Specialized Stumpjumper EVO
Casio G-Shock
Ride Loose Riders Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Ciklo Centar
15. oktobra 2021

Specialized Stumpjumper EVO iz aluminija ima nekaj sto gramov težji okvir od karbonskega. Hod znaša 150 milimetrov zadaj in 160 milimetrov spredaj in tudi geometrijsko skoraj je enak dražjemu bratu.

Aluminijasti Stumpjumper EVO ima za razliko lani predstavljenega aluminijastega (navadnega) Stumpjumperja v spodnji cevi prostor za shranjevanje drobnarij SWAT in je v tem pogledu enak karbonskemu bratu. Hod je enak kot pri EVO Carbon, le cevi ob verigi so zaradi aluminijaste zasnove tri milimetre daljše. Dve opremski izpeljanki, vsaka s komponentami SRAM in z vzmetenjem FOX.

Na kratko

Velikosti, kot jih že poznamo iz modelov Enduro in Stumpjumper Carbon, so: S1, S2, S3, S4, S5 in S6. Kot krmilne cevi v tovarniški nastavitvi znaša 64,5 stopinj, efektivni kot podsedežne cevi glede na velikost okvirja giblje med 78 (S1) in 77 stopinjami (S6). Cevi ob verigi so dolge 441 milimetrov (velikosti S1, S2, S3 in S4), pri velikostih S5 in S6 so 10 milimetrov daljše. Doseg (reach) se giblje med 410 in 528 milimetri.

Si želiš 27,5-palčni obročnik zadaj? Nič lažjega!

Poleg petih nastavitev geometrije – enako kot pri karbonski zvedenki – tri možnosti spreminjanja kota krmilne cevi (različni vstavki krmilnega ležaja) in dve poziciji na zadnjem delu s pomočjo “flip chipa” – je na voljo tudi predelava v priljubljeno kombinacijo obročnikov “mullet“. Pri velikem S so poskrbeli, da boš naročil nov vezni del, ki povezuje okvir in nihajko, in v nekaj minutah bo Stumpjumper EVO še bolj okreten, potem bo izbira tvoja.

Kaj pa cena? Predvidoma 4000 evrov za različico comp in 6000 za različico Elite. To naj bi bilo več kot tisočaka ceneje od primerljive karbonske izvedenke. Kmalu bo na voljo tudi okvir z zadnjim blažilcem, cena tega naj bi se gibala okoli dveh tisočakov.

Modelna paleta

Stumpjumper EVO Comp Alloy

  • Okvir M5 Alloy, 150 mm
  • Zadnji blažilec FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune
  • Vilice FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP, 160 mm (S1 150 mm)
  • Menjalnik in ročica SRAM NX Eagle
  • Kaseta SRAM NX Eagle PG-1230, 11-50t
  • Gonilka SRAM NX Eagle, DUB, 30t
  • Zavore SRAM Code R 4-batne
  • Obročniki Specialized 29 Alloy
  • Pnevmatike Specialized Butcher, GRIPTON, 2Bliss, 29×2.3″ / Specialized Eliminator, GRIPTON, 2Bliss, 29×2.3″
  • Potopna sedežna opora

Stumpjumper EVO Elite Alloy

  • Okvir M5 Alloy, 150 mm
  • Zadnji blažilec FOX FLOAT X Factory, Rx Trail Tune, EVOL
  • Vilice FOX FLOAT 36 Factory, GRIP2, 160 mm (S1 150 mm)
  • Menjalnik in ročica SRAM GX Eagle
  • Kaseta SRAM XG-1275, 10-52t
  • Gonilka SRAM GX Eagle, DUB, 30t
  • Zavore SRAM Code RS, 4-batne
  • Obročniki Roval Traverse 29 Alloy / DT Swiss 370
  • Pnevmatike Specialized Butcher, GRIPTON, 2Bliss, 29×2.3″ / Specialized Eliminator, GRIPTON, 2Bliss, 29×2.3″
  • Potopna sedežna opora OneUp Dropper-V2

Dodatne informacije najdeš na specialized.com.si/sl.

Fotografije proizvajalec

Preberi še

Novi Specialized Stumpjumper: enak, a čisto drugačen

Freestyle gradimo skupaj
Ride Loose Riders Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Ciklo Centar
Sledite nam