biznis, Salcano
11. januarja 2021

Zaradi brexita višje cene koles, Turki gradijo, Steve Peat bo pisal knjigo, na Tajvanu pa s polno paro v 2021.

Vpliv brexita so obrazložili pri Wheelbase

Pri trzinskem trgovcu Wheelbase, kjer prodajajo kolesa britanske znamke Nukeproof, so na spletni strani napisali, zakaj so po novem letu kolesa te znamke dražja. Enostavno gre za to, da je pri znamki Nukeproof premalo britanske in evropske “krvi”, katere delež mora biti vsaj 55 odstotkov. Tako se izdelek tretira kot izdelek iz tretjih držav in posledično pade v sistem carinjenja. Več na wheelbase-shop.com.

Brexit, drugič

Pri Mednarodnem kolesarskem združenju so povzeli nova pravila in registre po brexitu. Kolesarsko združenje je objavilo popoln pregled sprememb, ki se nahajajo na gov.uk (na straneh 415, 416, 417 in 467). Tam najdeš tarifne oznake, ki zajemajo kolesa, e-kolesa in številne ostale komponente. Na istem naslovu se nahaja tudi dokument sporazumov, doseženih med Združenim kraljestvom, Severno Irsko in EU.

Primer, kdaj veljajo pravila carinskih stopenj:

Če je e-kolo v Združenem kraljestvu ali EU ustvarjeno v celoti iz postavk z drugo tarifno oznako (v jeziku pogodbe “CTH”) ali če vrednost delov, ki so izdelani v EU ali Združenem kraljestvu in se uporabljajo za sestavljanje kolesa, predstavlja največ 50 odstotkov osnovne cene, oziroma “MaxNOM 50 %” v pogodbenem jeziku. Za kolesa s pogonom na pedale vrednost sestavnih delov, ki niso iz države članice, oziroma niso njihov domači produkt in se uporabljajo pri sestavljanju, ne sme presegati 45 % osnovne cene, če se uporablja ničelna tarifa.

Brexit, tretjič

Nemška znamka koles Rose nekaj časa ne bo izvažala koles v Veliko Britanijo, spletni velikan Canyon bo v cene svojih koles vkalkuliral dodatne stroške in carino, prav tako se je podražil tudi transport. Več informacij najdeš tukaj. Nato se je včeraj na spletni strani nemškega proizvajalca koles pokazalo, da ne bo šlo le za dvig stroškov, temveč so zapisali, da so trenutno zaustavili prodajo v Združeno kraljestvo in na Severno Irsko: canyon.com. Nekaj malega so zapisali tudi na cyclingweekly.com.

Salcano

Turški proizvajalec koles se je odločil za širitev in bo gradil novo tovarno. Temu je botrovalo odlično poslovno leto 2020. Zmogljivosti Salcanove tovarne v Carigradu so nekako 225.000 koles na leto. Poleg tega lahko izdelujejo tudi lastne obročnike in ostale komponente. V novi tovarni v Luleburgazu bodo lahko izdelovali lastne okvirje iz aluminija, jekla in karbona ter s tem še povečali proizvodnjo in nekoliko znižali obratovalne stroške. Več na cyclingindustry.news.

S polno paro na Tajvanu

Največji proizvajalec koles na svetu Giant in največji proizvajalec kolesarskih verig KMC sta lansko leto zaključila v lepih, zelenih številkah in se dobro pripravila na turbulentno leto 2021. Giant bo še bolj posegel v segment koles nižjega in srednjega cenovnega razreda ter povečal proizvodnjo e-koles. KMC bo še povečal proizvodnjo verig, saj je povpraševanje za komponentami vseh cenovnih razredov še večje, kot je bilo v letu 2020.

Drugi največji tajvanski proizvajalec koles Merida kljub zadovoljivemu prometu v zadnjem četrtletju ne bo v zelenem, ampak skoraj 4 odstotne točke v rdečem, glede na celotno poslovno obdobje 2020. Dodatne informacije najdeš na bike-eu.com.

Steve Peat z avtobiografijo

Eden najboljših spustašev vseh časov se podaja na pot pisanja spominov. Steve Peat se je namreč odločil, da v bližnji prihodnosti izda knjigo, kjer bo opisana njegova bogata športna pot. Knjigo bo izdala založba Vertebrate Publishing. Steve Peat je v petindvajsetih letih aktivne kariere nanizal 17 zmag v svetovnem pokalu, enkrat postal svetovni prvak in trikrat osvojil naslov najboljšega v skupnem seštevku svetovnega pokala.

Naslovna fotografija Salcano

Preberi še

Biznis 5: Zmikavti pri Specializedu in sveže tri

Sledite nam