Commencal T.E.M.P.O.
5. decembra 2022

Aluminijast okvir, 125 milimetrov hoda na zadku in 140 spredaj. 65,5-stopinjski kot krmilne cevi in 29-palčni obročniki. T.E.M.P.O. je za traile.

Pri proizvajalcu koles iz Andore še vedno prisegajo na aluminij in na dizajn koles, namenjenih izključno zabavi na gorskokolesarskih trailih. Ne samo Meta, Clash ali Supreme, sedaj je tukaj T.E.M.P.O, kolo, ki lahko prepriča vse tiste, ki so zadovoljni z manj hoda na zadku. Popolnoma nova zasnova okvirja, z zadostnim prostorom za veliko plastenko, z dodatnima vijakoma za pritrditev orodja ali osnovnega kita za popravilo pnevmatik, z napeljavo kablov, ki poteka preko krmilnega ležaja, z nosilcem menjalnika UDH in s še nekaj svežimi idejami, tudi s posodobljenim sistemom vzmetenja.

Na kratko

S, M, L in XL so velikosti okvirja novega modela T.E.M.P.O, ki so mu namerili 65,5-stopinjski kot krmilne in 76,6-stopinjski efektivni kot podsedežne cevi. Gonilni ležaj se nahaja 35 milimetrov pod osema obročnikov, cevi ob verigi pa so pri velikostih S in M dolge 435, pri velikostih L in XL pa 440 milimetrov. Doseg (reach) znaša med 430 in 490 milimetri oziroma se z vsako velikost podaljša za 20 milimetrov.

Virtual Contact System. Tempo za vpetje nihajke uporablja dva kratka, sočasno vrteča se člena. Za to zasnovo Commencal pravi, da so jo izbrali, da bi kolesu dali občutek večje odzivnosti, da bi se ujemal z namenom koles razreda trail. Postavitev vrtišča pred sedežno cevjo ni popolnoma nova, saj smo jo že videli pri znamkah, kot sta Alchemy in Jamis. A ni tako pogosta kot postavitev členov za podsedežno cevjo, kot velja pri sistemih DW-link ali VPP.

T.E.M.P.O. in Hugo Frixtalon

Modelna paleta

Štiri opremske izpeljanke. Vse skupaj imajo osem barvnih kombinacij, najcenejši T.E.M.P.O. naj bi stal 3250, najdražji pa 6200 evrov. Ceni vmesnih modelov – 3900 in 4900 evrov.

T.E.M.P.O. Signature LTD

  • Okvir alloy 6066, triple butted, 125 mm
  • Zadnji blažilec Fox Float DPS Factory
  • Vilice Fox 34 Factory, 140 mm
  • Menjalnik in ročica Sram X01 Eagle
  • Kaseta Sram XG1299 Eagle, 10-52t
  • Gonilka Sram Descendant carbon, 32t
  • Zavore Shimano XT, 4-batne
  • Obročniki DT-Swiss XMC1501 / DT-Swiss 240
  • Pnevmatike Maxxis DHR II 29×2,4” / Maxxis Dissector 29×2,4”
  • Potopna sedežna opora Fox Transfer Factory

T.E.M.P.O. Öhlins

  • Okvir alloy 6066, triple butted, 125 mm
  • Zadnji blažilec Öhlins TTX1 Air
  • Vilice Öhlins RXF 36 M.2, 140 mm
  • Menjalnik in ročica Sram GX Eagle
  • Kaseta Sram GX Eagle, 10-52t
  • Gonilka Sram GX Eagle, 32t
  • Zavore TRP Trail EVO, 4-batne
  • Obročniki Crankbrothers Synthesis Enduro / Industry 9
  • Pnevmatike Maxxis DHR II 29×2,4” / Maxxis Dissector 29×2,4”
  • Potopna sedežna opora KS Lev Integra

T.E.M.P.O. Essential

  • Okvir alloy 6066, triple butted, 125 mm
  • Zadnji blažilec Fox Float DPS Performance
  • Vilice Fox 34 Trail Performance, 140 mm
  • Menjalnik in ročica Shimano SLX
  • Kaseta Shimano SLX, 10-51t
  • Gonilka Shimano SLX, 32t
  • Zavore TRP Trail EVO, 4-batne
  • Obročniki DT Swiss XM481 / Formula MSL
  • Pnevmatike Maxxis DHR II 29×2,4” / Maxxis Dissector 29×2,4”
  • Potopna sedežna opora KS Lev Integra

T.E.M.P.O. Ride

  • Okvir alloy 6066, triple butted, 125 mm
  • Zadnji blažilec RockShox Deluxe Select
  • Vilice RockShox Pike, 140 mm
  • Menjalnik in ročica Sram SX Eagle
  • Kaseta Sram PG-1210, 11-50t
  • Gonilka Sram X1 1000 Eagle, 32t
  • Zavore TRP Trail EVO, 4-batne
  • Obročniki Spank Spike Race 33 / Formula MSL
  • Pnevmatike Maxxis DHR II 29×2,4” / Maxxis Dissector 29×2,4”
  • Potopna sedežna opora KS Rage

Vse informacije na commencal.com.

Fotografije proizvajalec

Preberi še

Commencal 2021: Nova park zverina Clash

Sledite nam