Panaracer
Freestyle Giant SloEnduro Wheelbase Renthal Oblikovalski studio Ideator
22. februarja 2021

Panaracer s svežo podobo, Dorel Industries brez prevzema, Sigma Sports prodal manjši del podjetja, Garmin rekordno, VW vstopa v posel financiranja in najema koles, pri Bike Magazinu pa o krizi pri dobavi komponent in opreme.


Panaracer

Japonski gumar, ki skrbi za kolesarske pnevmatike že od leta 1952, je spremenil logotip podjetja in nakazal nove smernice za prihodnost. Več na bikebiz.com.

Sigma Sports

Kolesarski računalniki in merilniki srčnega utripa so najbolj prepoznavni produkti podjetja Sigma Sports. Po tridesetih letih so se lastniki odločili, da manjši del podjetja prodajo in si zagotovijo svež kapital. Kupec je zasebni delniški sklad Primary Capital. Dodatne informacije najdeš na cyclingindustry.news.

Dorel Industries

Pred časom smo poročali, da naj bi podjetje Dorel Industries (Cannondale, GT, Mongoose, Schwinn …) prešlo v roke družbe Ceberus Capital, ki je v lasti družine izvršnega direktorja Martina Schwartza. A temu kot kaže ne bo tako, saj so manjši delničarji izglasovali prav nasprotno, tako da je prevzem podjetja s strani Ceberus Capitala zaenkrat padel v vodo. Novica na bicycleretailer.com.

Garmin

Podjetje je že peto leto zapored zaključilo v zelenih številkah. Zelo dobro se je odrezal tudi njihov fitnes program (sem spada tudi kolesarstvo), njegova rast je bila kar 26-odstotna v primerjavi z letom 2019. Več številk najdeš na tem mestu.

Težave z dobavo komponent in rezervnih delov

Pri nemškem Bike Magazinu so se na široko razpisali o krizi po koroni. Čeprav so bile lanske številke v kolesarski industriji v zelenem in so si trgovci in proizvajalci koles meli roke, bo letošnja sezona za nekatere lahko tudi pogubna. Razlog? Pomanjkanje komponent in zamude pri dobavah. Kaj pravijo pri Radonu, Roseju, Propainu, YT Industries in Canyonu, si preberi na bike-magazin.de.

VW vstopa v posel s kolesi

Ne, pri Volkswagnu ne bodo delali lastnih koles, temveč so se v oddelku za finančne storitve odločili, da v Nemčiji vstopijo v posel financiranja in najema koles ter postanejo ponudnik mobilnosti celotnega, ne samo avtomobilskega obsega. Za začetek so naznanili sodelovanje s ponudnikom Bike Mobility Services. Več informacij najdeš na rtvslo.si.

Preberi še

Biznis 8: KTM povečuje proizvodnjo, Marqueza podpisala z Mondrakerjem

Freestyle Giant SloEnduro Wheelbase Renthal Oblikovalski studio Ideator
Sledite nam