi januar in februar nista bila prizanesljiva, saj je bil upad prodaje na mesečni ravni 18- oziroma 24-odstoten. Čeprav so lani zabeležili rast na kitajskem trgu, se je v globalnem smislu zmanjšalo povpraševanje po kolesih nižjega in srednjega cenovnega razreda. Pri Giantu letos največ stavijo na proizvodnjo in prodajo e-koles lastne znamke, saj je bil proizvodni delež njihovih koles in koles, ki jih izdelujejo za druge blagovne znamke, 30-odstoten. bicycleretailer.com
Shimano
Finančne posledice velikih zalog na trgu so se še nekoliko povečale. Pri Shimanu so sporočili, da je medletni upad prihodkov znašal 24,6 odstotka in tudi projekcije za leto 2024 ne kažejo najboljše slike. V svojem letnem finančnem poročilu navajajo, da je se je neto prodaja komponent in rezervnih delov glede na leto prej zmanjšala za 29,5 odstotka. Sta pa proizvodnja in prodaja kljub lanskoletnem padcu še vedno višja kot pred koronsko krizo. bike-eu.com
Decathlon
Nov logotip, nova smer blagovne znamke. Izvršna direktorica Barbara Martin Coppola je ob predstavitvi novega zaščitnega znaka francoskega športnega velikana v areni Accor v Parizu povedala, da se za logotipom skriva mnogo več, saj gre za novo usmeritev znamke, ki naj bi skozi šport še bolj povezovala in izboljševala psihično in fizično zdravje ljudi. Gre za dvanajst športnih “vesolij”, kot jih imenujejo pri Decathlonu. Tako naj bi bila ponudba preko ustreznih ikon jasnejša in kupcem bolj razumljiva. sazbike.de